Κυριακή 22 Μαΐου 2011

«Έγινα πιο χαρούμενος στην Ελλάδα», είπε ο ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ ΣΙΛΒΑ.



Ο Ζιλμπέρτο Σίλβα αποχαιρέτισε βουρκωμένος τους φίλους του Παναθηναϊκού και μετά το ματς μίλησε:
 
Για την ποδοσφαιρική του πορεία:
 
«Δούλεψα σκληρά για να φτάσω εδώ, προσπαθώ καθημερινά να κάνω το καλύτερο που μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου και μένα. Ήταν συγκινητικές οι στιγμές που έζησα σήμερα και ευχαριστώ τον κόσμο. Η δουλειά και η πίστη με βοήθησαν».
 
Για το «αντίο» του:
 
«Δεν θέλω να μιλήσω για αυτό το θέμα, μου κλέβει από την αυτοσυγκέντρωσή μου ενόψει του ματς με την ΑΕΚ. Είχαμε δύο τελικούς, τα καταφέραμε σήμερα, πάμε για νίκη με την ΑΕΚ. Συγκεντρώνομαι στο τελευταίο ματς».
 
Για τη συγκίνηση και τα δάκρυα:
«Εκτιμώ αυτό που μου έδωσαν οι φίλοι της ομάδας, ο κόσμος, τον σεβασμό που μου προσέφεραν δεν μπορώ να τον ξεχάσω. Δεν ξεχνιούνται αυτά από τη πρώτη στιγμή, από την υποδοχή. Θα το λέω στα παιδιά μου για την αγάπη και την αφωσιώση, έτσι ώστε να το μεταδώσουν και αυτά. Η Ελλάδα και ο κόσμος της ομάδας με έκανε χαρούμενο».
 
Για το… δώρο του Τσάμπιονς Λιγκ:
«Ευχαριστώ όλους, τον κόσμομ τη διοίκηση, τους συμπαίκτες μου. Πάμε για τη νίκη, θέλω να είμαι χαρούμενος στο φινάλε και να δώσω χαρά στον κόσμο».
αποσπασμα απο gazzeta.gr
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου