Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Τρένο τέλος για το Βόλο!!!!


Τρένο τέλος για το Βόλο! Οι σιδηροδρομικοί του Βόλου βρίσκονται κυριολεκτικά επί ποδός. Το οργανόγραμμα που έφτασε στα χέρια τους βάζει ταφόπλακα στον τοπικό σιδηρόδρομο, αφού όπως τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας Δημ. Νικολάου στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ «διαλύει, συρρικνώνει και απομονώνει το σιδηρόδρομο».
Σύμφωνα με τις νέες αποφάσεις καταργούνται το μοναδικό δρομολόγιο από Βόλο προς Αθήνα (40-41), ενώ από Βόλο για Λάρισα παραμένουν εννιά δρομολόγια με χρονική απόσταση μεταξύ τους δύο με τρείς ώρες το ένα από το άλλο, με τους σιδηροδρομικούς επιπλέον να καταγγέλλουν ότι υπάρχουν κακοί συγχρονισμοί αναχωρήσεων και αφίξεων από ό,τι ισχύει σήμερα.
Διακυβεύονται οι θέσεις προσωπικού, με την κατάργηση των διοικητικών θέσεων στο Βόλο ορισμένοι εξασφαλίζουν θέσεις στη Λάρισα και Αθήνα
Το νέο οργανόγραμμα εξάλλου περιλαμβάνει την κατάργηση της Δ΄ Επιθεώρησης, ενώ επίσης μεταφέρεται η Δ΄ Επιθεώρηση στη Λάρισα και το Δ΄ Τμήμα Γραμμής.
Εξαιρείται επίσης ο γιατρός υπηρεσίας, ο τεχνικός ασφαλείας, ενώ μειώνονται δεκάδες θέσεις στο εργοστάσιο Βόλου. Από 90 που προέβλεπε το οργανόγραμμα και τις 60 που ήταν ενεργοποιημένες, μειώνονται οι θέσεις προσωπικού σε 44. Οι υπόλοιποι θα υποχρεωθούν είτε σε υποχρεωτικές μετατάξεις είτε ακόμη και απολύσεις, αφού τίποτα δεν είναι πλέον διασφαλισμένο.


Κραυγή αγωνίας με ανοιχτή επιστολή
«Ενώ περιμέναμε την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου όλης της Θεσσαλίας με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου - Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, δυστυχώς οι ενέργειες της Διοίκησης του ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ οδηγούν σε αντίθετη κατεύθυνση και ειδικότερα στο μαρασμό και τη συρρίκνωση στην περιοχή της Μαγνησίας» επισημαίνεται σε ανοιχτή επιστολή που δημοσιοποίησε ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας χαρακτηρίζει καταστροφικό για το Θεσσαλικό Δίκτυο το νέο οργανόγραμμα και αντιπροτείνει να γίνει σωστή χάραξη δρομολογίων με άμεσες ανταποκρίσεις στο Σταθμό της Λάρισας. Επίσης την αύξηση των δρομολογίων στη γραμμή Βόλου - Λάρισας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας, απευθείας δρομολόγια από Βόλο για Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα, σύγχρονο τροχαίο υλικό και όχι αυτοκινητάμαξες χωρίς κλιματισμό. Εξάλλου ζητούν να παραμείνει το γραφείο Κίνησης - Έλξης, έστω και ως παράρτημα, αλλά και νέα τιμολόγηση των εισιτηρίων για να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες με εβδομαδιαία, 15νθήμερα και μηνιαία εισιτήρια συνδρομής. Προτείνεται επίσης να γίνει άνοιγμα στην αγορά της περιοχής της Θεσσαλίας, Β.Ι.Π.Ε., Λιμάνι, για τη μεταφορά εμπορευμάτων που θα έχει ως
αποτέλεσμα την αύξηση του εμπορικού έργου καθώς και να επανέλθει η υπηρεσία εξυπηρέτησης μικροδεμάτων εξπρές και η επαναφορά του Μηχανοστασίου στο Βόλο για τη συντήρηση των αυτοκινηταμαξών.
Τέλος ζητούν πληρέστερη αξιοποίηση της γραμμής Πηλίου και τις ημέρες με τις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων (50.000 επιβάτες) να δρομολογηθεί τουριστικό τραίνο προς Μετέωρα και Πήλιο, απευθείας δρομολόγια Βόλου - Θεσσαλονίκης και Καλαμπάκας, προαστιακό Βόλου - Λάρισας με δρομολόγια ανά μία ώρα, κατάργηση ειδικών διασταυρώσεων, ορισμένων στάσεων για να γίνει η διαδρομή Βόλου - Λάρισας 45 λεπτά και φύλαξη των 35 ισόπεδων διαβάσεων καθώς στη γραμμή Βόλου Λάρισας λειτουργούν 35 διαβάσεις, από τις οποίες 13 φυλάσσονται και 22 είναι αφύλαχτες.




πηγη    taxydromos.gr

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου