
Το πρόστιμο για το κράνος είναι 350 ευρώ...
Η τροχαία βγήκε από σήμερα στο κέντρο, όχι για να μοιράσει κλήσεις, αλλά για να κάνει συστάσεις στους οδηγούς των δικύκλων, που κυκλοφορούν χωρίς κράνος.
Μπορεί σήμερα και τις επόμενες ημέρες να κάνουν μόνο συστάσεις, από βδομάδα όμως τα πρόστιμα θα πέφτουν "βροχή" σε όσους δεν συμμορφωθούν.
Όπως είπε στο LamiaReport ο Υποδιοικητής της τροχαίας Γιώργος Μπράνης, <<Η πρόθεσή μας δεν είναι να κόβουμε κλήσεις, γι' αυτό τους ενημερώνουμε πριν, όμως η ασφάλεια των δικυκλιστών είναι πάνω από όλα και αυτό θα πρέπει να το κατανοήσουν μικροί και μεγάλοι, που κυκλοφορούν χωρίς κράνος και δυστυχώς το ποσοστό είναι πάρα πολύ μεγάλο>>.

πηγη http://www.lamiareport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου