Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ.... Συνεχίζει ακάθεκτος ο Οζιέ!!!!

Μια ειδική πριν από την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις ο Σεμπαστιάν Οζιέ συνεχίζει ακάθεκτος προς την νίκη, καθώς έχει αποσπαστεί 15.1 δευτερόλεπτα από τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Τρίτος παραμένει ο Πίτερ Σόλμπεργκ.



Στην πρώτη ειδική της δεύτερης ημέρας, ο οδηγός της Citroen DS3 τερμάτισε πρώτος με χρόνο 1:51.17, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, (επίσης με Citroen DS3) με 1:51.57, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νορβηγός Ματς Οστμπεργκ (Ford Fiesta), με 1:51.58. O Nορβηγός Σόλμπεργκ έμεινε στην 7η θέση, αλλά παραμένει πρώτος στην κατάταξη μέχρι τώρα...
Ωστόσο ο χρόνος που έχασε ήταν αρκετός και πλέον όλα είναι ανοιχτά, καθώς καραδοκεί ο Οζιέ που πλέον ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας. Τη μάχη με τα χρονόμετρα ξεκίνησε πάλι το ελληνικό δίδυμο Αθανασσούλας-Ζακχαίος, οι οποίοι μπήκαν δυνατά κάνοντας τον όγδοο χρόνο! 
Νικητής ο Οζιέ και στην 8η ειδική!
Ο Γάλλος, Σεμπαστιάν Οζιέ, ήταν ο νικητής και στη δεύτερη ειδική διαδρομή (Γυμνό 1), της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις.
Ο οδηγός της Σιτροέν DC3, που ήταν πρώτος και στην πρώτη σημερινή διαδρομή (Κλένια-Μυκήνες 1), τερμάτισε πρώτος με χρόνο 2:10.12, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ, (επίσης με Σιτροέν DC3) με 2:10.31, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Φινλανδός, Μίκο Χιρβόνεν (Σιτροέν DC3), με 2:10.35. Παραμένει πρώτος ο Σόλμπεργκ, η διαφορά, όμως, είναι πλέον στα 19,8'' και όλα είναι ανοιχτά!

«Όλα καλά. Πολύ σκληρή ειδική. Η ανάρτηση μου φάνηκε ότι μαλάκωσε προς το τέλος. Μάλλον υπερθερμάνθηκαν τα αμορτισέρ», ανέφερε ο Οζιέ.
Ωστόσο, πολύ μικρή είναι και η διαφορά του τρίτου Λεμπ από τον δεύτερο ομόσταβλό του, καθώς τους χωρίζουν μόλις 3,1 δεύτερα.
«Πήγα φυλαγμένα σε κάποια πολύ δύσκολα σημεία. Είμαι χαρούμενος που τελείωσε αυτή η ειδική και είμαστε εδώ. Ήταν πολύ σκληρή για τα λάστιχα. Έχω πια συνηθίσει να καθαρίζω το δρόμο για τους άλλους», δήλωσε ο Λεμπ.Τη «μάχη» με τα χρονόμετρα συνεχίζει ο Αθανασσούλας, ο οποίος και στη δεύτερη ειδική έκανε τον όγδοο χρόνο!

Οζιέ και στην 9η ειδική!
Νίκησε και στην τρίτη ειδική του Σαββάτου ο  Σεμπαστιάν Οζιέ καταφέρνοντας να μειώσει τη διαφορά του από τον Πέτερ Σόλμπεργκ στα 5.4 δευτερόλεπτα, νικώντας με την Citroen. «Πολύ καλό πρωινό για εμάς, σχεδόν τέλειο. Είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο Οζιέ.

Ο Νορβηγός οδηγός επηρεάστηκε από το «καθάρισμα» των ειδικών, αλλά και από ένα λάθος που έκανε στην SS8, με αποτέλεσμα να έχει δύσκολο έργο στη συνέχεια. Στην τελευταία ειδική πριν το Service Park, ο Σόλμπεργκ έκανε τον τέταρτο χρόνο.

Στη δεύτερη θέση της ειδικής πλασαρίστηκε ο Μίκο Χιρβόνεν, ο οποίος άφησε τρίτο τον Σεμπάστιαν Λεμπ, Ωστόσο, στη γενική κατάταξη ο Ασλατός προηγείται έχοντας διαφορά 8,8 δευτερολέπτων από τον οδηγό της Ford.
Την έκπληξη κάνει ο Λάμπρος Αθανασσούλας, ο οποίος όσο περνά η ώρα είναι ταχύτερος. Μάλιστα, στην τρίτη ειδική έκανε τον έκτο χρόνο! Με αποτέλεσμα να αναρριχηθεί στην 19η θέση της γενικής κατάταξης.

«Πραγματικά δεν πίεσα. Τα πίσω λάστιχα έχουν φθαρεί. Φρενάρω αργά. Δεν το αφήνω να γλιστράει πολύ, και μάλλον πάμε ταχύτερα έτσι. Προσπαθώ να οδηγήσω πιο στρωτά. Διασκεδάζουμε, αλλά θα το φυλάξουμε στο Γυμνό 2 και θα κοιτάξουμε να περάσουμε καλά στη νυχτερινή ειδική», ανέφερε ο Έλληνας οδηγός.
Επανήλθε ο Λατβαλά, προηγείται ο Οζιέ
Στη 10η ειδική διαδρομή (Κλένια-Μυκήνες 2) ο Γιαρί Ματί Λατβαλά επανήλθε, έπειτα από το χθεσινό πρόβλημα που είχε, και πραγματοποίησε τον καλύτερο χρόνο, με τον Οζιέ να είναι δεύτερος. Ο Γάλλος ταυτόχρονα πέρασε μπροστά στη γενική κατάταξη με διαφορά 6.3 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Πίτερ Σόλμπεργκ, με τον Λεμπ να βρίσκεται σε απόσταση... αναπνοής. «Όλα καλά. Αυτήν τη στιγμή οι άλλοι είναι ταχύτεροι, αλλά όχι πολύ. Πρέπει να κρατήσω επαφή με τον Οζιέ. Προσπαθώ να πάω γρήγορα, αλλά και να φυλάξω το αυτοκίνητο. Στο τέλος θα δούμε ποιος θα νικήσει.» Την ίδια στιγμή το ελληνικό πλήρωμα έκανε το δέκατο χρόνο.
Δεύτερη φορά Λεμπ, έπεσε ο Σόλμπεργκ
Ωστόσο, η 11η ειδική (Γυμνό 2) έκρυβε μερικές ανακατατάξεις. Πιο συγκεκριμένα, ο Λεμπ ήταν πιο γρήγορος απ' όλους, κάνοντας πρώτο χρόνο για δεύτερη φορά στο φετινό Ακρόπολις και σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης αφήνοντας στην τρίτη τον Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός ήταν μόλις τέταρτος, με συνέπεια να χάσει άλλη μια θέση μέσα σε μια ημέρα, ενώ ο Οζιέ διατηρήθηκε στην κορυφή 11.3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταβλό του. «Πολύ σκληρή ειδική, αδύνατον για μένα. Πίεσα όσο μπορούσα. Αδύνατον να κάνω περισσότερα. Έκανα ό,τι μπόρεσα», είπε ο Σόλμπεργκ. Όσον αφορά τον Αθανασούλα, ο 12ος χρόνος σε αυτή την ειδική τον διατήρησε στην 24η θέση της γενικής κατάταξης.
Ξανά Οζιέ!
Ο Οζιέ, όμως, ήταν και πάλι ταχύτερος στη 12η ειδική (Κεφαλάρι 2) αφήνοντας πίσω τους Λατβαλά, Λεμπ και Χίρβονεν. Με αυτόν τον τρόπο μεγάλωσε λίγο τη διαφορά από τον δεύτερο Λεμπ στη γενική κατάταξη, καθώς αποσπάστηκε 15.1 δευτερόλεπτα από το συμπατριώτη του. «Προσπαθήσαμε πολύ σκληρά σε αυτήν την ειδική. Πρέπει να πάμε έτσι ως το τέλος», είπε ο Γάλλος. Από την άλλη πλευρά, η πτώση του Σόλμπεργκ έχει βάλει στο... κόλπο για το βάθρο και τον Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος είναι 12.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νορβηγό, διαφορά που μπορεί να καλυφθεί στις επόμενες ειδικές.
Από εκεί και πέρα, αρκετά βελτιωμένο σε σύγκριση με χθες δείχνει το ελληνικό πλήρωμα. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος έκαναν έναν ακόμη καλό χρόνο, όγδοο καλύτερο, αποτέλεσμα που τους έφερε μια θέση πιο πάνω στη γενική κατάταξη, στην 23η. «Μου αρέσει αυτή η ειδική. Πρέπει να πήγαμε αρκετά καλά πιστεύω. Στην προηγούμενη χρειάστηκε να κόψω. Κάτι δεν πήγαινε καλά με το τιμόνι. Το φτιάξαμε και πιέζουμε τώρα. Το βέβαιο είναι ότι περνάμε καλά και είμαστε χαρούμενοι με τους χρόνους μας. Το Ακρόπολις είναι το όνειρό μας και το ζούμε», ανέφερε ο κορυφαίος Έλληνας οδηγός. Έτσι, απομένει η πρώτη νυχτερινή ειδική του διεθνούς μας αγώνα, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Πολιτεία αργότερα το βράδυ (21:33), ώστε να ολοκληρωθεί η δεύτερη μέρα.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS12



1. Οζιέ, Citroen, 3:07:16.3
2. Λεμπ,Citroen, +15.1
3. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, +22.6
4. Χιρβόνεν, Ford, + 35.4
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+3:36.0
6. Γουίλσον, Ford, +5:14.8
7. Ραϊκόνεν, Citroen, +6:34.3
8. Χάνινεν, Skoda, +8:33.6
9. Σόουζα, Ford, +11:40.3
10. Κουίπερς, Ford, +12:00.4


πηγη      http://www.gazzetta.gr/
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου