Από τη Δευτέρα ξεκίνησε τη λειτουργία του το αυτόνομο κοινωνικό ιατρείο το ο οποίο απευθύνεται σε όλους. Το Κοινωνικό ιατρείο λειτουργεί χωρίς αντίτιμο, δύο φορές την εβδομάδα κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, από τις 6.30-9.00 και στεγάζεται στο Χώρο Κινημάτων-Στέκι Μεταναστών, Ιωλκου 33 (1ος όροφος) . Κάθε Δευτέρα παρέχεται ψυχοκοινωνική υποστήριξη και κάθε Τετάρτει λειτουργεί το ιατρείο.
Μάλιστα αύριο στις 7 το απόγευμα στο αμφιθέατρο Κορδάτος στο θόλο (Παπαστράτος) θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα τους κοινωνικούς χώρους για την υγεία όπου θα γίνει παρουσίαση του ανοιχτού κοινωνικού χώρου για την υγεία της κατάληψης Πικπα των Πετραλώνων, του κοινωνικού ιατρείου αλληλεγγύης Θεσσαλονίκης καθώς και του αυτόνομου κοινωνικού ιατρείου βόλου.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της μεταξύ άλλων η Συνέλευση Αυτόνομου Κοινωνικού Ιατρείου Βόλου «Η απόφασή για το χτίσιμο μιας αυτοοργανωμένης δομής πρωτοβάθμιας περίθαλψης αποτελεί κομμάτι αφενός της προσπάθειας που κάνουμε να πάρουμε τις ζωές στα χέρια μας και αφετέρου να στήσουμε κοινωνικές δομές αλληλεγγύης-αλληλοβοήθειας καθώς βλέπουμε ότι το δημόσιο σύστημα περίθαλψης αποκλείει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους στο να έχουν πρόσβαση σε αυτό… Από τη μεριά μας η περίθαλψη, η ελεύθερη πρόσβαση σε ένα δημόσιο σύστημα περίθαλψης αποτελεί αυτονόητο δικαίωμα για κάθε άνθρωπο μακριά από κάθε εμπορευματική λογική.
Είναι δικαίωμα όλων, ελλήνων και μεταναστών χωρίς κανένα αποκλεισμό (ταξικό, φυλετικό, ρατσιστικό)…Η λειτουργία του αυτόνομου κοινωνικού ιατρείου δεν επιδιώκει να καλύψει τα κενά του κράτους, ούτε να έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα αλλά θεωρούμε ότι είναι κομμάτι ενός κινήματος που συναποφασίζει και συνδιαμορφώνει για τον χαρακτήρα του.
\
Η διαχείριση του καθορίζεται και οργανώνεται μέσω τακτικής συνέλευσης. Καλούμε φροντιστές-συνοδούς ασθενών, ασθενείς, υγειονομικούς και μη, αν επιθυμούν να συμμετέχουν στη διαχείριση-οργάνωση του εγχειρήματος.
Η διαχείριση του καθορίζεται και οργανώνεται μέσω τακτικής συνέλευσης. Καλούμε φροντιστές-συνοδούς ασθενών, ασθενείς, υγειονομικούς και μη, αν επιθυμούν να συμμετέχουν στη διαχείριση-οργάνωση του εγχειρήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου