Στη δι' όλου ευκαταφρόνητη αξία των 40 εκατ. ευρώ
διαμορφώθηκε η διαδικτυακή - «online display» - διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο εξάμηνο 2011 στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με έρευνα του IAB Hellas (Interactive Advertising bureau). Αυτή, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της αντίστοιχης εγχώριας αγοράς, στην οποία συμμετείχαν 25 online publishers και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 150 ιστοσελίδες (websites).
Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των χρηματο-οικονομικών, των τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής δαπάνης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες του δικτύου ΙΑΒ.
Πηγή: NET FM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου