Είναι πλέον γεγονός ότι περίπου 200.000 καταναλωτές ρεύματος που μέχρι σήμερα ηλεκτροδοτούνταν από την Energa και την Hellas Power επιστρέφουν στις …αγκάλες της ΔΕΗ.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.greek-radar.gr
dy/>
Με δεδομένες τις οφειλές των 120 εκατ. ευρώ προς τον ΔΕΣΜΗΕ και των περίπου 70 εκατ. ευρώ προς την ΔΕΗ – ποσά που έχουν εισπράξει από τους πελάτες τους μέσω του τέλους ΑΠΕ και των χρεώσεων για τα δίκτυα και τις Υποχρεώσεις Κοινής Ωφελείας – οι δύο εταιρείες διαγράφηκαν από το σχετικό μητρώο και, πλέον, δεν έχουν δικαίωμα προμήθειας ηλεκτρισμού.
Οι 200.000 πελάτες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται γνωστές εμπορικές αλυσίδες, υποκαταστήματα τραπεζών, νοσοκομεία, επιχειρήσεις καθώς και νοικοκυριά με μεγάλες καταναλώσεις ηλεκτροδοτούνται αυτόματα από τα μεσάνυχτα Τρίτης προς Τετάρτη από την ΔΕΗ, ενώ μέσα σε τρεις μήνες θα πρέπει να επιλέξουν προμηθευτή της αρεσκείας τους, ώστε να υπογράψουν τη σχετική σύμβαση.
Κανένα πρόβλημα ηλεκτροδότησης δεν υπάρχει, όπως εξ αρχής είχε επισημάνει το protothema.gr, αλλά οι καταναλωτές θα δουν τους λογαριασμούς τους να «φουσκώνουν»¨καθώς, όπως είναι γνωστό, από την 1η Ιανουαρίου «τρέχουν» αυξήσεις στο ρεύμα της τάξης του 12,6% μεσοσταθμικά στα τιμολόγια της ΔΕΗ.
Η κρατική επιχείρηση ηλεκτρισμού έχει θέσει στη διάθεση του κοινού και την τηλεφωνική γραμμή 214-214-2000 για περισσότερες πληροφορίες.
Η ανακοίνωση ΡΑΕ – ΔΕΣΜΗΕ
Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ) ενημερώνουν τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας ότι με στόχο την προστασία του καταναλωτή, τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΔΕΣΜΗΕ κατήγγειλε τις συμβάσεις Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας και διέγραψε τις εταιρείες προμήθειας “ENERGA” και “HELLAS POWER” από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Χονδρεμπορικής Αγοράς, λόγω της μη εκπλήρωσης εκ μέρους τους των οικονομικών τους υποχρεώσεων.
Συνεπώς, οι εταιρείες αυτές “ENERGA” και “HELLAS POWER”, σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, δεν μπορούν πλέον να προμηθεύουν ηλεκτρική ενέργεια σε πελάτες.
Η εξέλιξη αυτή δεν επηρεάζει καθόλου την αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στους πελάτες των εταιρειών αυτών, όπως άλλωστε προβλέπει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, και δεν απαιτείται από την πλευρά των πελατών αυτών να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Κατόπιν τούτου, οι πελάτες των εταιρειών “ENERGA” και “HELLAS POWER” θα εξυπηρετούνται, από ώρα 00:00 της 25ης/1/2012, αυτόματα από τον Προμηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου (άρθρο 57, Ν. 4001/2011), που σήμερα είναι η ΔΕΗ ΑΕ.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Νόμου, οι πελάτες αυτοί θα πρέπει εντός τριών (3) μηνών να επιλέξουν τον προμηθευτή της αρεσκείας τους.
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ
Σε σχετική της ανακοίνωση, τώρα, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για τα ακόλουθα:
• Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου.
• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.
• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.
• Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.
• Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.
• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.
• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.
• Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.
• Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00).
Διαβάστε περισσότερα: http://www.greek-radar.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου