Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Η απάντηση του Σωκράτη Μάλαμα για το πανό στη συναυλία

Η σκηνή δεν είναι δική μου. Ανήκει στους 7.000 που πλήρωσαν εισιτήριο σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς για ν' ακούσουν τα τραγούδια μου.

Τη δική του απάντηση στην ιστοσελίδα της εφημερίδας «Το Ποντίκι» έδωσε ο Σωκράτης Μάλαμας, σε όλους όσοι τον κατηγορούν επειδή σε συναυλία που έδωσε πριν από περίπου μια εβδομάδα δεν επέτρεψε σε εκπαιδευτικούς να αναρτήσουν πανό διαμαρτυρίας.
Ο γνωστός τραγουδοποιός εξηγεί ότι η σκηνή ανήκει σε όλους αυτούς που πλήρωσαν για να τον δουν live. Συγκεκριμένα ο κ Μάλαμας έγραψε:

«Στην Ελλάδα του Μνημονίου σύσσωμος ο ελληνικός λαός αδικείται. Θέση μου είναι πως πάντα πρέπει να δίνεται βήμα στους αδικημένους να εκφράσουν τα αιτήματα τους. Αυτό όμως, προϋποθέτει συνεννόηση και συνεργασία. Αλίμονο αν τη βία που ασκεί το κράτος εναντίον των πολιτών, την στρέψουμε ο ένας εναντίον του άλλου.

Η σκηνή δεν είναι δική μου. Ανήκει στους 7.000 που πλήρωσαν εισιτήριο σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς για ν' ακούσουν τα τραγούδια μου. Εγώ δεν νομιμοποιούμαι, την σκηνή που αυτοί μου παραχώρησαν, να την εκχωρήσω σε άλλους, χωρίς τουλάχιστον προηγουμένως να έχω συνεννοηθεί μαζί τους.

Οι ευχές μου μαζί σας πιο δυνατές από κάθε άλλη φορά.

Σωκράτης Μάλαμας»



ΠΗΓΗ   http://www.protothema.gr
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου