Αυτό το πάρκο δεν θα έχει κούνιες. Θα είναι γεμάτο λάσπη, «ξερόγκαζα», σούζες και αρκετά άλματα. Θα είναι ένα πάρκο για μεγάλα... παιδιά. Αναφερόμαστε στο Πάρκο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που δείχνει να παίρνει σάρκα και οστά έστω και με ταπεινά σχέδια σε πρώτη φάση. Ηγετικό ρόλο σε αυτήν την προσπάθεια έχει αναλάβει ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Λάρισας (ΣΜΑΛ) που άνοιξε τα χαρτιά του στην «Ε» καταθέτοντας σχέδια, όνειρα, στόχους αλλά και... ψυχή γύρω από αυτό το εγχείρημα.
Το σύντομο ιστορικό έχει ως εξής: η πίστα της Μεσορράχης πρωτοπατήθηκε από μηχανές το 1982. Από το 1998 που ιδρύθηκε ο ΣΜΑΛ ο χώρος δινόταν σε αυτόν με παραχωρήσεις τετραετίας. Αυτό όμως δεν ικανοποιούσε τους ανθρώπους του συλλόγου που έψαχναν διαρκώς κάτι πιο οργανωμένο. Στα ανθηρά οικονομικά χρόνια (μέχρι το 2009 δηλαδή) έγιναν αρκετές κρούσεις για κάποια λύση πιο οργανωμένη. Κάποτε μάλιστα υπήρχαν όνειρα ακόμα και για αυτοκινητοδρόμια που αποδείχθηκαν... θερινής νυκτός.
Εδώ και λίγο διάστημα όμως στα χέρια του ΣΜΑΛ υπάρχει μια απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Κιλελέρ που του επιτρέπει να χρησιμοποιήσει για τα 20 χρόνια την πίστα και να τη διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες της περιοχής αλλά πάντα βάσει των οικονομικών δεδομένων της εποχής.
Συγκεκριμένα η πρόταση που εγκρίθηκε περιλαμβάνει τη διαμόρφωση των εξής σημείων: α) χώροι υποδοχής και εξυπηρέτησης κοινού, για παράδειγμα πάρκινγκ με άσφαλτο, σκίαστρα, κερκίδες κτλ., β) παροχές νερού και ρεύματος, γ) περίφραξη κάποιων σημείων και χώρων της έκτασης για λόγους ασφάλειας, δ) σχάρα εκκίνησης - αφετηρίας για τη διοργάνωση επίσημων αγώνων μοτοσικλέτας, ε) ασφάλτινη διαδρομή η οποία θα λειτουργεί τόσο σαν χώρος στάθμευσης όσο και σαν χώρος φιλοξενίας εκδηλώσεων-σεμιναρίων ασφαλούς οδήγησης.
Όλα αυτά όμως με μια βασική προϋπόθεση: ο Δήμος Κιλελέρ δεν θα δαπανήσει τίποτα για όλα αυτά, αλλά όλα θα τα αναλάβει ο ΣΜΑΛ.
Η «Ε» ήρθε σε επικοινωνία με έναν εκ των βασικών στελεχών του ΣΜΑ Λάρισας, κ. Στέλιο Μεσσή που μας έκανε μια πρώτη περιγραφή του... πλάνου δράσης: «Ο ΣΜΑΛ έχει περίπου τα 30 μέλη ενεργά και έναν πυρήνα 10 ατόμων. Η σχέση είναι εκείνη μιας καλής παρέας που ενδιαφέρεται για όλα αυτά. Εμείς με περίπου 10.000 ευρώ θα κάνουμε ένα πάρκο που θα αρμόζει στην εποχή» τονίζει και προσθέτει: «για τα χρονικά όρια και χρήματα χρειαζόμαστε 1,5 χρόνο τουλάχιστον σύμφωνα με τις δικές μας δυνάμεις. Τα χρήματα θα τα βρούμε από υποστηρικτές, φίλους και μέλη. Όλα θα γίνουν από εμάς. Επίσης υπάρχουν οι άνθρωποι που ήδη μας έχουν στηρίξει στις πρώτες προσπάθειες. Για παράδειγμα τα δένδρα μάς τα δώρισε το φυτώριο του Δήμου Λάρισας. Τα μηχανήματα διαμόρφωσης μας τα έδωσε η Αντιπεριφέρεια Λάρισας. Εμείς βάζουμε την προσωπική μας εργασία και το χρόνο μας».
ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
«Αυτή τη στιγμή έχουν ολοκληρωθεί: περίφραξη, μερική οριοθέτηση και η δενδροφύτευση, ενώ στο άμεσο μέλλον θα τοποθετηθούν 3 κιόσκια, κερκίδες, θα έρθει νερό και αν γίνεται και ρεύμα. Είναι μια πίστα με άδεια και αναγνωρισμένη από την Ομοσπονδία. Στη Θεσσαλία είναι η μοναδική. Περιφερειακά η πιο κοντινή είναι στο Λιτοχώρο. Στη Λαμία έκλεισε».
Αναφερόμενος τώρα στα είδη που μπορούν να μπουν στην πίστα απαριθμεί: «Χώμα Motocross, Χώμα Εντούρο, 4Χ4, xωμάτινη φόρμουλα Drift, διαδρομή για χωμάτινο αυτοκίνητο και άλλες τρεις πίστες για το Mountain Bike. Στο μέλλον θα γίνει και ένα μικρό κομμάτι ασφάλτου για να κερδίσουμε το ενδιαφέρον των αυτοκινήτων. Άλλωστε ο μεγάλος όγκος ασχολείται με τα αυτοκίνητα. Εκεί που πάει το αυτοκίνητο πάνε και τα μηχανάκια. Δεν συμβαίνει το αντίθετο».
Όσον αφορά στους στόχους του ΣΜΑΛ υπογραμμίζει: «Σε πρώτη φάση δεν θέλουμε να διοργανώσουμε αγώνες άμεσα. Στόχος μας είναι να φέρουμε όλον τον κόσμο να κάνει προπόνηση και να μπορούν να έρθουν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η πίστα να αποτελέσει σημείο συγκέντρωσης για όλους τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού»
* Αλήθεια πόσοι ασχολούνται αυτή τη στιγμή με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ρωτήσαμε τον Στέλιο Μεσσή για να μας απαντήσει: «Στο νομό της Λάρισας αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 100 άτομα. 25 Μότο κρος, 20 εντούρο, 25 Drift και αναβάσεις, 20 Dragster, 10 Μηχανές Dragster και άλλοι 20 στα τζιπ 4χ4. Γενικά θεωρούμε πως υπάρχει ενδιαφέρον και πως θα μπορεί να γίνει πραγματικότητα το όνειρό μας».
ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΛΑΝ
Δείγμα της ιδιαίτερης αγάπης των Λαρισαίων για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και όσον αφορά στο όνειρό τους για το Πάρκο αποτελεί και ένα πολυσέλιδο marketing plan που ετοίμασε ο κ. Κοσμάς Χαρισμανίδης πριν από κάποιο διάστημα που περιελάμβανε προτάσεις και σχέδια γι' αυτό.
Eφ. Ελευθερία /// http://thessalianews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου