Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Ηλεκτρονική επίθεση σε συνδρομητές του ΟΤΕ – Πώς να προστατευτείτε

Ηλεκτρονική επίθεση σε συνδρομητές του ΟΤΕ – Πώς να προστατευτείτε

Προειδοποίηση προς τα εκατομμύρια των συνδρομητών του απευθύνει με ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ. Ζητά από τους συνδρομητές να αγνοήσουν ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο καλούνται να δηλώσουν προσωπικά τους δεδομένα. Πρόκειται για τη γνωστή κακόβουλη πρακτική του phising. Δείτε πώς θα προστατευτείτε.
 Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Ο ΟΤΕ ενημερώνει το κοινό ότι αποστέλλονται κακόβουλα ηλεκτρονικά e-mailsτα οποία εμφανίζουν τον ΟΤΕ ως αποστολέα και με (πιθανό) θέμα: “Γραμματοκιβώτιο προειδοποιητική ειδοποίηση”.
Το εν λόγω κακόβουλο μήνυμα “ενημερώνει” τους χρήστες ότι έχουν υπερβεί το όριο αποθήκευσης του mailbox, και τους προτρέπει να αναβαθμίσουν το λογαριασμό τους ακολουθώντας τον σύνδεσμο corpmail-otenet-gr.webs.com, να συμπληρώσουν φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία, ενώ τους προειδοποιεί ότι σε περίπτωση που δεν προχωρήσουν στην “αναβάθμιση” εντός 24 ωρών, θα απολέσουν τον λογαριασμό τους.
Ο ΟΤΕ συνιστά στο κοινό να αγνοήσει τα συγκεκριμένα ή άλλα παρεμφερή μηνύματα, καθώς δενέχουν καμία σχέση με την εταιρεία ή τις υπηρεσίες της, προέρχονται από κακόβουλους τρίτους και αποσκοπούν στην πρόκληση ζημίας στους αποδέκτες τους. Για την ασφάλεια των χρηστών, σε περίπτωση παραλαβής του συγκεκριμένου ή άλλου κακόβουλου ή ύποπτου email μέσω του οποίου ζητούνται προσωπικά στοιχεία, ο ΟΤΕ συνιστά στους συνδρομητές να μην προβούν σε καμία από τις ενέργειες που προτρέπουν τα μηνύματα, ακόμη και αν φαίνεται ως αποστολέας ο ΟΤΕ.
Σε περίπτωση που καταχωρούν προσωπικά στοιχεία σε παρόμοια ιστοσελίδα, ο ΟΤΕ προτρέπει τους χρήστες να τροποποιήσουν άμεσα τους κωδικούς πρόσβασης. Επιπλέον, μπορούν να προωθήσουν το παραπλανητικό emailμε τις πλήρεις επικεφαλίδες αυτού στη διεύθυνση:abuse@ote.gr
Για τον ΟΤΕ, η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών των πελατών της αποτελεί κύριο μέλημα και προτεραιότητα. Η εταιρεία επιφυλάσσεται κάθε νομίμου δικαιώματός της για την προάσπιση του ονόματος, της φήμης της, αλλά και του κοινού έναντι όλων όσοι χρησιμοποιούν το όνομά της και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές για κακόβουλες και παράνομες πράξεις.

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου