Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Αυτή είναι η νέα Ferrari του Alonso!!!!

Αυτή είναι η νέα Ferrari του Alonso!
Την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου η Ferrari θα παρουσιάσει στο Maranello το νέο της μονοθέσιο (το project 664 όπως το ονομάζει το ιταλικό εργοστάσιο).
Μέχρι τότε όμως ας πάρουμε μια πρώτη γεύση από το γράφημα που ετοίμασε η έγκυρη σε θέματα που έχουν να κάνουν με τη Scuderia και τον Fernando Alonso, ισπανική Marca.
Η κορυφαία αθλητική εφημερίδα της Ισπανίας δημοσίευσε ένα γράφημα στο οποίο απεικονίζεται το νέο μονοθέσιο της ιταλικής φίρμας και οι αλλαγές που έχουν γίνει σε αυτό σε σχέση με τον προκάτοχό του (F2012). Η πιο εμφανής αλλαγή έχει να κάνει με το αμφιλεγόμενο σκαλοπάτι στο ρύγχος που είχαν στην πλειονότητά τους τα μονοθέσια του 2012 και που όπως είδαμε εξακολουθεί να υπάρχει στο νέο μονοθέσιο της Lotus F1 (E21). Αυτό δεν υπάρχει πλέον στο εμπρός μέρος της νέας Ferrari, η οποία εκτός απροόπτου θα φέρει την κωδική ονομασία F2013.
«Οπτικά δεν υπάρχει σκαλοπάτι στο ρύγχος, ωστόσο αυτό (το ρύγχος) παραμένει υψηλό ώστε να επιτρέπει την ροή αέρα κάτω από το μονοθέσιο», αναφέρει μεταξύ άλλων στο ρεπορτάζ του ο Marco Canseco.
Πέρα όμως από το ρύγχος υπάρχουν κι άλλες σημαντικές αλλαγές, όπως για παράδειγμα τα μικρότερα σε διαστάσεις sidepods και η διάταξη τύπου Coanda στις εξατμίσεις.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος οι άνθρωποι της Ferrari εμπιστεύονται ανάρτηση τύπου pull-rod μπροστά, ενώ όπως σημειώνει ο δημοσιογράφος, τόσο η εμπρός αεροτομή όσο και η πίσω αεροδυναμική πτέρυγα δεν θα είναι αυτές που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές και στο Πρωτάθλημα.
Χωρίς Alonso οι πρώτες δοκιμές της χρονιάς!
Να σημειώσουμε, τέλος, ότι η εξέλιξη του νέου μονοθεσίου, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στο κομμάτι της αεροδυναμικής, πραγματοποιείται στην υπερσύγχρονη σήραγγα της Toyota, στην Κολωνία, λόγω εργασιών που γίνονται στη σήραγγα της Ferrari, στο Maranello.
Διαφορά pull-rod και push-rod αναρτήσεων
  • Pull-rod ανάρτηση: Πρόκειται για διπλά ψαλίδια στα οποία ο συνδυασμός ελατήριο - αμορτισέρ δουλεύει σε έκταση. (σ.σ. συνήθως χρησιμοποιείται στο πίσω μέρος των μονοθεσίων. Η Ferrari είναι η μοναδική ομάδα μέχρι στιγμής που την χρησιμοποιεί και στο μπροστινό τμήμα).
  • Push-rod ανάρτηση: Πρόκειται για διπλά ψαλίδια στα οποία ο συνδυασμός ελατήριο - αμορτισέρ δουλεύει σε συμπίεση. (σ.σ. επιλέγεται κατά κόρον για το εμπρός τμήμα των μονοθεσίων)
  •  
  •  
  • ΠΗΓΗ   http://www.e-go.gr/
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου