Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΩ - ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ Α.ΡΕΜΟΣ & Μ.ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

Μικρογραφία

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:   ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΩ - ΑΝ.ΡΕΜΟΣ & Μ.ΠΥΡΟΒΟΛΑΚΗΣ

Στιχοι: Νίκου Μωραϊτη
Μουσική: Μάνου Πυροβολάκη


Μη ρωτάς τι κάνω απόψε
Από το πρωί που ξέρω εγώ
Πώς θες να δεσμευτώ
Εδώ καίγεται ο κόσμος
Τι να πω που να 'ναι σταθερό
Σε σένα που αγαπώ;

Μπορεί να βγω, μπορεί να μπω
Μπορεί να φύγω και να ξαναρθώ
Μπορεί σε σένα να ανοιχτώ
Μπορεί στον εαυτό μου να κλειστώ
Μη μου ζητάς να ορκιστώ
Σ' αυτόν τον χύμα κόσμο εγώ που ζω
Πώς θες να πω για πάντα σ' αγαπώ

Αισθάνεσαι για μένα
Τα ίδια τώρα αισθάνομαι κι εγώ
Μα γι' αύριο πώς να πω
Εδώ μέσα σε μια ώρα
Καταστράφηκε μια χώρα
Τι μπορώ να υποσχεθώ
Σε σένα που αγαπώ


Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων .
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα δεν κάνω κέρδος από αυτό το βίντεο, δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών, είναι από το διαδίκτυο.
Αυτό είναι καθαρά για Διασκέδαση


I do not own the rights.
No copyright intended.
Only for entertainment - All rights belong to the producers
GEORGE XANIA

 

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου