Κυριακή 26 Μαΐου 2013

"Νίκησα τη λευχαιμία με τη βοήθεια του Αλέξη!" Μια συνταρακτική ιστορία με πρωταγωνιστή τον Αλέξη Τζόρβα! (PHOTOS)


Είναι ένα κορίτσι που έδωσε μεγάλη μάχη για τη ζωή της και βγήκε νικήτρια. Συμπαραστάτης της σε αυτό τον αγώνα ήταν ο διεθνής τερματοφύλακας Αλέξης Τζόρβας.
Του Νίκου Νικόλιζα
«Πλέον δεν πονάω. Ακόμα και με τα πιο ισχυρά παυσίπονα πονούσα. Οι σκέψεις όμως που κάνω για όσα πέρασα με πονούν. Υπήρχαν φορές που οι πόνοι ήταν τόσο αφόρητοι, που έλεγα “ας τελειώσω”. Ωστόσο, πλέον δεν φοβάμαι ότι θα πεθάνω. Κάνω όνειρα. Ναι, στο πλευρό μου ήταν και ο Αλέξης Τζόρβας. Όταν τον είδα μέσα στο δωμάτιο του νοσοκομείου, νόμιζα ότι είχα παραισθήσεις. Και μονολογούσα: Έχω παραισθήσεις. Βλέπω τον Αλέξη Τζόρβα. Γιατί να μην είναι αλήθεια”. Και εκείνος μου απαντάει: “Εγώ είμαι, Ραφαέλα. Δεν έχεις παραισθήσεις”. Και ήταν αλήθεια. Ο άνθρωπος που αγαπούσα στο ποδόσφαιρο ήταν δίπλα μου. Μου έδινε δύναμη».
Τα μάτια της 23χρονης σήμερα Ραφαέλας Πολυκανδρίτη από τα Μέγαρα δεν δακρύζουν πια από τους πόνους της λευχαιμίας. Η «τελευταία» επιθυμία να δει το είδωλό της, τον διεθνή Έλληνα ποδοσφαιριστή Αλέξη Τζόρβα, τελικά δεν ήταν τελευταία, αφού εκείνη κατάφερε να αντέξει και να βγει νικήτρια από την ασθένειά της.
Τα λόγια της κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας είναι τόσο έντονα συναισθηματικά φορτισμένα, που ραγίζουν καρδιές. Ο Γολγοθάς της νεαρής κοπέλας που κατάφερε να βγει νικήτρια από τον καρκίνο του αίματος και μαζί με τη μητέρα της Τζούλη Πολυκανδρίτη να γίνουν παράδειγμα προς μίμηση ξεκινώντας αγώνα δρόμου δοτών μυελού των οστών σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύει περίτρανα τη δύναμη ψυχής της οικογένειας Πολυκανδρίτη.
«Πρέπει να αφυπνιστεί ο κόσμος»
Αφορμή για να βγει το πρόβλημα υγείας της προς τα έξω και να δημοσιοποιηθεί στην κλειστή κοινωνία των Μεγάρων στην οποία κάτι τέτοιο θεωρείται ακόμα ταμπού, στάθηκε η διάλεξη που δόθηκε πριν από λίγες ημέρες με προτροπή και ευθύνη της οικογένειας Πολυκανδρίτη και με τη συμβολή και του Δήμου Μεγαρέων. «Αν αφιερώσεις μία ώρα από τη ζωή σου, σώζεις έναν συνάνθρωπό σου» μας λέει η Ραφαέλα με σκυμμένο το κεφάλι αλλά με χαμόγελο στα χείλη, αφού τα δύσκολα πέρασαν. «Υπάρχουν νεογέννητα παιδιά τα οποία έχουν λευχαιμία και περιμένουν από όλους εμάς να τα βοηθήσουμε. Και αν δεν τα βοηθήσουμε εμείς, θα πεθάνουν. Θα τα αφήσουμε;» μας λέει η μητέρα της με βουρκωμένα μάτια και συνεχίζει: «την περίοδο που η Ραφαέλα νοσηλευόταν στο Αττικό και εγώ επέστρεφα σπίτι για να δω και το άλλο μου παιδί, οι γείτονες κρύβονταν. Φοβόντουσαν. Ο κόσμος έχει άγνοια. Πρέπει να αφυπνιστεί» μας λέει με παράπονο αλλά και με δύναμη ψυχής.

Η Ραφαέλα παίρνει το λόγο και μας περιγράφει τις συγκλονιστικές στιγμές που έζησε όταν συνάντησε το είδωλό της Αλέξη Τζόρβα στο νοσοκομείο. «Είναι τρομερό να μην έχεις συμπαράσταση από ανθρώπους που πιστεύεις ότι είναι δικοί σου και να έχεις δίπλα σου έναν διάσημο, όπως είναι ο Αλέξης Τζόρβας. Τον είχα πάντα σαν Θεό μου. Όταν ήρθε στο νοσοκομείο, ήταν για μένα δώρο Θεού. Με ανέβασε πολύ ψυχολογικά και τονώθηκε το ηθικό μου». Τα μάτια της λάμπουν από ευτυχία. «Για μένα ο Αλέξης είναι φίλος μου από τότε. Μου απαντάει στο τηλέφωνο όταν έχω ανάγκη να του μιλήσω, μου δίνει κουράγιο» λέει η Ραφαέλα για το είδωλό της!


dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου