RAY-BAN: Η Ιστορία της μάρκας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις οπτικών ειδών στον κόσμο.
1938
Τα Πρώτα Μοντέλα Ray-Ban
Κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων, το marketing της Ray-Ban προσπάθησε να προωθήσει τη λειτουργικότητα των νέων γυαλιών, τα οποία απευθύνονταν στους λάτρεις των αθλημάτων και των υπαίθριων δραστηριοτήτων. Το 1938, κυκλοφόρησαν τα πρώτα μοντέλα Shooters. Διατίθονταν με δύο τύπους φακών, τους Πράσινους Ray-Ban και τους Kalichrome, αχνοκίτρινους φακούς για χρήση σε συνθήκες καταχνιάς ή ομίχλης. Σύντομα, κυκλοφόρησε στην αγορά ένα τρίτο, ριζοσπαστικό μοντέλο, με μεταλλικό σκελετό. Το μοντέλο αυτό ήταν το Outdoorsman, αρχικά αποκαλούμενο «Skeet Glass», το οποίο σχεδιάστηκε για συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, όπως οι λάτρεις του κυνηγιού, της σκοποβολής και του ψαρέματος.
1939-1940
Τα οπτικά είδη Ray-Ban άρχισαν να γίνονται ολοένα και περισσότερο δημοφιλή στους πιλότους, στους αστυνομικούς, στους κυνηγούς, στους ψαράδες, και σε όλους εκείνους που ασχολούνταν με υπαίθριες δραστηριότητες. Το Hollywood είχε μόλις αρχίσει να ασκεί επίδραση στον κόσμο της μόδας.
Δεκαετία του '40
Η Ray-Ban πήγε στον πόλεμο. Οι πιλότοι της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας χρησιμοποιούσαν γυαλιά Ray-Ban στις αποστολές τους, λόγω των εξαιρετικών φακών τους. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '40, αναπτύχθηκε ένα νέο είδος φακών, για εμπορική χρήση. Αυτοί ήταν οι ντεγκραντέ φακοί καθρέφτες (διαβαθμισμένης σκουρότητας). Οι εν λόγω φακοί χαρακτηρίζονταν από μια ειδική επίστρωση στο άνω μέρος τους, για ενισχυμένη προστασία, και καμία επίστρωση στο κάτω μέρος τους, για καθαρή ορατότητα επί των οργάνων ελέγχου και των λοιπών αντικειμένων.
Δεκαετία του '50
Υπό μια ορισμένη έννοια, η δεκαετία του '50 ήταν μια δεκαετία εκ βάθους αλλαγών, ή τουλάχιστον ανάπτυξης, επειδή η μόδα άρχισε να γίνεται ολοένα και περισσότερο σημαντική. Οι καταναλωτές άρχισαν να θεωρούν τα γυαλιά αξεσουάρ μόδας, πιθανώς υπό την επήρεια της βιομηχανίας του κινηματογράφου. Τα γυαλιά δεν ήταν πλέον απλά αντικείμενα που φοριούνταν για πρακτικούς λόγους.
1951
Σε απάντηση ενός ιδιαίτερου αιτήματος του Ναυτικού των Η.Π.Α. , η Ray-Ban ανέπτυξε τους γκρίζους φακούς Ν-15.
1952
Το 1952, η Ray-Ban κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο, το Wayfarer. Όπως πολλά άλλα μοντέλα της Ray-Ban, τα γυαλιά Wayfarer είχαν απλό σχέδιο και ήταν ευκολοφόρετα. Προορισμένα να γίνουν κλασικά, προσέλκυσαν αμέσως την προσοχή της βιομηχανίας του κινηματογράφου.
1953
Αναπτύχθηκε ένας νέος τύπος φακών, προς αντικατάσταση των φακών Ν-15. Επρόκειτο για έναν ακόμη κλασικό τύπο γκρίζων φακών, οι οποίοι ονομάστηκαν G-15, μετέδιδαν το 15% του ορατού φωτός και ήταν κατάλληλοι για γενική χρήση.
1957
Το 1957, η Ray-Ban κυκλοφόρησε το τέταρτο μοντέλο της με μεταλλικό σκελετό, το Caravan, το οποίο εισήγαγε τους τετράγωνους φακούς, ως εναλλακτική λύση στο ήδη διάσημο σχήμα ματιού, του μοντέλου Aviator.
1958
Για πρώτη φορά, ο κατάλογος της Ray-Ban περιλάμβανε δύο σελίδες με πλαστικούς σκελετούς για γυναίκες, οι οποίοι προσέφεραν μια ευρύτερη δυνατότητα επιλογής προϊόντων. Το 1958 κυκλοφόρησε και το Smart Set, ένα μοντέλο με χαρακτηριστικό του τις χρωματιστές «φτερούγες». Προκειμένου να δημιουργηθούν ευφάνταστα γυαλιά, τα οποία συμβάδιζαν με τις επιταγές της σύγχρονης μόδας, χρησιμοποιήθηκαν νέα μοτίβα, χρώματα, ακόμη και στρας.
Δεκαετία του '60
Η δεκαετία του '60 έγινε μάρτυρας μιας πραγματικής έκρηξης στον τομέα της κατασκευής γυαλιών ηλίου. Η Ray-Ban έγινε παγκόσμιος ηγέτης, επικεντρώνοντας στην ποιότητα και στη διάρκεια των προϊόντων της, και κοινοποιώντας τις έννοιες αυτές στους τελικούς χρήστες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Ray-Ban διέθετε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων από τους ανταγωνιστές της. Από τα περίπου 30 μοντέλα που κυκλοφορούσαν προς πώληση στις αρχές της δεκαετίας, ο κατάλογος επεκτάθηκε στα 50 μοντέλα το 1969, με οπτικά είδη για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Η Ray-Ban πρόσφερε μια εξίσου εκτενή γκάμα τιμών.
1961
«Η Πιο Διακεκριμένη Επωνυμία στα Γυαλιά Ηλίου»: Το 1961, η Ray-Ban έκανε ένα σημαντικό βήμα, με προορισμό το Hollywood. Τα γυαλιά Wayfarer της εταιρείας χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της θρυλικής ταινίας «Breakfast at Tiffany's», με την Audrey Hepburn. Η Ray-Ban παρείχε στους πελάτες της και θήκες, προκειμένου να διασφαλίζουν ότι τα γυαλιά τους παρέμεναν σε καλή κατάσταση. Οι θήκες από δέρμα, ή βινύλιο, κατασκευάζονταν από κορυφαία ποιοτικά υλικά, με σκοπό να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις, τόσο των ανδρών, όσο και των γυναικών. Κάθε προϊόν Ray-Ban διέθετε την ειδικά κατασκευασμένη θήκη του. Την αγορά των προϊόντων από τελικούς χρήστες προώθησαν οι προθήκες γυαλιών που τοποθετήθηκαν σε πρατήρια λιανικής, ή σε βιτρίνες. Από τα πρώτα χρόνια, η εταιρεία κατασκεύαζε όλα τα είδη προθηκών, σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη. Η Ray-Ban έδωσε μεγάλη σημασία στην επικοινωνία, δημοσιεύοντας φωτογραφίες σε μερικές από τις κορυφαίες εφημερίδες και περιοδικά, συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας Saturday Evening Post και του περιοδικού Ladies Home Journal.
1962
Η Ray-Ban άρχισε να κατασκευάζει γυαλιά με ανθεκτικούς σε κρούση φακούς. Και σε αυτή την εξέλιξη, η Ray-Ban προηγήθηκε της εποχής της. Χρειάστηκε να περάσουν δέκα χρόνια, προκειμένου οι Ηνωμένες Πολιτείες να θέσουν σε ισχύ τον κανονισμό FDA, ο οποίος κατέστησε υποχρεωτικούς τους ανθεκτικούς σε κρούση φακούς.
1965
Το έτος 1965 έγινε μάρτυρας της κυκλοφορίας ακόμη δύο σημαντικών μοντέλων της σειράς Wayfarer, του Olympian I και του Olympian II.
1967
Έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στην αγορά το φημισμένο μοντέλο Balorama.
1968
Κυκλοφόρησε το μοντέλο Olympian I Deluxe. Τα γυαλιά της Ray-Ban συνέχισαν να συνοδεύονται από ειδικές θήκες για το κάθε μοντέλο. Η Ray-Ban ανέπτυξε νέες προθήκες, χωρητικότητας δώδεκα, δεκαπέντε, ή και περισσότερων μοντέλων, καθώς επίσης και εκθετήρια, τις πρώτες προθήκες μεμονωμένων αντικειμένων, και τα ρολόγια Ray-Ban.
dy/>
Για την αεροπορία, τόσο τη στρατιωτική,
όσο και την πολιτική, η δεκαετία του '20 ήταν μια δεκαετία αξιοσημείωτης
προόδου, αποτέλεσμα της οποίας ήταν η αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας. Η
ανάπτυξη νέων αεροπλάνων, που θα μπορούσαν να πετούν όλο και υψηλότερα,
συνοδεύτηκε από προβλήματα υψομέτρου. Οι πιλότοι έπασχαν από
πονοκεφάλους και ναυτία, λόγω του θαμπώματος και των μεγάλων αποστάσεων
που έπρεπε να διασχίσουν. Το 1929, ο Στρατηγός MacCready ζήτησε από τη
Ray-Ban να κατασκευάσει ένα νέο τύπο γυαλιών, για την Πολεμική
Αεροπορία, τα οποία θα προστάτευαν τους πιλότους από το θάμπωμα σε
μεγάλα υψόμετρα, εξασφαλίζοντας συγχρόνως ευκρινή πεδία ορατότητας. Η
εταιρεία δέχθηκε την πρόκληση και κατάφερε να κατασκευάσει ένα νέο
ζευγάρι γυαλιών, με φακούς που θα μπορούσαν να εμποδίσουν ένα μεγάλο
μέρος του ορατού φωτός. Αυτό σηματοδότησε τη γέννηση των πρώτων,
ANTIGLARE γυαλιών της Ray-Ban, με πράσινους φακούς.
Το πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε για πώληση στο κοινό - το 1936 – είχε πλαστικό σκελετό, και το κλασικό σχήμα Aviator.
1937
Η Καταχώρηση του Εμπορικού Σήματος Ray-Ban
Η ονομασία ANTIGLARE ήταν πάρα πολύ γενική. Δεν διέκρινε με σαφήνεια τα νέα οπτικά είδη από τα αντίπαλα προϊόντα. Το 1937, καταχωρήθηκε και κατέστη εμπορεύσιμο το εμπορικό σήμα Ray-Ban, κοσμώντας ένα νέο μοντέλο, με μεταλλικό σκελετό. Για το νέο προϊόν επιλέχθηκε η ονομασία Ray-Ban, προκειμένου να υπογραμμίσει ότι τα γυαλιά μπορούσαν να εμποδίσουν το έντονο φως και να προστατεύσουν τα μάτια του χρήστη από τις ακτίνες του ηλίου. Το μοντέλο Large Metal έγινε αμέσως γνωστό με την ονομασία Ray-Ban Aviator.
Το πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε για πώληση στο κοινό - το 1936 – είχε πλαστικό σκελετό, και το κλασικό σχήμα Aviator.
1937
Η Καταχώρηση του Εμπορικού Σήματος Ray-Ban
Η ονομασία ANTIGLARE ήταν πάρα πολύ γενική. Δεν διέκρινε με σαφήνεια τα νέα οπτικά είδη από τα αντίπαλα προϊόντα. Το 1937, καταχωρήθηκε και κατέστη εμπορεύσιμο το εμπορικό σήμα Ray-Ban, κοσμώντας ένα νέο μοντέλο, με μεταλλικό σκελετό. Για το νέο προϊόν επιλέχθηκε η ονομασία Ray-Ban, προκειμένου να υπογραμμίσει ότι τα γυαλιά μπορούσαν να εμποδίσουν το έντονο φως και να προστατεύσουν τα μάτια του χρήστη από τις ακτίνες του ηλίου. Το μοντέλο Large Metal έγινε αμέσως γνωστό με την ονομασία Ray-Ban Aviator.
Ασπρόμαυρη διαφημιστική καταχώρηση της Ray-Ban
1938
Τα Πρώτα Μοντέλα Ray-Ban
Κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων, το marketing της Ray-Ban προσπάθησε να προωθήσει τη λειτουργικότητα των νέων γυαλιών, τα οποία απευθύνονταν στους λάτρεις των αθλημάτων και των υπαίθριων δραστηριοτήτων. Το 1938, κυκλοφόρησαν τα πρώτα μοντέλα Shooters. Διατίθονταν με δύο τύπους φακών, τους Πράσινους Ray-Ban και τους Kalichrome, αχνοκίτρινους φακούς για χρήση σε συνθήκες καταχνιάς ή ομίχλης. Σύντομα, κυκλοφόρησε στην αγορά ένα τρίτο, ριζοσπαστικό μοντέλο, με μεταλλικό σκελετό. Το μοντέλο αυτό ήταν το Outdoorsman, αρχικά αποκαλούμενο «Skeet Glass», το οποίο σχεδιάστηκε για συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, όπως οι λάτρεις του κυνηγιού, της σκοποβολής και του ψαρέματος.
1939-1940
Τα οπτικά είδη Ray-Ban άρχισαν να γίνονται ολοένα και περισσότερο δημοφιλή στους πιλότους, στους αστυνομικούς, στους κυνηγούς, στους ψαράδες, και σε όλους εκείνους που ασχολούνταν με υπαίθριες δραστηριότητες. Το Hollywood είχε μόλις αρχίσει να ασκεί επίδραση στον κόσμο της μόδας.
Δεκαετία του '40
Η Ray-Ban πήγε στον πόλεμο. Οι πιλότοι της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας χρησιμοποιούσαν γυαλιά Ray-Ban στις αποστολές τους, λόγω των εξαιρετικών φακών τους. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '40, αναπτύχθηκε ένα νέο είδος φακών, για εμπορική χρήση. Αυτοί ήταν οι ντεγκραντέ φακοί καθρέφτες (διαβαθμισμένης σκουρότητας). Οι εν λόγω φακοί χαρακτηρίζονταν από μια ειδική επίστρωση στο άνω μέρος τους, για ενισχυμένη προστασία, και καμία επίστρωση στο κάτω μέρος τους, για καθαρή ορατότητα επί των οργάνων ελέγχου και των λοιπών αντικειμένων.
Ασπρόμαυρη διαφημιστική καταχώρηση της Ray-Ban του 1948
Δεκαετία του '50
Υπό μια ορισμένη έννοια, η δεκαετία του '50 ήταν μια δεκαετία εκ βάθους αλλαγών, ή τουλάχιστον ανάπτυξης, επειδή η μόδα άρχισε να γίνεται ολοένα και περισσότερο σημαντική. Οι καταναλωτές άρχισαν να θεωρούν τα γυαλιά αξεσουάρ μόδας, πιθανώς υπό την επήρεια της βιομηχανίας του κινηματογράφου. Τα γυαλιά δεν ήταν πλέον απλά αντικείμενα που φοριούνταν για πρακτικούς λόγους.
1951
Σε απάντηση ενός ιδιαίτερου αιτήματος του Ναυτικού των Η.Π.Α. , η Ray-Ban ανέπτυξε τους γκρίζους φακούς Ν-15.
1952
Το 1952, η Ray-Ban κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο, το Wayfarer. Όπως πολλά άλλα μοντέλα της Ray-Ban, τα γυαλιά Wayfarer είχαν απλό σχέδιο και ήταν ευκολοφόρετα. Προορισμένα να γίνουν κλασικά, προσέλκυσαν αμέσως την προσοχή της βιομηχανίας του κινηματογράφου.
1953
Αναπτύχθηκε ένας νέος τύπος φακών, προς αντικατάσταση των φακών Ν-15. Επρόκειτο για έναν ακόμη κλασικό τύπο γκρίζων φακών, οι οποίοι ονομάστηκαν G-15, μετέδιδαν το 15% του ορατού φωτός και ήταν κατάλληλοι για γενική χρήση.
1957
Το 1957, η Ray-Ban κυκλοφόρησε το τέταρτο μοντέλο της με μεταλλικό σκελετό, το Caravan, το οποίο εισήγαγε τους τετράγωνους φακούς, ως εναλλακτική λύση στο ήδη διάσημο σχήμα ματιού, του μοντέλου Aviator.
1958
Για πρώτη φορά, ο κατάλογος της Ray-Ban περιλάμβανε δύο σελίδες με πλαστικούς σκελετούς για γυναίκες, οι οποίοι προσέφεραν μια ευρύτερη δυνατότητα επιλογής προϊόντων. Το 1958 κυκλοφόρησε και το Smart Set, ένα μοντέλο με χαρακτηριστικό του τις χρωματιστές «φτερούγες». Προκειμένου να δημιουργηθούν ευφάνταστα γυαλιά, τα οποία συμβάδιζαν με τις επιταγές της σύγχρονης μόδας, χρησιμοποιήθηκαν νέα μοτίβα, χρώματα, ακόμη και στρας.
H πρώτη θήκη της Ray-Ban για το WAYFARER
Δεκαετία του '60
Η δεκαετία του '60 έγινε μάρτυρας μιας πραγματικής έκρηξης στον τομέα της κατασκευής γυαλιών ηλίου. Η Ray-Ban έγινε παγκόσμιος ηγέτης, επικεντρώνοντας στην ποιότητα και στη διάρκεια των προϊόντων της, και κοινοποιώντας τις έννοιες αυτές στους τελικούς χρήστες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Ray-Ban διέθετε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων από τους ανταγωνιστές της. Από τα περίπου 30 μοντέλα που κυκλοφορούσαν προς πώληση στις αρχές της δεκαετίας, ο κατάλογος επεκτάθηκε στα 50 μοντέλα το 1969, με οπτικά είδη για άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Η Ray-Ban πρόσφερε μια εξίσου εκτενή γκάμα τιμών.
1961
«Η Πιο Διακεκριμένη Επωνυμία στα Γυαλιά Ηλίου»: Το 1961, η Ray-Ban έκανε ένα σημαντικό βήμα, με προορισμό το Hollywood. Τα γυαλιά Wayfarer της εταιρείας χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της θρυλικής ταινίας «Breakfast at Tiffany's», με την Audrey Hepburn. Η Ray-Ban παρείχε στους πελάτες της και θήκες, προκειμένου να διασφαλίζουν ότι τα γυαλιά τους παρέμεναν σε καλή κατάσταση. Οι θήκες από δέρμα, ή βινύλιο, κατασκευάζονταν από κορυφαία ποιοτικά υλικά, με σκοπό να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις, τόσο των ανδρών, όσο και των γυναικών. Κάθε προϊόν Ray-Ban διέθετε την ειδικά κατασκευασμένη θήκη του. Την αγορά των προϊόντων από τελικούς χρήστες προώθησαν οι προθήκες γυαλιών που τοποθετήθηκαν σε πρατήρια λιανικής, ή σε βιτρίνες. Από τα πρώτα χρόνια, η εταιρεία κατασκεύαζε όλα τα είδη προθηκών, σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη. Η Ray-Ban έδωσε μεγάλη σημασία στην επικοινωνία, δημοσιεύοντας φωτογραφίες σε μερικές από τις κορυφαίες εφημερίδες και περιοδικά, συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας Saturday Evening Post και του περιοδικού Ladies Home Journal.
1962
Η Ray-Ban άρχισε να κατασκευάζει γυαλιά με ανθεκτικούς σε κρούση φακούς. Και σε αυτή την εξέλιξη, η Ray-Ban προηγήθηκε της εποχής της. Χρειάστηκε να περάσουν δέκα χρόνια, προκειμένου οι Ηνωμένες Πολιτείες να θέσουν σε ισχύ τον κανονισμό FDA, ο οποίος κατέστησε υποχρεωτικούς τους ανθεκτικούς σε κρούση φακούς.
1965
Το έτος 1965 έγινε μάρτυρας της κυκλοφορίας ακόμη δύο σημαντικών μοντέλων της σειράς Wayfarer, του Olympian I και του Olympian II.
1967
Έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στην αγορά το φημισμένο μοντέλο Balorama.
1968
Κυκλοφόρησε το μοντέλο Olympian I Deluxe. Τα γυαλιά της Ray-Ban συνέχισαν να συνοδεύονται από ειδικές θήκες για το κάθε μοντέλο. Η Ray-Ban ανέπτυξε νέες προθήκες, χωρητικότητας δώδεκα, δεκαπέντε, ή και περισσότερων μοντέλων, καθώς επίσης και εκθετήρια, τις πρώτες προθήκες μεμονωμένων αντικειμένων, και τα ρολόγια Ray-Ban.
Δεκαετία του '70
Η δεκαετία του '70 σηματοδότησε την ανάδυση μιας πιο εκλεπτυσμένης αγοράς γυαλιών, σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Ο τομέας αναπτύχθηκε σε δύο ξεχωριστές κατευθύνσεις: τα μοδάτα γυαλιά και τα αθλητικά οπτικά είδη.
Η Ray-Ban ακολούθησε τις τάσεις της νέας δεκαετίας, αναπτύσσοντας περισσότερα προϊόντα και στοχεύοντας σε διάφορες νέες κατευθύνσεις. Στον αθλητικό τομέα, η εταιρεία επικεντρώθηκε στα οπτικά είδη για σκι, κυκλοφορώντας την κολεξιόν Ski & Sports Collection. Η εν λόγω κολεξιόν αποτελούνταν από δύο μοντέλα, τα Vagabond και Stateside, με δύο τύπους φακών, τους φακούς – καθρέφτες G-31 και τους τυποποιημένους φακούς G-15. Τα μοντέλα αυτά πωλούνταν με ειδική θήκη, προκειμένου να ενισχύθεί η εικόνα ποιότητας που πρόβαλλε το προϊόν.
Ένας άλλος νέος τύπος οπτικών ειδών, που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, ήταν τα γυαλιά ορειβασίας που σχεδιάστηκαν για τους ορειβάτες, οι οποίοι χρειάζονται καλή προστασία από το φως του ήλιου και τον άνεμο. Τα μοντέλα αυτά διέθεταν φακούς καθρέφτες, οι οποίοι προστάτευαν τα μάτια των χρηστών από το αντανακλώμενο θάμβος του χιονιού, καθώς και δερμάτινα πλευρικά προστατευτικά, επίσης για προστασία από το φως του ήλιου. Τη σταθερότητά τους εξασφάλιζαν οι καμπυλόσχημοι βραχίονες από πολυαιθυλένιο, οι οποίοι αγκάλιαζαν το σχήμα του αυτιού. Υπήρχε επίσης ειδικό σκοινάκι πρόσδεσης, το οποίο εξασφάλιζε ότι τα γυαλιά δεν θα χάνονταν τυχαία. Οι ίδιοι φακοί χρησιμοποιήθηκαν και σε συνδυασμό με τους τυποποιημένους σκελετούς, που ήδη διατίθονταν προς πώληση. Στη δεκαετία του '70, η Ray-Ban άρχισε να κατασκευάζει συνταγογραφούμενα γυαλιά, διατηρώντας τα σχήματα των μοντέλων γυαλιών ηλίου της σειράς. Αυτό σηματοδότησε την κυκλοφορία των μοντέλων συνταγογραφούμενων οπτικών ειδών Large Metal της Ray-Ban, τα οποία διατίθονταν σε πέντε διαφορετικά χρώματα. Η μόδα επίσης επηρέασε τους καταλόγους λιανικής πώλησης για καταναλωτές, οι οποίοι τυπώθηκαν με περισσότερο χρώμα και απεικόνιζαν χαρακτηριστικά Αμερικανικά πρόσωπα και πιο εκλεπτυσμένες εικόνες. Η διαφήμιση ενισχύθηκε από εκστρατείες σε δημοφιλή δημοσιεύματα της εποχής, συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας Saturday Evening Post, και των περιοδικών Glamour και Mademoiselle. Η Ray-Ban συνέχισε να κατασκευάζει νέες προθήκες, προκειμένου να στηρίξει τις πωλήσεις στα πρατήρια οπτικών ειδών.
1970
Στους κλασικούς χρωματικούς τόνους Arista, οι οποίοι χρησιμοποιούνταν κατά κόρον για τα μεταλλικά οπτικά είδη, προστέθηκε ένα νέο χρώμα. Το ειδικά επεξεργασμένο χρώμιο απέδιδε ένα έντονο μαύρο χρώμα, το οποίο έγινε γνωστό ως Μαύρο Χρωμίου. Την εμφάνισή της έκανε και μια μικρή κολεξιόν οπτικών ειδών γκολφ, με τέσσερα μοντέλα Ray-Ban, τα οποία υπέγραψε ο Arnold Palmer, ο διασημότερος παίκτης γκολφ της εποχής.
1973
Στην κολεξιόν Classic Metals προστέθηκε ένα νέο μοντέλο, το Large Metal II, μια ευρύτερη έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου Large Metal.
1974
Οι φακοί και η ποιότητά τους υπήρξαν πάντα τα κλειδιά της επιτυχίας της Ray-Ban, σε όλη την ιστορία της, και η σειρά φακών της εταιρείας επεκτάθηκε ακόμη περισσότερο, το 1974, με τη δημιουργία των γκρίζων, φωτοευαίσθητων φωτοχρωμικών φακών. Επίσης κατασκευάστηκαν οι φακοί Ambermatic, για χρήση σε αθλητικές δραστηριότητες. Πρόκειται για ειδικούς φακούς που αλλάζουν χρώμα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού, και επιτρέπουν στους χρήστες να ξεχωρίζουν, να βλέπουν και να αντιλαμβάνονται το σχήμα των αντικειμένων, ακόμη και σε συνθήκες χιονιού. Όταν το φως είναι ιδιαίτερα έντονο και η θερμοκρασία είναι χαμηλή, οι φακοί Ambermatic σκουραίνουν, προκειμένου να εμποδίσουν το θάμπωμα. Όπως όλοι οι φακοί της Ray-Ban, προσφέρουν άριστη προστασία έναντι της υπεριώδους ακτινοβολίας. Ο στόχος της Ray-Ban είναι να προσφέρει στους σκιέρ, στους τενίστες και σε άλλους αθλητές τη δυνατότητα άριστης ορατότητας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες και με το ίδιο είδος οπτικών ειδών. Τα γυαλιά με φακούς Ambermatic πωλούνται σε ειδική πλαστική θήκη, με ιδιαίτερο χρώμα και σχέδιο.
1979
Το 1979 κυκλοφόρησε μια νέα γυναικεία κολεξιόν, αποτελούμενη από επτά μοντέλα, η Ray-Ban Naturals.
Δεκαετία του '80
Η επιτυχία της Ray-Ban συνέχισε να μεγαλώνει, χάρη στη διεύρυνση των σειρών της και στην προσοχή που απολάμβανε από τον Τύπο και τον κινηματογράφο. Πρόκειται για τη δεκαετία, κατά την οποία κυκλοφόρησαν ταινίες όπως οι Blues Brother's, Risky Business και αργότερα το Top Gun. Η ίδια δεκαετία επίσης σηματοδοτήθηκε από την κυκλοφορία της Κολεξιόν Wings, των πρώτων προστατευτικών στην ιστορία των γυαλιών ηλίου.
1999
Ο Όμιλος Luxottica εξαγορασε την επιχείρηση κατασκευής σκελετών Bausch & Lomb, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων Ray-Ban, Arnette, Οπτικά Είδη Killer-Loop και REVO.
2003
Ο Όμιλος Luxottica κυκλοφόρησε δύο νέες κολεξιόν Ray-Ban: τα γυαλιά οράσεως Ray-Ban και τα γυαλιά ηλίου Ray-Ban Junior. Από την κυκλοφορία της, το 2003, και μέχρι σήμερα, η Κολεξιόν Συνταγογραφούμενων Γυαλιών Ray-Ban απολαμβάνει εξαιρετικά θετική αντίδραση από τους χρήστες οπτικών ειδών, σημειώνοντας, γρήγορα, τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Όλα τα μοντέλα της κολεξιόν Ray-Ban αποτελούν προϊόντα λεπτομερούς, πρωτότυπου σχεδιασμού, ο οποίος καταφέρνει να μεταφράσει τις καλύτερες από τις τελευταίες τάσεις, σε μια σύγχρονη σειρά οπτικών ειδών, η οποία αντανακλά το μοναδικό lifestyle της Ray-Ban: ένα στυλ που απαντάται στα πρόσωπα εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
Επίσης το 2003, ο Όμιλος Luxottica κυκλοφόρησε την πρώτη κολεξιόν γυαλιών ηλίου, αποκλειστικά αφιερωμένη σε παιδιά ηλικίας από 8 έως 12 ετών. Τα μοντέλα Ray-Ban Junior σχεδιάζονται προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των νεώτερων χρηστών οπτικών ειδών, διασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα, την άνεση και την καλή εφαρμογή, καθώς επίσης και τη μέγιστη προστασία των ματιών τους. Τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό των ίδιων των σκελετών, χαρακτηρίζονται από καινοτόμα, σύγχρονα σχέδια. Μια θρυλική παγκόσμια ηγέτιδα, η ετικέτα Ray-Ban, είναι συνώνυμη του μοναδικού στυλ, που ξεχωρίζει χάρη στα σχέδια, στην ποιότητα, στις αποδόσεις και στην αξιοπιστία της. Η Luxottica έχει πλέον ενσταλάξει τα ίδια χαρακτηριστικά γνωρίσματα και στην Κολεξιόν Ray-Ban Junior.
2004
Η Ray-Ban συμμετείχε στη Formula 1, ως συνεργάτης της ομάδας του Lucky Strike B A R Honda.
2005
Μετά την τεράστια επιτυχία της κολεξιόν γυαλιών ηλίου Ray-Ban Junior, η οποία κυκλοφόρησε το 2003, η Ray-Ban άρχισε να επεκτείνει τον κατάλογό της, από τον Ιανουαρίου του 2005, ο οποίος πλέον περιλαμβάνει και τα γυαλιά οράσεως Ray-Ban Junior, ολοκληρώνοντας, έτσι τις σειρές προϊόντων Ray-Ban. Τα μοντέλα Ray-Ban Junior σχεδιάζονται προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των νεώτερων χρηστών οπτικών ειδών, διασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα, την άνεση και την καλή εφαρμογή, καθώς επίσης και τη μέγιστη προστασία των ματιών τους. Τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό των ίδιων των σκελετών, χαρακτηρίζονται από καινοτόμα, σύγχρονα σχέδια. Η κολεξιόν συνταγογραφούμενων οπτικών ειδών Ray-Ban Junior κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, ένα υποαλλεργικό, ανθεκτικό στη διάβρωση και εξαιρετικά ελαφρύ, αλλά εύρωστο μέταλλο. Όλα τα μοντέλα Ray-Ban της κολεξιόν Junior φέρουν τη χαρακτηριστική υπογραφή της Ray-Ban, σε μεταξοτυπία, εγχάραξη, ή με πίεση.
2006
Για τη νέα κολεξιόν ΑΝΟΙΞΗ/ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2007, η Ray-Ban σχεδίασε και επεξεργάστηκε, από κάθε άποψη, την πρωτότυπη έκδοση Wayfarer: τα υλικά και την προσοχή στις λεπτομέρειες του στυλ, τις διαστάσεις του προφίλ, τη δομή του κύκλου, τις αναλογίες των βραχιόνων και των αρθρώσεων, τη γεωμετρία των φακών και τη διακριτή υπογραφή Ray-Ban στο μέταλλο των βραχιόνων και σε μεταξοτυπία στους φακούς. Η πολυπλοκότητα της αισθητικής λεπτομέρειας και τα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας υλικά καθιστούν το νέο Wayfarer - μια αυθεντική αναπαραγωγή του πρωτοτύπου, στην πλέον μικροσκοπική λεπτομέρεια - ένα φόρο τιμής στο μοντέλο, που έγινε το είδωλο του αντικομφορμιστικού ροκ πνεύματος, από την κυκλοφορία του, το 1952.
2007
Η Ray-Ban παρουσιάζει το νέο της παγκόσμιο πλάνο ενημέρωσης και στρατηγικής: NEVER HIDE. Με στόχο να ανανεώσει και να καταστήσει πιο ελκυστική την επωνυμία της, ιδιαίτερα απέναντι στο νεότερο αγοραστικό κοινό, η Ray-Ban παρουσιάζει ένα πολύ ισχυρό πλάνο ενημέρωσης και ένα εξαιρετικά καινοτόμο πλάνο αξιοποίησης των ΜΜΕ. Το μότο NEVER HIDE είναι το κλειδί της νέας εκστρατείας, η οποία επικεντρώνει στον πυρήνα της Ray-Βan, γυαλιά ηλίου που σας καθιστούν το επίκεντρο της προσοχής, ανεξαρτήτως τάσεων, που ξεπερνούν τα όρια του χρόνου και που χαρακτηρίζουν έντονα όποιον τα φοράει.
2008
Η Ray-Ban παρουσιάζει το RAY-BAN REMASTERS: ένα πρόγραμμα ενημέρωσης, το οποίο ενισχύει τον ισχυρό δεσμό της Ray-Ban με τη μουσική και τη θέση της, ως παγκόσμια επωνυμία - σύμβολο. Στην ουσία, το Ray-Ban Remasters αποτελεί μια συνεργασία με οκτώ διεθνείς μουσικούς, οι οποίοι ηχογράφησαν ένα τραγούδι της επιλογής τους, από τη δεκαετία του '50 και του '60, αποκλειστικά για τη Ray-Ban, και το παρουσίασαν ζωντανά σε μια σειρά τριών εκδηλώσεων, στη Βόρειο Αμερική, στην Κίνα και στην Ευρώπη. Το στυλ Ray-Ban που προωθείται με το εν λόγω πρόγραμμα είναι το Clubmaster, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επίσημα το 1986, και το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σύμβολα της εμπνευσμένης από τις δεκαετίες του '50 και του '60 κολεξιόν Ray-Ban.
2010
Το Μάιο του 2010, τα Ray-Ban Aviator γιορτάζουν την επιτυχία τους, ως ένα από τα πλέον συμβολικά αξεσουάρ όλων των εποχών, με τη βοήθεια των πιο ισχυρών ονομάτων της μουσικής σκηνής του παρελθόντος και του παρόντος. Παράλληλα με το μοντέλο Classic, η Ray-Ban παρουσιάζει έξι συναρπαστικές, νέες εκδοχές του πάντα επίκαιρου στυλ Aviator – Ray-Ban Aviator Titanium, Ray-Ban Aviator Craft, Ray-Ban Aviator Metal Glide, Ray-Ban Aviator Ultra Gold, Ray-Ban Aviator Road Spirit και Ray-Ban Aviator Tech.
Τα Ray-Ban Aviator αποτελούν την ψυχή της κολεξιόν Ray-Ban και πλέον συνοδεύονται από μια σειρά μοντέλων.
2012
H Ray-Ban, η θρυλική μάρκα, γιορτάζει τα 75 χρόνια από την ίδρυσή της και παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια RAY-BAN LEGENDS!
Η RAY-BAN LEGENDS αφηγείται την ιστορία και το πνεύμα 75 ετών με το μήνυμα Never Hide: το θάρρος να είσαι ο εαυτός σου και να εκφράζεις ελεύθερα τις πεποιθήσεις και την προσωπικότητά σου. Από τη δημιουργία της, το 1937, μέχρι και σήμερα, ο σεβασμός στις αξίες της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας είναι γραμμένος στο DNA της Ray-Ban.
Σύμβολα και θρύλοι του παρελθόντος, του παρόντος, και του μέλλοντος', αυτό είναι το βασικό μήνυμα της RAY-BAN LEGENDS. Φωτογραφημένη από το Mark Seliger, στην Καλιφόρνια, η καμπάνια αποτυπώνει 7 θρυλικές στιγμές (1 ανά δεκαετία), κάθε μία εμπνευσμένη από μια ιδιαίτερα σημαντική προσωπικότητα, που φορά ένα iconic μοντέλο Ray-Ban. Κάθε φωτογραφία θυμίζει μια συγκεκριμένη ιστορία και χαρακτηρίζεται από χρωματικούς τόνους πιστούς στην αντίστοιχη δεκαετία (ασπρόμαυρη, σέπια και φυσικά έγχρωμη φωτογραφία).
Η δεκαετία του '70 σηματοδότησε την ανάδυση μιας πιο εκλεπτυσμένης αγοράς γυαλιών, σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες. Ο τομέας αναπτύχθηκε σε δύο ξεχωριστές κατευθύνσεις: τα μοδάτα γυαλιά και τα αθλητικά οπτικά είδη.
Η Ray-Ban ακολούθησε τις τάσεις της νέας δεκαετίας, αναπτύσσοντας περισσότερα προϊόντα και στοχεύοντας σε διάφορες νέες κατευθύνσεις. Στον αθλητικό τομέα, η εταιρεία επικεντρώθηκε στα οπτικά είδη για σκι, κυκλοφορώντας την κολεξιόν Ski & Sports Collection. Η εν λόγω κολεξιόν αποτελούνταν από δύο μοντέλα, τα Vagabond και Stateside, με δύο τύπους φακών, τους φακούς – καθρέφτες G-31 και τους τυποποιημένους φακούς G-15. Τα μοντέλα αυτά πωλούνταν με ειδική θήκη, προκειμένου να ενισχύθεί η εικόνα ποιότητας που πρόβαλλε το προϊόν.
Ένας άλλος νέος τύπος οπτικών ειδών, που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '70, ήταν τα γυαλιά ορειβασίας που σχεδιάστηκαν για τους ορειβάτες, οι οποίοι χρειάζονται καλή προστασία από το φως του ήλιου και τον άνεμο. Τα μοντέλα αυτά διέθεταν φακούς καθρέφτες, οι οποίοι προστάτευαν τα μάτια των χρηστών από το αντανακλώμενο θάμβος του χιονιού, καθώς και δερμάτινα πλευρικά προστατευτικά, επίσης για προστασία από το φως του ήλιου. Τη σταθερότητά τους εξασφάλιζαν οι καμπυλόσχημοι βραχίονες από πολυαιθυλένιο, οι οποίοι αγκάλιαζαν το σχήμα του αυτιού. Υπήρχε επίσης ειδικό σκοινάκι πρόσδεσης, το οποίο εξασφάλιζε ότι τα γυαλιά δεν θα χάνονταν τυχαία. Οι ίδιοι φακοί χρησιμοποιήθηκαν και σε συνδυασμό με τους τυποποιημένους σκελετούς, που ήδη διατίθονταν προς πώληση. Στη δεκαετία του '70, η Ray-Ban άρχισε να κατασκευάζει συνταγογραφούμενα γυαλιά, διατηρώντας τα σχήματα των μοντέλων γυαλιών ηλίου της σειράς. Αυτό σηματοδότησε την κυκλοφορία των μοντέλων συνταγογραφούμενων οπτικών ειδών Large Metal της Ray-Ban, τα οποία διατίθονταν σε πέντε διαφορετικά χρώματα. Η μόδα επίσης επηρέασε τους καταλόγους λιανικής πώλησης για καταναλωτές, οι οποίοι τυπώθηκαν με περισσότερο χρώμα και απεικόνιζαν χαρακτηριστικά Αμερικανικά πρόσωπα και πιο εκλεπτυσμένες εικόνες. Η διαφήμιση ενισχύθηκε από εκστρατείες σε δημοφιλή δημοσιεύματα της εποχής, συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας Saturday Evening Post, και των περιοδικών Glamour και Mademoiselle. Η Ray-Ban συνέχισε να κατασκευάζει νέες προθήκες, προκειμένου να στηρίξει τις πωλήσεις στα πρατήρια οπτικών ειδών.
1970
Στους κλασικούς χρωματικούς τόνους Arista, οι οποίοι χρησιμοποιούνταν κατά κόρον για τα μεταλλικά οπτικά είδη, προστέθηκε ένα νέο χρώμα. Το ειδικά επεξεργασμένο χρώμιο απέδιδε ένα έντονο μαύρο χρώμα, το οποίο έγινε γνωστό ως Μαύρο Χρωμίου. Την εμφάνισή της έκανε και μια μικρή κολεξιόν οπτικών ειδών γκολφ, με τέσσερα μοντέλα Ray-Ban, τα οποία υπέγραψε ο Arnold Palmer, ο διασημότερος παίκτης γκολφ της εποχής.
1973
Στην κολεξιόν Classic Metals προστέθηκε ένα νέο μοντέλο, το Large Metal II, μια ευρύτερη έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου Large Metal.
1974
Οι φακοί και η ποιότητά τους υπήρξαν πάντα τα κλειδιά της επιτυχίας της Ray-Ban, σε όλη την ιστορία της, και η σειρά φακών της εταιρείας επεκτάθηκε ακόμη περισσότερο, το 1974, με τη δημιουργία των γκρίζων, φωτοευαίσθητων φωτοχρωμικών φακών. Επίσης κατασκευάστηκαν οι φακοί Ambermatic, για χρήση σε αθλητικές δραστηριότητες. Πρόκειται για ειδικούς φακούς που αλλάζουν χρώμα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού, και επιτρέπουν στους χρήστες να ξεχωρίζουν, να βλέπουν και να αντιλαμβάνονται το σχήμα των αντικειμένων, ακόμη και σε συνθήκες χιονιού. Όταν το φως είναι ιδιαίτερα έντονο και η θερμοκρασία είναι χαμηλή, οι φακοί Ambermatic σκουραίνουν, προκειμένου να εμποδίσουν το θάμπωμα. Όπως όλοι οι φακοί της Ray-Ban, προσφέρουν άριστη προστασία έναντι της υπεριώδους ακτινοβολίας. Ο στόχος της Ray-Ban είναι να προσφέρει στους σκιέρ, στους τενίστες και σε άλλους αθλητές τη δυνατότητα άριστης ορατότητας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες και με το ίδιο είδος οπτικών ειδών. Τα γυαλιά με φακούς Ambermatic πωλούνται σε ειδική πλαστική θήκη, με ιδιαίτερο χρώμα και σχέδιο.
1979
Το 1979 κυκλοφόρησε μια νέα γυναικεία κολεξιόν, αποτελούμενη από επτά μοντέλα, η Ray-Ban Naturals.
Δεκαετία του '80
Η επιτυχία της Ray-Ban συνέχισε να μεγαλώνει, χάρη στη διεύρυνση των σειρών της και στην προσοχή που απολάμβανε από τον Τύπο και τον κινηματογράφο. Πρόκειται για τη δεκαετία, κατά την οποία κυκλοφόρησαν ταινίες όπως οι Blues Brother's, Risky Business και αργότερα το Top Gun. Η ίδια δεκαετία επίσης σηματοδοτήθηκε από την κυκλοφορία της Κολεξιόν Wings, των πρώτων προστατευτικών στην ιστορία των γυαλιών ηλίου.
1999
Ο Όμιλος Luxottica εξαγορασε την επιχείρηση κατασκευής σκελετών Bausch & Lomb, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων Ray-Ban, Arnette, Οπτικά Είδη Killer-Loop και REVO.
2003
Ο Όμιλος Luxottica κυκλοφόρησε δύο νέες κολεξιόν Ray-Ban: τα γυαλιά οράσεως Ray-Ban και τα γυαλιά ηλίου Ray-Ban Junior. Από την κυκλοφορία της, το 2003, και μέχρι σήμερα, η Κολεξιόν Συνταγογραφούμενων Γυαλιών Ray-Ban απολαμβάνει εξαιρετικά θετική αντίδραση από τους χρήστες οπτικών ειδών, σημειώνοντας, γρήγορα, τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Όλα τα μοντέλα της κολεξιόν Ray-Ban αποτελούν προϊόντα λεπτομερούς, πρωτότυπου σχεδιασμού, ο οποίος καταφέρνει να μεταφράσει τις καλύτερες από τις τελευταίες τάσεις, σε μια σύγχρονη σειρά οπτικών ειδών, η οποία αντανακλά το μοναδικό lifestyle της Ray-Ban: ένα στυλ που απαντάται στα πρόσωπα εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
Επίσης το 2003, ο Όμιλος Luxottica κυκλοφόρησε την πρώτη κολεξιόν γυαλιών ηλίου, αποκλειστικά αφιερωμένη σε παιδιά ηλικίας από 8 έως 12 ετών. Τα μοντέλα Ray-Ban Junior σχεδιάζονται προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των νεώτερων χρηστών οπτικών ειδών, διασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα, την άνεση και την καλή εφαρμογή, καθώς επίσης και τη μέγιστη προστασία των ματιών τους. Τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό των ίδιων των σκελετών, χαρακτηρίζονται από καινοτόμα, σύγχρονα σχέδια. Μια θρυλική παγκόσμια ηγέτιδα, η ετικέτα Ray-Ban, είναι συνώνυμη του μοναδικού στυλ, που ξεχωρίζει χάρη στα σχέδια, στην ποιότητα, στις αποδόσεις και στην αξιοπιστία της. Η Luxottica έχει πλέον ενσταλάξει τα ίδια χαρακτηριστικά γνωρίσματα και στην Κολεξιόν Ray-Ban Junior.
2004
Η Ray-Ban συμμετείχε στη Formula 1, ως συνεργάτης της ομάδας του Lucky Strike B A R Honda.
2005
Μετά την τεράστια επιτυχία της κολεξιόν γυαλιών ηλίου Ray-Ban Junior, η οποία κυκλοφόρησε το 2003, η Ray-Ban άρχισε να επεκτείνει τον κατάλογό της, από τον Ιανουαρίου του 2005, ο οποίος πλέον περιλαμβάνει και τα γυαλιά οράσεως Ray-Ban Junior, ολοκληρώνοντας, έτσι τις σειρές προϊόντων Ray-Ban. Τα μοντέλα Ray-Ban Junior σχεδιάζονται προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των νεώτερων χρηστών οπτικών ειδών, διασφαλίζοντας τη λειτουργικότητα, την άνεση και την καλή εφαρμογή, καθώς επίσης και τη μέγιστη προστασία των ματιών τους. Τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό των ίδιων των σκελετών, χαρακτηρίζονται από καινοτόμα, σύγχρονα σχέδια. Η κολεξιόν συνταγογραφούμενων οπτικών ειδών Ray-Ban Junior κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από τιτάνιο, ένα υποαλλεργικό, ανθεκτικό στη διάβρωση και εξαιρετικά ελαφρύ, αλλά εύρωστο μέταλλο. Όλα τα μοντέλα Ray-Ban της κολεξιόν Junior φέρουν τη χαρακτηριστική υπογραφή της Ray-Ban, σε μεταξοτυπία, εγχάραξη, ή με πίεση.
2006
Για τη νέα κολεξιόν ΑΝΟΙΞΗ/ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2007, η Ray-Ban σχεδίασε και επεξεργάστηκε, από κάθε άποψη, την πρωτότυπη έκδοση Wayfarer: τα υλικά και την προσοχή στις λεπτομέρειες του στυλ, τις διαστάσεις του προφίλ, τη δομή του κύκλου, τις αναλογίες των βραχιόνων και των αρθρώσεων, τη γεωμετρία των φακών και τη διακριτή υπογραφή Ray-Ban στο μέταλλο των βραχιόνων και σε μεταξοτυπία στους φακούς. Η πολυπλοκότητα της αισθητικής λεπτομέρειας και τα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας υλικά καθιστούν το νέο Wayfarer - μια αυθεντική αναπαραγωγή του πρωτοτύπου, στην πλέον μικροσκοπική λεπτομέρεια - ένα φόρο τιμής στο μοντέλο, που έγινε το είδωλο του αντικομφορμιστικού ροκ πνεύματος, από την κυκλοφορία του, το 1952.
2007
Η Ray-Ban παρουσιάζει το νέο της παγκόσμιο πλάνο ενημέρωσης και στρατηγικής: NEVER HIDE. Με στόχο να ανανεώσει και να καταστήσει πιο ελκυστική την επωνυμία της, ιδιαίτερα απέναντι στο νεότερο αγοραστικό κοινό, η Ray-Ban παρουσιάζει ένα πολύ ισχυρό πλάνο ενημέρωσης και ένα εξαιρετικά καινοτόμο πλάνο αξιοποίησης των ΜΜΕ. Το μότο NEVER HIDE είναι το κλειδί της νέας εκστρατείας, η οποία επικεντρώνει στον πυρήνα της Ray-Βan, γυαλιά ηλίου που σας καθιστούν το επίκεντρο της προσοχής, ανεξαρτήτως τάσεων, που ξεπερνούν τα όρια του χρόνου και που χαρακτηρίζουν έντονα όποιον τα φοράει.
2008
Η Ray-Ban παρουσιάζει το RAY-BAN REMASTERS: ένα πρόγραμμα ενημέρωσης, το οποίο ενισχύει τον ισχυρό δεσμό της Ray-Ban με τη μουσική και τη θέση της, ως παγκόσμια επωνυμία - σύμβολο. Στην ουσία, το Ray-Ban Remasters αποτελεί μια συνεργασία με οκτώ διεθνείς μουσικούς, οι οποίοι ηχογράφησαν ένα τραγούδι της επιλογής τους, από τη δεκαετία του '50 και του '60, αποκλειστικά για τη Ray-Ban, και το παρουσίασαν ζωντανά σε μια σειρά τριών εκδηλώσεων, στη Βόρειο Αμερική, στην Κίνα και στην Ευρώπη. Το στυλ Ray-Ban που προωθείται με το εν λόγω πρόγραμμα είναι το Clubmaster, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επίσημα το 1986, και το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σύμβολα της εμπνευσμένης από τις δεκαετίες του '50 και του '60 κολεξιόν Ray-Ban.
2010
Το Μάιο του 2010, τα Ray-Ban Aviator γιορτάζουν την επιτυχία τους, ως ένα από τα πλέον συμβολικά αξεσουάρ όλων των εποχών, με τη βοήθεια των πιο ισχυρών ονομάτων της μουσικής σκηνής του παρελθόντος και του παρόντος. Παράλληλα με το μοντέλο Classic, η Ray-Ban παρουσιάζει έξι συναρπαστικές, νέες εκδοχές του πάντα επίκαιρου στυλ Aviator – Ray-Ban Aviator Titanium, Ray-Ban Aviator Craft, Ray-Ban Aviator Metal Glide, Ray-Ban Aviator Ultra Gold, Ray-Ban Aviator Road Spirit και Ray-Ban Aviator Tech.
Τα Ray-Ban Aviator αποτελούν την ψυχή της κολεξιόν Ray-Ban και πλέον συνοδεύονται από μια σειρά μοντέλων.
2012
H Ray-Ban, η θρυλική μάρκα, γιορτάζει τα 75 χρόνια από την ίδρυσή της και παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια RAY-BAN LEGENDS!
Η RAY-BAN LEGENDS αφηγείται την ιστορία και το πνεύμα 75 ετών με το μήνυμα Never Hide: το θάρρος να είσαι ο εαυτός σου και να εκφράζεις ελεύθερα τις πεποιθήσεις και την προσωπικότητά σου. Από τη δημιουργία της, το 1937, μέχρι και σήμερα, ο σεβασμός στις αξίες της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας είναι γραμμένος στο DNA της Ray-Ban.
Σύμβολα και θρύλοι του παρελθόντος, του παρόντος, και του μέλλοντος', αυτό είναι το βασικό μήνυμα της RAY-BAN LEGENDS. Φωτογραφημένη από το Mark Seliger, στην Καλιφόρνια, η καμπάνια αποτυπώνει 7 θρυλικές στιγμές (1 ανά δεκαετία), κάθε μία εμπνευσμένη από μια ιδιαίτερα σημαντική προσωπικότητα, που φορά ένα iconic μοντέλο Ray-Ban. Κάθε φωτογραφία θυμίζει μια συγκεκριμένη ιστορία και χαρακτηρίζεται από χρωματικούς τόνους πιστούς στην αντίστοιχη δεκαετία (ασπρόμαυρη, σέπια και φυσικά έγχρωμη φωτογραφία).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου