Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Φεύγει ο Σιμάο από τον Παναθηναϊκό....


simao panathinaikos 600x338 Φεύγει ο Σιμάο από τον Παναθηναϊκό
Ενώ πριν από λίγο καιρό η υπόθεση της παραμονής του  στον Παναθηναϊκό θεωρούνταν σχεδόν δεδομένη, τα πράγματα άλλαξαν άρδην και, όπως παραδέχτηκε ο ίδιος, έχει συμφωνήσει ήδη με άλλη ομάδα.
Ο νεαρός παίκτης λίγη ώρα μετά τον αγώνα με τον Πανιώνιο έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις: “Δεν θα σας πω την ομάδα, περιμένω το τέλος της σεζόν για να δω τι θα γίνει. Δεν έχω υπογράψει, αλλά δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να μείνω” είπε μεταξύ άλλων στους δημοσιογράφους που τον ρώτησαν για το μέλλον του.
“Ναι, είναι αλήθεια. Είναι το λογικό. Όλοι μας ξέρουμε τι θα γίνει και τι δεν θα γίνει. Δεν υπάρχει ποδοσφαιριστής, ο οποίος θα υπέγραφε σε μία ομάδα με αβέβαιο μέλλον. Δεν υπάρχει κανένας στον Παναθηναϊκό για να μιλήσει μαζί μου, για να ανανεώσω το συμβόλαιο μου, οπότε πώς να πω εγώ σε σας, στον προπονητή, στους συμπαίκτες μου ότι θέλω να παραμείνω, να φύγω ή οτιδήποτε άλλο; Δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να μείνω. Χρειάζονται κάποιες προϋποθέσεις για να μείνω και δεν υπάρχουν. Σε ό,τι με αφορά, ας πούμε ότι σχεδόν έχω φύγει. Δεν μπορώ όμως να σας πω ότι υπέγραψα ή θα υπογράψω. Περιμένω το τέλος της σεζόν και μετά θα φύγω” τόνισε ο Μοζαμβικανός άσος.

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου