Shake Down
Ο κανονισμός φέτος άλλαξε και οι επιδόσεις στο Shake down, θα καθορίζουν την σειρά εκκίνησης της πρώτης ημέρας. Ως εκ τούτου, την Πέμπτη 24 Μαΐου από τις 08.00 έως τις 10.00, οι Ρ1 και οι Ρ2 οδηγοί θα κάνουν έως δυο περάσματα από την διαδρομή του Shake Down.Μετά, στις 10.30’ (και για μια ώρα) θα κάνουν ένα μόνο χρονομετρημένο πέρασμα. Αυτός που θα έχει τον καλύτερο χρόνο σε αυτό το πέρασμα, θα μπορεί να διαλέξει τη σειρά εκκίνησης για την πρώτη ημέρα (π.χ. 5ος ή 6ος). Ο επόμενος στην κατάταξη θα επιλέγει την σειρά του κ.ο.κ.
Μόλις επιλέξουν όλοι οι Ρ1 και Ρ2 οδηγοί, η οργάνωση θα τοποθετήσει κατ’ επιλογήν της τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Επειδή όμως την εκκίνηση φέτος, την ακολουθεί μια νυχτερινή ειδική διαδρομή (ε.δ.), είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος, ότι κανένας δε θα θέλει να ξεκινάει και πολύ πίσω, για να μην αντιμετωπίσει συσσωρευμένο πρόβλημα σκόνης. Σπαζοκεφαλιά, έτσι;
Όσον αφορά τώρα στη δεύτερη και την τρίτη ημέρα, η σειρά κατάταξης θα διαμορφώνεται από την προσωρινή κατάταξη των Ρ1 και Ρ2 συμμετοχών, αντεστραμμένη όμως.
Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, το Shake down πλέον έχει πολύ μεγάλη σημασία και όλοι θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Σημείωση! Το Shake down δεν θα γίνει στη γνωστή διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε τις χρονιές, 2009 και 2011, αλλά στα τελευταία 6.2 χλμ της ε.δ. Αγ. Θεόδωροι, με αντίθετη φορά.
Ο κανονισμός φέτος άλλαξε και οι επιδόσεις στο Shake down, θα καθορίζουν την σειρά εκκίνησης της πρώτης ημέρας. Ως εκ τούτου, την Πέμπτη 24 Μαΐου από τις 08.00 έως τις 10.00, οι Ρ1 και οι Ρ2 οδηγοί θα κάνουν έως δυο περάσματα από την διαδρομή του Shake Down.Μετά, στις 10.30’ (και για μια ώρα) θα κάνουν ένα μόνο χρονομετρημένο πέρασμα. Αυτός που θα έχει τον καλύτερο χρόνο σε αυτό το πέρασμα, θα μπορεί να διαλέξει τη σειρά εκκίνησης για την πρώτη ημέρα (π.χ. 5ος ή 6ος). Ο επόμενος στην κατάταξη θα επιλέγει την σειρά του κ.ο.κ.
Μόλις επιλέξουν όλοι οι Ρ1 και Ρ2 οδηγοί, η οργάνωση θα τοποθετήσει κατ’ επιλογήν της τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Επειδή όμως την εκκίνηση φέτος, την ακολουθεί μια νυχτερινή ειδική διαδρομή (ε.δ.), είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος, ότι κανένας δε θα θέλει να ξεκινάει και πολύ πίσω, για να μην αντιμετωπίσει συσσωρευμένο πρόβλημα σκόνης. Σπαζοκεφαλιά, έτσι;
Όσον αφορά τώρα στη δεύτερη και την τρίτη ημέρα, η σειρά κατάταξης θα διαμορφώνεται από την προσωρινή κατάταξη των Ρ1 και Ρ2 συμμετοχών, αντεστραμμένη όμως.
Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, το Shake down πλέον έχει πολύ μεγάλη σημασία και όλοι θα προσπαθήσουν για το καλύτερο. Σημείωση! Το Shake down δεν θα γίνει στη γνωστή διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε τις χρονιές, 2009 και 2011, αλλά στα τελευταία 6.2 χλμ της ε.δ. Αγ. Θεόδωροι, με αντίθετη φορά.
Εκκίνηση
Η εκκίνηση φέτος για χωροταξικούς λόγους, μεταφέρθηκε εμπρός από το Ζάππειο μέγαρο. Η Ακρόπολη θα φαίνεται στα διάφορα πλάνα στο βάθος και θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Μάιου, στις 17.00. Η παρουσία του κοινού, είναι ελεύθερη.
Η εκκίνηση φέτος για χωροταξικούς λόγους, μεταφέρθηκε εμπρός από το Ζάππειο μέγαρο. Η Ακρόπολη θα φαίνεται στα διάφορα πλάνα στο βάθος και θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Μάιου, στις 17.00. Η παρουσία του κοινού, είναι ελεύθερη.
SS 1 Κινέττα – 25.44 χλμ – Ώρα 18.28’
Καθαρά για οργανωτικούς λόγους, η ε.δ. Κινέττα, δε θα πραγματοποιηθεί νύχτα, αλλά στις 18.28′ της Πέμπτης 24 Μαΐου. Πιστεύουμε οτι ο κόσμος θα είναι πάρα πολύς και θέλουμε να ζητήσουμε την βοήθεια απο τους γνώστες, ώστε όλα να πάνε καλά.
Η φετινή έκδοση της Κινέττας, είναι η ίδια με του αγώνα του 2009, μέχρι την άσφαλτο και από εκεί τα αγωνιστικά θα συνεχίζουν ευθεία και θα κατηφορίζουν στο ασφάλτινο κομμάτι των 3.3 χλμ της περσινής νυχτερινής ε.δ.. Από εκεί, θα μπαίνουν πάλι δεξιά, τελειώνοντας με την ε.δ. «Λουτράκι» ανάποδα, πάνω από το Λουτράκι στα «σκουπίδια». Πολύ γρήγορη ε.δ. στην αρχή, με πονηρό και δύσκολο κομμάτι στην συνεχεία για 6.5 χλμ. Μετά, ακολουθεί γρήγορο και φαρδύ κομμάτι μέχρι να βγουν στην άσφαλτο.
Η άσφαλτος φέτος θα είναι περίπου 4.5 χλμ, ιδιαίτερα δύσκολη και τεχνική. Ακολουθεί μάλλον το πιο κλειστό κομμάτι του αγώνα, με πολύ σαθρό έδαφος, μέχρι τον τερματισμό.
Η άσφαλτος φέτος θα είναι περίπου 4.5 χλμ, ιδιαίτερα δύσκολη και τεχνική. Ακολουθεί μάλλον το πιο κλειστό κομμάτι του αγώνα, με πολύ σαθρό έδαφος, μέχρι τον τερματισμό.
Παρασκευή 25 Μαΐου
SS 2 Αγ.Μαρινα – 13.80 χλμ – Ώρα 06.50’
Τα δύσκολα αρχίζουν… Η ημέρα ξεκινάει στις 06.00 το πρωί και τελειώνει στις 21.12 το βράδυ! Η ε.δ. Αγ.Μαρινα, παρόλο που σαν όνομα είναι καινούργια, στην ουσία είναι παλιά.
Είναι τα 12.7 τελευταία χιλιόμετρα της ε.δ. Χαρβάτι του 2009, μαζί με ένα καινούργιο κομμάτι 1100 μέτρων στον τερματισμό. Ξεκινάει στο εκκλησάκι μετά το χωριό Πίσσα (προς παράλια Σχίνου) με ένα αρκετά γρήγορο κομμάτι για περίπου 6 χλμ, στο οποίο παρεμβάλλονται 1300 μέτρα με πολλή φυτευτή πέτρα.
Μετά, αρχίζει και κατηφορίζει με καλό οδόστρωμα, μέχρι τον παλιό τερματισμό της ε.δ. Χαρβάτι. Εκεί, τα «κομάντος» της οργάνωσης τολμούν να συνεχίσουν την ε.δ. μέσα στην κοίτη του ξεροπόταμου για αλλά 1100 μέτρα και να τη τελειώσουν στην παράλια της Μαυρολίμνης. Πλέον, κάποιος θα μπορεί να έχει πρόσβαση στην ε.δ. και από τον τερματισμό, κάτι που άλλες χρονιές δεν γινόταν διότι είχε μπροστά του να περπατήσει κάθετη ανηφόρα για 1300 μέτρα.
Τα δύσκολα αρχίζουν… Η ημέρα ξεκινάει στις 06.00 το πρωί και τελειώνει στις 21.12 το βράδυ! Η ε.δ. Αγ.Μαρινα, παρόλο που σαν όνομα είναι καινούργια, στην ουσία είναι παλιά.
Είναι τα 12.7 τελευταία χιλιόμετρα της ε.δ. Χαρβάτι του 2009, μαζί με ένα καινούργιο κομμάτι 1100 μέτρων στον τερματισμό. Ξεκινάει στο εκκλησάκι μετά το χωριό Πίσσα (προς παράλια Σχίνου) με ένα αρκετά γρήγορο κομμάτι για περίπου 6 χλμ, στο οποίο παρεμβάλλονται 1300 μέτρα με πολλή φυτευτή πέτρα.
Μετά, αρχίζει και κατηφορίζει με καλό οδόστρωμα, μέχρι τον παλιό τερματισμό της ε.δ. Χαρβάτι. Εκεί, τα «κομάντος» της οργάνωσης τολμούν να συνεχίσουν την ε.δ. μέσα στην κοίτη του ξεροπόταμου για αλλά 1100 μέτρα και να τη τελειώσουν στην παράλια της Μαυρολίμνης. Πλέον, κάποιος θα μπορεί να έχει πρόσβαση στην ε.δ. και από τον τερματισμό, κάτι που άλλες χρονιές δεν γινόταν διότι είχε μπροστά του να περπατήσει κάθετη ανηφόρα για 1300 μέτρα.
SS 3 Θήβα 1 – 23.60 χλμ – Ώρα 08.28’
Η γνωστή και κλασσική Θήβα με το πολύ δημοφιλές και θεαματικό πεδίο βολής. Ε.δ. που τα έχει όλα! Από κλειστά κομμάτια μέχρι γρήγορα, από κακά κομμάτια μέχρι τελείως flat και πάντα γεμάτη κόσμο. Πολύ καλή επιλογή για περιστασιακούς θεατές του αγώνα. Οι «ψαγμένοι» θα πάνε αλλού!
Η γνωστή και κλασσική Θήβα με το πολύ δημοφιλές και θεαματικό πεδίο βολής. Ε.δ. που τα έχει όλα! Από κλειστά κομμάτια μέχρι γρήγορα, από κακά κομμάτια μέχρι τελείως flat και πάντα γεμάτη κόσμο. Πολύ καλή επιλογή για περιστασιακούς θεατές του αγώνα. Οι «ψαγμένοι» θα πάνε αλλού!
SS 4 Ελικώνας 1 – 19.89 χλμ – Ώρα 10.17’
Επειδή είναι τελείως νέα ε.δ., δεν έχω άποψη, αλλά κατά τα λεγόμενα της οργάνωσης είναι μια παρά πολύ ωραία διαδρομή. Η περιοχή είναι όντως εντυπωσιακή και οι παλαιότεροι μπορούν να θυμηθούν ε.δ. όπως Ελικώνας- Κυριάκι- Στήρι- Πρόδρομος.
Επειδή είναι τελείως νέα ε.δ., δεν έχω άποψη, αλλά κατά τα λεγόμενα της οργάνωσης είναι μια παρά πολύ ωραία διαδρομή. Η περιοχή είναι όντως εντυπωσιακή και οι παλαιότεροι μπορούν να θυμηθούν ε.δ. όπως Ελικώνας- Κυριάκι- Στήρι- Πρόδρομος.
Remote Service (Ιτέα) - Ώρα 11.37’ – 12.05’
Στην μαρίνα της Ιτέας, θα πραγματοποιηθεί ένα 15λεπτο service για να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος στα αυτοκίνητα, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν με καύσιμα.
Στην μαρίνα της Ιτέας, θα πραγματοποιηθεί ένα 15λεπτο service για να γίνει ένας πρόχειρος έλεγχος στα αυτοκίνητα, να αλλάξουν ελαστικά και να ανεφοδιαστούν με καύσιμα.
SS5 Βωξίτες – 23.17 χλμ – Ώρα 12.22’
Τι να πρωτογράψω για την καλύτερη ε.δ. της χώρας και μια από τις καλύτερες σε όλο το παγκόσμιο;
Κόκκινο φαρδύ χώμα στην αρχή μέχρι την διασταύρωση της ασφάλτου της Αμφίσσης, 370 μέτρα άσφαλτος και στη συνέχεια οι πασίγνωστες Καρούτες, με άσπρο πατημένο χώμα και την τέλεια χάραξη του δρόμου! Στη συνεχεία κατηφορίζει προς τον τερματισμό, λίγο πριν το χωριό Προσήλιο.
Τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι, θα την θέλαμε με κατηφορική φορά, αλλά δεν μπορεί να δέσει με την επόμενη ε.δ.. Ωραίες προσβάσεις θεατών, είναι από την Άμφισσα στην αλλαγή πορείας χώμα –άσφαλτος – χώμα, καθώς και από Λιδορίκι -χωριό Καρούτες, στο 16ο χλμ της ε.δ.
Τι να πρωτογράψω για την καλύτερη ε.δ. της χώρας και μια από τις καλύτερες σε όλο το παγκόσμιο;
Κόκκινο φαρδύ χώμα στην αρχή μέχρι την διασταύρωση της ασφάλτου της Αμφίσσης, 370 μέτρα άσφαλτος και στη συνέχεια οι πασίγνωστες Καρούτες, με άσπρο πατημένο χώμα και την τέλεια χάραξη του δρόμου! Στη συνεχεία κατηφορίζει προς τον τερματισμό, λίγο πριν το χωριό Προσήλιο.
Τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι, θα την θέλαμε με κατηφορική φορά, αλλά δεν μπορεί να δέσει με την επόμενη ε.δ.. Ωραίες προσβάσεις θεατών, είναι από την Άμφισσα στην αλλαγή πορείας χώμα –άσφαλτος – χώμα, καθώς και από Λιδορίκι -χωριό Καρούτες, στο 16ο χλμ της ε.δ.
SS 6 Δροσοχωρι – 23.68 χλμ – Ωρα 13.16’
Απαιτητική ε.δ. με όλων των ειδών τις χαράξεις δρόμου. Ξεκινάει με ένα ανηφορικό σχετικά γρήγορο κομμάτι και περνάει 4 φουρκέτες. Στο 7ο χλμ περνάει από δεξιά φουρκέτα με εύκολη πρόσβαση θεατών, μετά από 6.5 χλμ φτάνει σε λατομείο, όπου ακολουθούν περίπου 12 απανωτές φουρκέτες και στο 17ο χλμ πάει δεξιά και αρχίζει η κατηφόρα.
Γρήγορη με πολύ σκληρό (όχι κακό όμως) οδόστρωμα στην αρχή, για να καταλήξει σε ιδιαίτερα γλιστερό κατηφορικό κομμάτι για τα τελευταία 3 χλμ. Δύσκολη ε.δ. που αποτελεί πρόκληση για αυτόν που πραγματικά θέλει να προσπαθήσει. Δυστυχώς, οι προσβάσεις θεατών είναι μόνο δυο. Στο 7ο χλμ από το χωριό Δροσοχώρι και στον τερματισμό από τον δρόμο Αραχωβας – Αγόριανης. Υπάρχει βέβαια άλλη μια (πολύ ωραία) από την Γραβιά πρόσβαση, αλλά αφορά μόνο στα 4Χ4 οχήματα και στους πολύ «ψαγμένους» θεατές.
Απαιτητική ε.δ. με όλων των ειδών τις χαράξεις δρόμου. Ξεκινάει με ένα ανηφορικό σχετικά γρήγορο κομμάτι και περνάει 4 φουρκέτες. Στο 7ο χλμ περνάει από δεξιά φουρκέτα με εύκολη πρόσβαση θεατών, μετά από 6.5 χλμ φτάνει σε λατομείο, όπου ακολουθούν περίπου 12 απανωτές φουρκέτες και στο 17ο χλμ πάει δεξιά και αρχίζει η κατηφόρα.
Γρήγορη με πολύ σκληρό (όχι κακό όμως) οδόστρωμα στην αρχή, για να καταλήξει σε ιδιαίτερα γλιστερό κατηφορικό κομμάτι για τα τελευταία 3 χλμ. Δύσκολη ε.δ. που αποτελεί πρόκληση για αυτόν που πραγματικά θέλει να προσπαθήσει. Δυστυχώς, οι προσβάσεις θεατών είναι μόνο δυο. Στο 7ο χλμ από το χωριό Δροσοχώρι και στον τερματισμό από τον δρόμο Αραχωβας – Αγόριανης. Υπάρχει βέβαια άλλη μια (πολύ ωραία) από την Γραβιά πρόσβαση, αλλά αφορά μόνο στα 4Χ4 οχήματα και στους πολύ «ψαγμένους» θεατές.
Remote Service (Ιτέα) – Ώρα 14.34 – 15.12
Στον ίδιο χώρο και για τους ίδιους λόγους με το πρωί.
Στον ίδιο χώρο και για τους ίδιους λόγους με το πρωί.
SS7 Βωξίτες 2 – Ώρα 15.29’
SS 8 Ελικώνας 2 – Ώρα 17.12’
SS9 Θήβα 2 – Ώρα 18.57’
SS 8 Ελικώνας 2 – Ώρα 17.12’
SS9 Θήβα 2 – Ώρα 18.57’
Τερματισμός σκέλους Λουτράκι Service Park 21.12’
Η πρώτη ημέρα, με 170 χλμ ε.δ. – 534 χλμ «απλών» και διάρκεια 15 ωρών, θυμίζει λίγο παλιά Ακρόπολις και μπορεί να χαρακτηριστεί σαν «αντρική» ημέρα.
Η πρώτη ημέρα, με 170 χλμ ε.δ. – 534 χλμ «απλών» και διάρκεια 15 ωρών, θυμίζει λίγο παλιά Ακρόπολις και μπορεί να χαρακτηριστεί σαν «αντρική» ημέρα.
Σάββατο 26 Μάιου
SS10 Κλενια-1 – 17.41 χλμ – Ώρα 08.38’
Πολύ τεχνική ε.δ.. Για τα πρώτα 4 χλμ, ανάμεσα σε ελαιώνα και μέσα στο χωριό Αγ. Βασίλειος αρχίζει να ανηφορίζει έντονα. Μετά γίνεται κατηφορική μέχρι τον τερματισμό, με πολύ καλή πρόσβαση θεατών στο 9ο χλμ. Καταλήγει λίγο πριν τις Μυκήνες. Σε γενικές γραμμές είναι μια ε.δ. με καλό οδόστρωμα και ευχάριστη στην εκτέλεση.
Πολύ τεχνική ε.δ.. Για τα πρώτα 4 χλμ, ανάμεσα σε ελαιώνα και μέσα στο χωριό Αγ. Βασίλειος αρχίζει να ανηφορίζει έντονα. Μετά γίνεται κατηφορική μέχρι τον τερματισμό, με πολύ καλή πρόσβαση θεατών στο 9ο χλμ. Καταλήγει λίγο πριν τις Μυκήνες. Σε γενικές γραμμές είναι μια ε.δ. με καλό οδόστρωμα και ευχάριστη στην εκτέλεση.
SS 11 Γυμνό 1 – 17.61 χλμ – Ώρα 09.41’
Ο φόβος και ο τρόμος αυτοκινήτων και πληρωμάτων, κατά τα προηγούμενα δυο Ακρόπολις! Σίγουρα, η πιο σκληρή ε.δ. του αγώνα με πολλά θύματα, όπως ο Peter Solberg το 2009.
Στην φετινή της έκδοση έγιναν τροποποιήσεις και το τελευταίο κομμάτι των 9.4 χιλιόμετρων (που ήταν και το χειρότερο), βγήκε εκτός. Έτσι, μετά από μια σειρά από (πολλές) ανηφορικές φουρκέτες, η ε.δ. γίνεται επίπεδη και στο 16.5 χλμ, αντί να πάει δεξιά συνεχίζει ευθεία για αλλά 1200 μέτρα και τελειώνει εκεί. Δεν την θεωρώ μια ε.δ. ευχάριστη, αλλά συμπληρώνει πολύ καλά ολόκληρη την ημέρα.
Ο φόβος και ο τρόμος αυτοκινήτων και πληρωμάτων, κατά τα προηγούμενα δυο Ακρόπολις! Σίγουρα, η πιο σκληρή ε.δ. του αγώνα με πολλά θύματα, όπως ο Peter Solberg το 2009.
Στην φετινή της έκδοση έγιναν τροποποιήσεις και το τελευταίο κομμάτι των 9.4 χιλιόμετρων (που ήταν και το χειρότερο), βγήκε εκτός. Έτσι, μετά από μια σειρά από (πολλές) ανηφορικές φουρκέτες, η ε.δ. γίνεται επίπεδη και στο 16.5 χλμ, αντί να πάει δεξιά συνεχίζει ευθεία για αλλά 1200 μέτρα και τελειώνει εκεί. Δεν την θεωρώ μια ε.δ. ευχάριστη, αλλά συμπληρώνει πολύ καλά ολόκληρη την ημέρα.
SS12 Κεφαλάρι 1 – 18.40 χλμ – Ώρα 10.36’
Κατά πολλούς, από τα ομορφότερα τοπία του σύγχρονου Ακρόπολις. Ξεκινάει λίγο έξω από το χωριό Κεφαλάρι και αφού κάνει τα πρώτα 6.5 χλμ ανεβαίνοντας το βουνό, φτάνει σε ένα οροπέδιο, όπου όμοιο του μόνο στην Ελβετία μπορεί κάποιος να συναντήσει. Εξαιρετικό σημείο για οποίον θέλει να κατασκηνώσει από βραδύς.
Μετά ξεκινάει η κατηφόρα. Στην αρχή είναι ήπια και στη συνέχεια πιο έντονη, με ένα πολύ τεχνικό κομμάτι (προς το τέλος) όπου το έντονο κόκκινο χώμα κυριαρχεί. Ωραία ε.δ. τόσο οδηγικά όσο και σαν τοπίο. Τόσο το Κεφαλάρι, όσο και το Γυμνό οι θεατές έχουν προσβάσεις μόνο από την αφετηρία, αλλά αξίζει τον κόπο να παραμείνει κάποιος μέσα, από νωρίς και να δει και τα δυο περάσματα της ημέρας.
Κατά πολλούς, από τα ομορφότερα τοπία του σύγχρονου Ακρόπολις. Ξεκινάει λίγο έξω από το χωριό Κεφαλάρι και αφού κάνει τα πρώτα 6.5 χλμ ανεβαίνοντας το βουνό, φτάνει σε ένα οροπέδιο, όπου όμοιο του μόνο στην Ελβετία μπορεί κάποιος να συναντήσει. Εξαιρετικό σημείο για οποίον θέλει να κατασκηνώσει από βραδύς.
Μετά ξεκινάει η κατηφόρα. Στην αρχή είναι ήπια και στη συνέχεια πιο έντονη, με ένα πολύ τεχνικό κομμάτι (προς το τέλος) όπου το έντονο κόκκινο χώμα κυριαρχεί. Ωραία ε.δ. τόσο οδηγικά όσο και σαν τοπίο. Τόσο το Κεφαλάρι, όσο και το Γυμνό οι θεατές έχουν προσβάσεις μόνο από την αφετηρία, αλλά αξίζει τον κόπο να παραμείνει κάποιος μέσα, από νωρίς και να δει και τα δυο περάσματα της ημέρας.
SS13 Ζηρια 1 – 21.36 χλμ – Ώρα 11.57’
Τελείως καινούργια ε.δ. αλλά η περιοχή υπόσχεται πολλά.
Τελείως καινούργια ε.δ. αλλά η περιοχή υπόσχεται πολλά.
SS 14 Κλενια2 – Ώρα 15.05’
SS 15 Γυμνό 2 – Ώρα 16.08’
SS 16 Κεφαλάρι 2 – Ώρα 17.03’
SS 17 Ζήρια 2 – Ώρα 18.21’
SS 15 Γυμνό 2 – Ώρα 16.08’
SS 16 Κεφαλάρι 2 – Ώρα 17.03’
SS 17 Ζήρια 2 – Ώρα 18.21’
Για όσους επιλέξουν να μην «κλειστούν» μέσα σε κάποια ε.δ., υπάρχει το ενδιάμεσο Service στο Λουτράκι, από 13.32 έως 14.15.
Κυριακή 27 Μάιου
SS18 Άγιοι Θεόδωροι 1 – 19.42 χλμ – Ώρα 08.44’
Η ε.δ. ξεκινάει πάνω από την πόλη του Λουτρακίου με ένα γρήγορο κομμάτι περίπου ενός χιλιόμετρου με κακό καλντερίμι. Έπειτα, φτάνει στη συστάδα των δέντρων, όπου κάνει αριστερά και ξεκινάει ένα σχετικά καλό, γρήγορο, ανηφορικό κομμάτι για αλλά τρία χιλιόμετρα. Κάπου εκεί, τελειώνει η Power Stage που είναι και η τελευταία ε.δ. του αγώνα.
Στο σημείο αυτό, πάει αριστερά και για τα επόμενα 5.5 χλμ γίνεται η «χαρά του οδηγού»! Επίπεδο, γλιστερό κομμάτι, με φαρδύ δρόμο και πολύ ευχάριστη χάραξη. Κατηφορίζει σε ένα πολύ στενό και δύστροπο κομμάτι, για 2,8 χλμ μέχρι το ποτάμι, για να συνεχίσει για τα υπόλοιπα 6.8 χλμ παράλληλα με το ποτάμι, με αρκετές βούτες από νερά και πολύ δύσκολη χάραξη, έως τον τερματισμό. Μπορώ να την χαρακτηρίσω σαν μια απόλυτα «πλήρη» ε.δ. που τα έχει όλα. Κακό κομμάτι, καλό κομμάτι, γρήγορο κομμάτι, αργό κομμάτι, γλιστερό κομμάτι και βούτες με νερά. Ειδική διαδρομή που χρειάζεται έξυπνη οδήγηση, «τέμπο» και σεβασμό στα κακά της κομμάτια.
Η ε.δ. ξεκινάει πάνω από την πόλη του Λουτρακίου με ένα γρήγορο κομμάτι περίπου ενός χιλιόμετρου με κακό καλντερίμι. Έπειτα, φτάνει στη συστάδα των δέντρων, όπου κάνει αριστερά και ξεκινάει ένα σχετικά καλό, γρήγορο, ανηφορικό κομμάτι για αλλά τρία χιλιόμετρα. Κάπου εκεί, τελειώνει η Power Stage που είναι και η τελευταία ε.δ. του αγώνα.
Στο σημείο αυτό, πάει αριστερά και για τα επόμενα 5.5 χλμ γίνεται η «χαρά του οδηγού»! Επίπεδο, γλιστερό κομμάτι, με φαρδύ δρόμο και πολύ ευχάριστη χάραξη. Κατηφορίζει σε ένα πολύ στενό και δύστροπο κομμάτι, για 2,8 χλμ μέχρι το ποτάμι, για να συνεχίσει για τα υπόλοιπα 6.8 χλμ παράλληλα με το ποτάμι, με αρκετές βούτες από νερά και πολύ δύσκολη χάραξη, έως τον τερματισμό. Μπορώ να την χαρακτηρίσω σαν μια απόλυτα «πλήρη» ε.δ. που τα έχει όλα. Κακό κομμάτι, καλό κομμάτι, γρήγορο κομμάτι, αργό κομμάτι, γλιστερό κομμάτι και βούτες με νερά. Ειδική διαδρομή που χρειάζεται έξυπνη οδήγηση, «τέμπο» και σεβασμό στα κακά της κομμάτια.
SS19 Νέα Πίσσια – 11.37 χλμ – Ώρα 09.15’
Ξεκινάει για περίπου 5.2 χλμ με στενό ανηφορικό και μπόσικο κομμάτι. Φτάνει σε μια διασταύρωση όπου πάει αριστερά και πιάνει ένα κομμάτι 4.7 χλμ, ιδιαίτερα γρήγορο με αρκετά σκληρό οδόστρωμα. Στην εκκλησία της Φανερωμένης (όπου υπάρχει ευκολότατη πρόσβαση για τους θεατές) αρχίζει ένα κατηφορικό και πολύ στενό κομμάτι για τα υπόλοιπα 1.9 χλμ της ε.δ.. Προσωπικά, είναι μια ε.δ. που με αφήνει τελείως αδιάφορο, απλά «δένει» πολύ καλά με τους Αγ. Θεοδώρους.
Ξεκινάει για περίπου 5.2 χλμ με στενό ανηφορικό και μπόσικο κομμάτι. Φτάνει σε μια διασταύρωση όπου πάει αριστερά και πιάνει ένα κομμάτι 4.7 χλμ, ιδιαίτερα γρήγορο με αρκετά σκληρό οδόστρωμα. Στην εκκλησία της Φανερωμένης (όπου υπάρχει ευκολότατη πρόσβαση για τους θεατές) αρχίζει ένα κατηφορικό και πολύ στενό κομμάτι για τα υπόλοιπα 1.9 χλμ της ε.δ.. Προσωπικά, είναι μια ε.δ. που με αφήνει τελείως αδιάφορο, απλά «δένει» πολύ καλά με τους Αγ. Θεοδώρους.
SS 20 Αγ. Θεόδωροι 2 – Ώρα 11.24’
SS 21 Νέα Πίσσια 2 – Ώρα 11.55’
SS22 Power Stage - Ώρα 14.11’
Τερματισμός, στο Λουτράκι στις 15.30’
Συνοψίζοντας, κρίνω τον φετινό αγώνα πιο «αντρικό» από των προηγούμενων ετών, με συνολικά 411 (!) χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών και 1577 χλμ στο σύνολο. Σίγουρα απέχει κατά πολύ από το πρώτο Ακρόπολις που έτρεξα το 1982 και που είχε μήκος περίπου 3000 χιλιόμετρα, με περίπου το 1/3 να καλύπτεται από 52 (διαφορετικές!) ειδικές διαδρομές!
Η προσπάθεια όμως τόσο της FIA, όσο και των οργανωτών, είναι οι αγώνες να αρχίσουν να μοιάζουν περισσότερο με τις παλιές εποχές και ο παράγων «περιπέτεια» να συμπεριληφθεί στη νέα μορφή.
“El-Em”
SS 21 Νέα Πίσσια 2 – Ώρα 11.55’
SS22 Power Stage - Ώρα 14.11’
Τερματισμός, στο Λουτράκι στις 15.30’
Συνοψίζοντας, κρίνω τον φετινό αγώνα πιο «αντρικό» από των προηγούμενων ετών, με συνολικά 411 (!) χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών και 1577 χλμ στο σύνολο. Σίγουρα απέχει κατά πολύ από το πρώτο Ακρόπολις που έτρεξα το 1982 και που είχε μήκος περίπου 3000 χιλιόμετρα, με περίπου το 1/3 να καλύπτεται από 52 (διαφορετικές!) ειδικές διαδρομές!
Η προσπάθεια όμως τόσο της FIA, όσο και των οργανωτών, είναι οι αγώνες να αρχίσουν να μοιάζουν περισσότερο με τις παλιές εποχές και ο παράγων «περιπέτεια» να συμπεριληφθεί στη νέα μορφή.
“El-Em”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου