Του Κοσμά Ζακυνθινού
kzakinthinos@pegasus.gr
kzakinthinos@pegasus.gr
Μέσα σε μια μικρή συσκευασία, η ελληνική Anassa «ταξιδεύει» ήδη στην αγορά της Δανίας και της Σουηδίας, ενώ, όπως σημειώνει η Αφροδίτη Φλώρου, μιλώντας στην «ΗτΣ», σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της Ρωσίας. Το όνομα Anassa είναι εμπνευσμένο από τη «βασίλισσα» ελληνική γη και τα εξαιρετικά προϊόντα της, με τις μοναδικές στον κόσμο ιδιότητες.
Μολονότι η ελληνική σειρά ροφημάτων Anassa ξεκίνησε τις πωλήσεις των προϊόντων της μόλις πριν από δύο μήνες, κοσμεί ήδη τα ράφια ευρωπαϊκών αγορών, ενώ από τα πρώτα της βήματα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον και τη ζήτηση της αγοράς. Στα πρώτα βήματα της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας της Γιάννας Ματθαίου και της Αφροδίτης Φλώρου, τα προϊόντα Anassa βρίσκουν γρήγορα θέση σε 15 επιλεγμένα σημεία της Ελλάδας, ενώ η ανταπόκριση των ξένων είναι άμεση, ξεκινώντας τις πρώτες εξαγωγές στην αγορά της Δανίας και της Σουηδίας. Ενώ επόμενος σταθμός αναμένεται να αποτελέσει η αγορά της Ρωσίας.
«Η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από αυτήν που αναμέναμε και μας έχουν προσεγγίσει τόσο από χώρες της Ευρώπης όσο και της Αμερικής. Στο εξωτερικό εκτιμούν τα ελληνικά προϊόντα όταν αυτά έχουν συνέπεια και υψηλή ποιότητα», όπως επισημαίνει στην «ΗτΣ» η Αφροδίτη Φλώρου, υπογραμμίζοντας πως «τα εξαιρετικής ποιότητας ελληνικά προϊόντα δεν έχουν αναδειχθεί - προωθηθεί, όπως θα έπρεπε, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το πρώτο ερέθισμα για την έναρξη της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, ιδρύοντας στα τέλη του 2012 την Anassa Organics».
Εχοντας την πεποίθηση ότι το μοναδικό στον κόσμο κλίμα και το πλούσιο έδαφός της έχει «προικίσει» την Ελλάδα με εξαίσιες γεύσεις και αρώματα και τα πρώτα που αναδύουν αυτά τα αρώματα είναι τα ελληνικά αρωματικά φυτά, έγινε το ξεκίνημα με τη δημιουργία μιας σειράς ροφημάτων. Ροφήματα από ελληνικά αρωματικά φυτά βιολογικής καλλιέργειας από καλλιεργητές που χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές καλλιέργειας και σέβονται τη γη. Η αναζήτηση κράτησε αρκετό καιρό, περίπου ενάμιση χρόνο και έγινε με γνώμονα ότι τα αρωματικά φυτά δεν είναι μόδα, αλλά τρόπος ζωής.
Στόχος για το 2014, σύμφωνα με την Αφροδίτη Φλώρου, «είναι να προωθήσουμε τα ροφήματα Anassa σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες, ώστε να γίνουν παντού γνωστά τα αρώματα, οι ιδιότητες και η ανυπέρβλητη ποιότητά τους. Σε μόλις δύο μηνών διάστημα, που λανσάραμε τα προϊόντα μας, μας έχουν προσεγγίσει από πολλές χώρες».
Η ιδέα του packaging
Η αγάπη για τα ελληνικά αρωματικά φυτά και ο σύγχρονος τρόπος ζωής, που απαιτεί μια γρήγορη και εύκολη λύση για την ετοιμασία τους, δημιούργησε την ιδέα ενός πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος. Ταυτόχρονα, όπως εξηγεί η Γιάννα Ματθαίου, «αποτελεί μια πρόταση, μια προτροπή, για ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα, το ρόφημα γίνεται απόλαυση και η ετοιμασία του ανάγεται σε ιεροτελεστία.
Η αγάπη για τα ελληνικά αρωματικά φυτά και ο σύγχρονος τρόπος ζωής, που απαιτεί μια γρήγορη και εύκολη λύση για την ετοιμασία τους, δημιούργησε την ιδέα ενός πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος. Ταυτόχρονα, όπως εξηγεί η Γιάννα Ματθαίου, «αποτελεί μια πρόταση, μια προτροπή, για ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα, το ρόφημα γίνεται απόλαυση και η ετοιμασία του ανάγεται σε ιεροτελεστία.
Επιπλέον έρχεται κανείς σε άμεση επαφή με τα αρωματικά βότανα, βλέπει τα χρώματά τους, απολαμβάνει το άρωμά τους, συμμετέχει στην όλη διαδικασία, επιλέγει με φροντίδα φύλλα και καρπούς, και γεμίζει με αυτά το φακελάκι για να φτιάξει το ρόφημά του, η συμμετοχή μεγαλώνει την απόλαυση. Έτσι για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 'παντρεύεται' η παράδοση της αναλλοίωτης γεύσης με ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο τρόπο σερβιρίσματος».
Κάθε μεταλλική συσκευασία περιέχει ειδικά βιοδιασπώμενα φίλτρα (τόσα όσες και οι δόσεις που αντιστοιχούν στο περιεχόμενο) αλλά και ξύλινα στηρίγματα που βοηθούν στην εκχύλιση των αρωματικών φυτών στο ζεστό νερό και ολοκληρώνουν μια μοναδική ιεροτελεστία με προϊόν ένα ευωδιαστό, γευστικό, ευεργετικό ρόφημα.
Η επιλογή του μεταλλικού κουτιού έγινε γιατί προστατεύει και συντηρεί τα πολύτιμα βότανα έτσι ώστε να διατηρούν ανέπαφα τα οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά και τις ευεργετικές τους ιδιότητες, ενώ τον σχεδιασμό της ετικέτας, με απεικονίσεις πλασμάτων από την ελληνική μυθολογία, ανέλαβε το δημιουργικό γραφείο mnp.
Επιστημονική συνεργασία
Η Anassa Organics συνεργάστηκε με επιστημονική ομάδα, που συστήθηκε για τη συγκεκριμένη συνεργασία από καθηγητές Πανεπιστημίου, και συγκεκριμένα αποτελείται από Γεωπόνο, Φαρμακοποιό, Γεωπόνο-Βιοτεχνολόγο και Βιολόγο.
Η Anassa Organics συνεργάστηκε με επιστημονική ομάδα, που συστήθηκε για τη συγκεκριμένη συνεργασία από καθηγητές Πανεπιστημίου, και συγκεκριμένα αποτελείται από Γεωπόνο, Φαρμακοποιό, Γεωπόνο-Βιοτεχνολόγο και Βιολόγο.
Η μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας έδωσε την κατεύθυνση για τα προϊόντα, τη δημιουργία των μειγμάτων και την ανεύρεση/ανάλυση της καλύτερης ποιοτικά πρώτης ύλης, με σκοπό να διασφαλίσει την ποιότητα των προϊόντων της σε όλα τα στάδια, από την ορθή καλλιέργεια στην ελληνική γη μέχρι την κούπα του πιο απαιτητικού καταναλωτή.
Τα προϊόντα πιστοποιούνται για την βιολογική τους προέλευση και την ελεγχόμενη συσκευασία τους, από τη συνεργαζόμενη εταιρεία πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων ΔΗΩ.
Success story
- Στα πρώτα βήματα, τα προϊόντα Anassa βρίσκουν γρήγορα θέση σε 15 επιλεγμένα σημεία της Ελλάδας.
- Η εταιρεία Anassa Organics ιδρύθηκε στα τέλη του 2012, συσκευάζοντας τις γεύσεις και τα αρώματα των ελληνικών αρωματικών φυτών.
- Στόχος για το 2014 είναι η περαιτέρω προώθηση των ροφημάτων σε όσο το δυνατόν περισσότερες χώρες.
- Σε διάστημα μόλις 2 μηνών από το λανσάρισμα των προϊόντων, υπάρχει ενδιαφέρον για εξαγωγές και από άλλες χώρες.
- Η Anassa Organics συνεργάστηκε με επιστημονική ομάδα καθηγητών πανεπιστημίου, που συστήθηκε για τη συγκεκριμένη συνεργασία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟ http://www.anassaorganics.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου