• «Αρμαγεδών» για την Π.Α.
• ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» 130 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Δεν είναι μόνο τα ειδικά μισθολόγια που δείχνουν να κινδυνεύουν κάτω από το βάρος των πιέσεων του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας. Είναι και άλλα θέματα, που άπτονται καθαρά του επιχειρησιακού κομματιού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Έτσι, και... κατόπιν πιέσεων της τρόικας για οικονομίες κλίμακας στην Π.Α., όλοι αναφέρουν ότι σύντομα θα βρεθούμε προ ενός πρωτοφανούς κύματος αποσύρσεων μαχητικών αεροσκαφών.
Εάν οι σχεδιασμοί αυτοί προχωρήσουν, τότε, σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για 130 περίπου μαχητικά, σε μια κίνηση δίχως αύριο, κάτι όμως που σημαίνει πως τα αεροσκάφη θα φύγουν χωρίς να αντικατασταθούν από καμία νέα προσθήκη.
Πιο αναλυτικά, αν και τα Α-7 έχουν πρακτικά κλείσει τον κύκλο της επιχειρησιακής τους ζωής, εντούτοις η απόσυρση των διθέσιων TA-7C θεωρείται όχι σοφή επιλογή, καθώς: Τα αεροσκάφη, και με το σοβαρότατο έλλειμμα που παρουσιάζει η αεροπορική εκπαίδευση, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται σε ρόλο επιχειρησιακής εκπαίδευσης. Το F-4E AUP, αν και επρόκειτο να αποσυρθούν κανονικά την περίοδο 2018 με 2020, εντούτοις η ημερομηνία αυτή ίσως έλθει πολύ γρηγορότερα. Και αυτό επίσης θα ήταν ένα μεγάλο λάθος.
Τα αεροσκάφη, αν και παλαιά -ως πλατφόρμες-, έχουν υποστεί ένα πρόγραμμα αναβάθμισης και είναι φορείς τόσο του βλήματος ΑΙΜ-120 ΑΜRΑΑΜ όσο και του ατρακτιδίου Litening II, το τελευταίο για αποστολές αέρος-εδάφους. Για τα RF-4, η απόσυρση ήταν ήδη ενταγμένη στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της Π.Α., με τη διαφορά ότι πρέπει να βρεθεί ο τύπος που θα φέρουν τα δύο ατρακτίδια ηλεκτρονικής αναγνώρισης ASTAC.
Σε ό,τι αφορά τα μαχητικά Mirage 2000EGM/BGM, ο ρόλος τους, δυστυχώς, είναι περιορισμένος, εξαιτίας της έλλειψης ικανών βλημάτων.
Τα 80 περίπου βλήματα που έφεραν Super 530D έχουν αποσυρθεί χωρίς να έχει γίνει κάποια προσπάθεια ανανέωσης του ορίου ζωής τους και, έτσι, τα αεροσκάφη σήμερα στηρίζονται μόνο στα υπέρυθρης καθοδήγησης Magic 2.
Το όριο ζωής, επίσης, των αεροσκαφών σύντομα πρόκειται να εξαντληθεί.
Πρακτικά, η πορεία απαξίωσης των Mirage 2000 στην Π.Α. είχε «κλειδώσει» από την εποχή που είχε αποφασιστεί ο μη εκσυγχρονισμός τους, και μάλιστα δύο φορές, μία το 1999 και μία το 2004.
Τα F-16 block 30 βρίσκονται σε μια παρόμοια κατάσταση. Αν και από άποψη οπλισμού δεν υπάρχουν ανάλογα προβλήματα, η απόφαση της Π.Α. να μην τα συμπεριλάβει σε ένα πρόγραμμα αναβάθμισης -το οποίο τυπικά υφίσταται για τα block 50 και 52+- ουσιαστικά τα θέτει σε πορεία απόσυρσης.
πηγη http://staratalogia.blogspot.gr
dy/>
• ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» 130 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Δεν είναι μόνο τα ειδικά μισθολόγια που δείχνουν να κινδυνεύουν κάτω από το βάρος των πιέσεων του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας. Είναι και άλλα θέματα, που άπτονται καθαρά του επιχειρησιακού κομματιού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Έτσι, και... κατόπιν πιέσεων της τρόικας για οικονομίες κλίμακας στην Π.Α., όλοι αναφέρουν ότι σύντομα θα βρεθούμε προ ενός πρωτοφανούς κύματος αποσύρσεων μαχητικών αεροσκαφών.
Εάν οι σχεδιασμοί αυτοί προχωρήσουν, τότε, σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για 130 περίπου μαχητικά, σε μια κίνηση δίχως αύριο, κάτι όμως που σημαίνει πως τα αεροσκάφη θα φύγουν χωρίς να αντικατασταθούν από καμία νέα προσθήκη.
Πιο αναλυτικά, αν και τα Α-7 έχουν πρακτικά κλείσει τον κύκλο της επιχειρησιακής τους ζωής, εντούτοις η απόσυρση των διθέσιων TA-7C θεωρείται όχι σοφή επιλογή, καθώς: Τα αεροσκάφη, και με το σοβαρότατο έλλειμμα που παρουσιάζει η αεροπορική εκπαίδευση, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται σε ρόλο επιχειρησιακής εκπαίδευσης. Το F-4E AUP, αν και επρόκειτο να αποσυρθούν κανονικά την περίοδο 2018 με 2020, εντούτοις η ημερομηνία αυτή ίσως έλθει πολύ γρηγορότερα. Και αυτό επίσης θα ήταν ένα μεγάλο λάθος.
Τα αεροσκάφη, αν και παλαιά -ως πλατφόρμες-, έχουν υποστεί ένα πρόγραμμα αναβάθμισης και είναι φορείς τόσο του βλήματος ΑΙΜ-120 ΑΜRΑΑΜ όσο και του ατρακτιδίου Litening II, το τελευταίο για αποστολές αέρος-εδάφους. Για τα RF-4, η απόσυρση ήταν ήδη ενταγμένη στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της Π.Α., με τη διαφορά ότι πρέπει να βρεθεί ο τύπος που θα φέρουν τα δύο ατρακτίδια ηλεκτρονικής αναγνώρισης ASTAC.
Σε ό,τι αφορά τα μαχητικά Mirage 2000EGM/BGM, ο ρόλος τους, δυστυχώς, είναι περιορισμένος, εξαιτίας της έλλειψης ικανών βλημάτων.
Τα 80 περίπου βλήματα που έφεραν Super 530D έχουν αποσυρθεί χωρίς να έχει γίνει κάποια προσπάθεια ανανέωσης του ορίου ζωής τους και, έτσι, τα αεροσκάφη σήμερα στηρίζονται μόνο στα υπέρυθρης καθοδήγησης Magic 2.
Το όριο ζωής, επίσης, των αεροσκαφών σύντομα πρόκειται να εξαντληθεί.
Πρακτικά, η πορεία απαξίωσης των Mirage 2000 στην Π.Α. είχε «κλειδώσει» από την εποχή που είχε αποφασιστεί ο μη εκσυγχρονισμός τους, και μάλιστα δύο φορές, μία το 1999 και μία το 2004.
Τα F-16 block 30 βρίσκονται σε μια παρόμοια κατάσταση. Αν και από άποψη οπλισμού δεν υπάρχουν ανάλογα προβλήματα, η απόφαση της Π.Α. να μην τα συμπεριλάβει σε ένα πρόγραμμα αναβάθμισης -το οποίο τυπικά υφίσταται για τα block 50 και 52+- ουσιαστικά τα θέτει σε πορεία απόσυρσης.
πηγη http://staratalogia.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου