Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Βύρων Πολύδωρας: "Δεν μετανιώνω"

Με βολές κατά πάντων επανέρχεται ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Βύρων Πολύδωρας με αφορμή τις επικρίσεις που δέχεται επειδή στο μικρό χρονικό διάστημα που κατείχε το αξίωμα αυτό διόρισε τη κόρη του, Μαργαρίτα, ως μετακλητή υπάλληλο στο γραφείο του στη Βουλή.
Ο κ.Πολύδωρας βάλλει κατά των «θρασύδειλων υποκριτών» και των «άνανδρων διωκτών του», τους οποίους δεν διστάζει να ευγνωμονεί «που με χτυπούν γιατί δήθεν διόρισα ως μετακλητή, δηλαδή ως προσωρινή και όχι μόνιμη, τη θυγατέρα μου Μαργαρίτα στη Βουλή», όπως αναφέρει.
Τονίζει, μάλιστα, ότι την είχε προσλάβει ως μετακλητή συνεργάτιδά του και όταν ήταν υπουργός Δημοσίας Τάξεως και Αντιπρόεδρος της Βουλής. «Γιατί τόσος πόλεμος τώρα; Έκανα κάτι κρυφά; Ή παράνομα; Μήπως γιατί κάποιοι δεν χώνεψαν ακόμη το γεγονός ότι εξελέγην Πρόεδρος της Βουλής με 179 ψήφους, όταν το κόμμα μου είχε μόνον 108 ψήφους στη Βουλή; Γι΄αυτό και μας πληροφορούν ότι υπήρξα Πρόεδρος μιας ημέρας ή ολίγων ωρών; Η ιστορία όμως έγραψε πως Πρόεδρος της ΙΔ΄ Περιόδου της Βουλής των Ελλήνων υπήρξε ο Βύρων Γ. Πολύδωρας. Είτε το θέλουν είτε όχι», υπογραμμίζει στο κείμενό του.
Με βαρείς χαρακτηρισμούς στρέφεται κατά όσων τον κατέκριναν για τον διορισμό της κόρης του. Και επισημαίνει: «Δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου συνωμότης. Ούτε προδότης. Ούτε ρίψασπις και λιποτάκτης. Άλλοι υπήρξαν τέτοιοι. Όπως εκείνοι που με χτυπούν σήμερα. Με την άθλια στόχευση να με ταπεινώσουν. Ματαιοπονούν. Δεν είπα ότι δεν υποφέρω. Υποφέρω αλλά αντέχω. Αντλώ δύναμη από το δίκιο μου. Και από την προσευχή μου στον Θεό».
Προειδοποιεί δε τους «διώκτες» του ότι υπερτίμησαν τις συνωμοτικές και συμμοριακές ικανότητές τους. «Δεν τους φοβάμαι. Είναι άλλωστε ανίκανοι και στο να μου προκαλέσουν φόβο. Μόνο αηδία και σιχασιά μου προκαλούν. Δεν τους λογάριασα ποτέ. Είχα πάντα το δικό μου εικονοστάσι. Εκεί άναβα κερί».
Και προσθέτει: «Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι "θυσιαστής" της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους. Μάλιστα για έναν απόπλου αμφίβολο ούτως ή άλλως. Για να δείξω έμπρακτη μετάνοια για το κακό που δεν έκανα; Ή για να ενοχοποιήσω αδίκως την Μαργαρίτα μου που ποτέ και κανέναν δεν προκάλεσε παρά μόνο τους ασπάλακες των καταγωγίων και τούτο γιατί είναι κόρη μου;
»Αλλά και προπαντός δεν τη θυσιάζω, γιατί "έφτυσα αίμα" για να αναθρέψω τα παιδιά μου. Και δεν έχω στον κώδικά μου εγώ την οικογένεια και τα παιδιά μου σαν κάτι το θεωρητικό και κοσμικό. Την έχω σαν θρησκεία. Σαν κάτι ιερό. Και ακόμη, γιατί δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να υποκύψει στις επιταγές-προσταγές των φαύλων υποκριτών και κηνσόρων. Δεν θα ήταν μόνον ήττα. Θα ήταν παραίτηση και παράδοση στους άτιμους για να σώσω... την τιμή μου. Κάτι σαν εκούσιος βιασμός. Όχι!».


πηγη   http://lamiastar.gr 
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου