Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Διαψεύδει πρόβλημα η AirFastTickets



«Καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα sites των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά» διευκρινίζει με ανακοίνωσή της η εταιρεία AirFastTickets, αναφερόμενη σε δημοσίευμα του βρετανικού ιστότοπου Travel Weekly, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία έχει οφειλές 45 εκατ. ευρώ και η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών (International Air Transport Association - ΙΑΤΑ) έθεσε σε καθεστώς αναστολής την online έκδοση εισιτηρίων.
Η ανακοίνωση της AirFastTickets:
«Με αφορμή αναπαραγωγή δημοσιεύματος, σχετικά με την υποτιθέμενη κίνηση της ΙΑΤΑ εναντίoν της εταιρείας, για διεκδίκηση καθυστερούμενων πληρωμών ύψους 45 εκατ. ευρώ, η Airfasttickets International επισημαίνει τα ακόλουθα:
» Το δημοσίευμα είναι ανακριβές, διότι καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά. Δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.
» Στη Μεγάλη Βρετανία, δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της Airfasttickets International. Παρ' όλα αυτά ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες, για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.
» Ουδέποτε, πόσο μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της Airfasttickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της Airfasttickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013-2014. Με βάση το συμβόλαιο της Airfasttickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής.
» Οσον αφορά τις πωλήσεις της Airfasttickets, για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ό,τι αναφέρεται στο δημοσίευμα.
» Αναφορικά με το θέμα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Airfasttickets Νίκος Κοκλώνης, δήλωσε:
» Τα ταμειακά διαθέσιμα της Airfasttickets υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνολικές οφειλές της εταιρείας. H Airfasttickets, με κέντρο την Ελλάδα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στη χώρα και στον υπόλοιπο κόσμο, στον Κλάδο της διακίνησης επιβατών. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας, σε συνδυασμό με τις χαμηλές μας τιμές, έχουν οδηγήσει την εταιρεία μας στην τιμητική θέση Νο. 3 σε όλη την Ευρώπη. Είναι πάγια θέση και πεποίθησή μας ότι στους καταναλωτές αξίζουν φθηνές και ποιοτικές διακοπές. Αυτό πράτταμε. Αυτό πράττουμε. Αυτό θα πράττουμε. Η οικονομική μας ευρωστία είναι αδιαμφισβήτητη. Ευχαριστούμε τα εκατομμύρια των πελατών μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε για περαιτέρω καινοτόμες υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον».

Το δημοσίευμα
Σύμφωνα με το Travel Weekly, με σχετική επιστολή της που στάλθηκε στις αεροπορικές εταιρείες η ΙΑΤΑ ενημερώνει πως το online ταξιδιωτικό γραφείο έχει περιέλθει σε καθυστέρηση πληρωμών των χρεών του προς τις αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται.
Η ανακοίνωση της ΙΑΤΑ, κατά το Travel Weekly, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας πληροφορήσουμε πως θέτουμε προσωρινά εκτός αγοράς το βρετανικό γραφείο της AirFastTicket εξαιτίας της αδυναμίας της εταιρείας να τηρήσει τις ημερομηνίες πληρωμών των λογαριασμών της για την εκκαθάριση των πωλήσεων του μηνός Μαϊου. Ακριβώς λόγω αυτής της εξέλιξης, και λόγω της κοινής ιδιοκτησίας και δομής των θυγατρικών της εταιρείας, θέτουμε σε παρόμοιο καθεστώς τις θυγατρικές της σε Γερμανίας και Ελλάδα».

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου