Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

O Λαζόπουλος «έχασε» την Ανθούλα του!!!!


Η πιο φανατική θαυμάστρια του Λάκη Λαζόπουλου λείπει από το πλευρό του. Το χαρακτηριστικό γέλιο της που απογείωνε τον ηθοποιό δεν ακούγεται πια στο πλατό της εκπομπής. 

Η Ανθούλα δεν μπόρεσε να είναι στο ¨Τσαντίρι", αφού τον τελευταίο καιρό ο σύζυγός της αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας.

Η ίδια δήλωσε σε καθημερινή εφημερίδα: «Δεν μπόρεσα να είμαι στις εκπομπές, επειδή πηγαινοέρχομαι στο νοσοκομείο για ένα πρόβλημα υγείας του άντρα μου. Θα συνεχίσω να ακολουθώ τον Λάκη μου, όπου και να είναι, αλλά προς το παρόν πρέπει να είμαι δίπλα στο σύζυγό μου». Η Ανθούλα λέει για τη σχέση της με τον Λάκη Λαζόπουλο: «Μιλάω πολύ συχνά μαζί του. Το ότι δεν μπορώ να βρίσκομαι στο πλατό δεν σημαίνει πως δεν τον σκέφτομαι. Τον αγαπώ και τον παρακολουθώ. Τον ξέρω κοντά δέκα χρόνια τώρα και τον νοιώθω σαν αδελφό μου, αφού όταν τον χρειαστώ βρίσκεται πάντα στο πλάι μου. Όταν με το καλό βγούμε από το νοσοκομείο, θα με δείτε και πάλι κοντά στον Λάκη».

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου