Το ηλεκτροκίνητο τρένο αρχικά θα παίρνει την ηλεκτρική ενέργεια από πάνελς που θα εγκατασταθούν κατά μήκος των δικτύου του ΟΣΕ. Το επόμενο βήμα θα είναι η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις οροφές των τρένων.
Eτσι τα τρένα θα κινούνται αυτόνομα με την ενέργεια που θα παράγουν κατά την κίνηση τους.
Ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αντλήσει τεχνογνωσία από αντίστοιχο πρόγραμμα που λειτουργεί στην Ιταλία.
Οι ανανεώσιμες πηγές όμως, θα αναπτυχθούν και στους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου. Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει παραχωρήσει όλες τις στέγες των 27 σταθμών, από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως το Κιάτο, για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας.
Η φιλοπεριβαλλοντική πολιτική θα επεκταθεί και στους καταργημένους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Στην γραμμή Λεύκα-Πειραιά σχεδιάζεται η κατασκευή πράσινου πεζόδρομου, όμοιο με αυτόν της γραμμής High Line στη Νέα Υόρκη.
Ο «πράσινος» περίπατος θα έχει μήκος 2,5 χιλιομέτρων ενώ ανάλογο έργο θα γίνει και στην Κόρινθο. Ο ανενεργός σταθμός της πόλης θα φυτευτεί και θα αποδοθεί στους δημότες ως χώρος πρασίνου.
πηγη http://www.perifereianews.com /// newsit.gr
dy/>
Eτσι τα τρένα θα κινούνται αυτόνομα με την ενέργεια που θα παράγουν κατά την κίνηση τους.
Ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αντλήσει τεχνογνωσία από αντίστοιχο πρόγραμμα που λειτουργεί στην Ιταλία.
Οι ανανεώσιμες πηγές όμως, θα αναπτυχθούν και στους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου. Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει παραχωρήσει όλες τις στέγες των 27 σταθμών, από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως το Κιάτο, για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας.
Η φιλοπεριβαλλοντική πολιτική θα επεκταθεί και στους καταργημένους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Στην γραμμή Λεύκα-Πειραιά σχεδιάζεται η κατασκευή πράσινου πεζόδρομου, όμοιο με αυτόν της γραμμής High Line στη Νέα Υόρκη.
Ο «πράσινος» περίπατος θα έχει μήκος 2,5 χιλιομέτρων ενώ ανάλογο έργο θα γίνει και στην Κόρινθο. Ο ανενεργός σταθμός της πόλης θα φυτευτεί και θα αποδοθεί στους δημότες ως χώρος πρασίνου.
πηγη http://www.perifereianews.com /// newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου