Προτού καν ολοκληρωθεί η κατασκευή του, το διάσημο "Dockwise Vanguard", το γιγάντιο ημιυποβρύχιο τάνκερ (SSHTV), έκλεισε ήδη και το δεύτερο ταξίδι του.
Το επονομαζόμενο "Type 0 Vanguard", ολλανδικών συμφερόντων, αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα από τον ναυπηγικό όμιλο της Hyundai Heavy Industries και θα ξεκινήσει τις επιχειρήσεις του το φθινόπωρο του 2012.
Αφού ολοκληρώσει την αποστολή του για τη μεταφορά της "Jack and St. Malo Platform" το 2013 στον κόλπο του Μεξικό, θα αναλάβει επιχειρήσεις πετρελαίου (FPSO unit Goliat) στη Βόρεια Νορβηγία.
Το πλοίο έχει μπει στην κατηγορία "Τype 0" λόγω του υπερβολικού μεγέθους του. Έχει σχεδιαστεί να μεταφέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου στον μισό χρόνο απ' ό,τι τα άλλα πλοία της κατηγορίας του, ενώ έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 100.000 τόνων συνολικά, τη στιγμή που τα σημερινά τάνκερ μπορούν να μεταφέρουν από 40.000 έως 70.000 τόνους.
Το επονομαζόμενο "Type 0 Vanguard", ολλανδικών συμφερόντων, αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα από τον ναυπηγικό όμιλο της Hyundai Heavy Industries και θα ξεκινήσει τις επιχειρήσεις του το φθινόπωρο του 2012.
Αφού ολοκληρώσει την αποστολή του για τη μεταφορά της "Jack and St. Malo Platform" το 2013 στον κόλπο του Μεξικό, θα αναλάβει επιχειρήσεις πετρελαίου (FPSO unit Goliat) στη Βόρεια Νορβηγία.
Το πλοίο έχει μπει στην κατηγορία "Τype 0" λόγω του υπερβολικού μεγέθους του. Έχει σχεδιαστεί να μεταφέρει τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου στον μισό χρόνο απ' ό,τι τα άλλα πλοία της κατηγορίας του, ενώ έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 100.000 τόνων συνολικά, τη στιγμή που τα σημερινά τάνκερ μπορούν να μεταφέρουν από 40.000 έως 70.000 τόνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου