Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Τάκης Σπυριδάκης - Η εξομολόγηση του Mr «Αγαπούλα»



Τα βάζει με όλους και πάνω απ' όλα με την Αριστερά και τη δεσποτική ελληνική οικογένεια - Όσο για τους διανοούμενους και τους καλλιτέχνες; «Μούγκα. Εκμαυλισμένοι. Βολεμένοι. Τουρίστες»

«Ποιος, αυτός;» αναφώνησα πέφτοντας χάμω από τα γέλια βλέποντας το «πέσε για να πέεεσω». Ποιος, αυτό το ρεμάλι, η ζωντανή ενσάρκωση της ποδοσφαιρικής προεδράρας made in Greece είναι ο Τάκαρος ο Σπυριδάκης; Κι όμως, ήταν!
«Ακου να σου πω», μου είπε με σημασία. «Ολοι οι προεδράρες, λαμόγια πλην του Ολυμπιακού. Είμαι από την Αίγινα και τον Πειραιά». Κι εγώ συμπλήρωσα: «Πλην της ΑΕΚάρας»!
Ηταν μεσημέρι. Ηταν λιοπύρι. Ηταν η Αίγλη Ζαππείου. Και φυσικά, εγώ με τον Τάκη. Και προτού ξεκινήσουμε καταφτάνουν τα γκαρσόνια. Ολοι θαυμαστές του Mr «Αγαπούλα». Αμφιβάλλω αν έστω ένας εξ αυτών γνωρίζει το όνομά του. Πρώτα τα κεράσματα «δεν θέλουμε, ρε παιδιά» και ύστερα τα αυτόγραφα. Και έχω να το λέω. Τέτοιο πράγμα ούτε με την Ολγα Κεφαλογιάννη. Ο λόγος, απλός. Οι ξεκαρδιστικές διαφημιστικές καμπάνιες σε κάνουν... σταρ του Χόλιγουντ! 


dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου