Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Τραγουδά ο ΠΕΤΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ - Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα





'' Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα '' (1963)
Π. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ & Α. ΑΣΤΕΡΗ
( του Μπάμπη Μπακάλη )

LP - Τα καλύτερα μου τραγούδια (1978)



Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα
και με πόνο δακρύζω για σένα
Όπου βρεθώ κι ένα δάκρυ καυτό
αργοτρέχει γλυκιά μου για σένα

Άνοιξε πάλι την πόρτα
κι αγκάλιασέ με σαν πρώτα
Και στ' αδειανό προσκεφάλι
να ξαναγείρουμε πάλι

Δως μου ξανά την ελπίδα
φτάνουν οι πίκρες που είδα
Τόσο καιρό μακριά σου
πως το βαστάει η καρδιά σου

Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα
και με πόνο δακρύζω για σένα
Όπου βρεθώ κι ένα δάκρυ καυτό
αργοτρέχει γλυκιά μου για σένα

Σαν νυχτοπούλι γυρίζω
και στο στενό σου σφυρίζω
Σε περιμένω ν' ανοίξεις
μες στα φιλιά να με πνίξεις

Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα
και με πόνο δακρύζω για σένα
Όπου βρεθώ κι ένα δάκρυ καυτό
αργοτρέχει γλυκιά μου για σένα
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου