Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

«AEL FC Arena» - Παρουσίασε το πλάνο επένδυσης στη Λάρισα ο Ολιβέρ

Παρουσίασε το πλάνο επένδυσης στη Λάρισα ο Ολιβέρ
Το πλάνο της επένδυσης του στη Λάρισα παρουσίασε την Τρίτη (18/3) σε συνέντευξη Τύπου που διοργανώθηκε στο «AEL FC Arena» ο Ισπανός , Λουίς Ολιβέρ που σκέφτεται να εμπλακεί στους Θεσσαλούς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Λουίς Όλιβερ:
"Eίμαι από την Ισπανία και λατρεύω το ποδόσφαιρο. Στέκομαι εδώ μπροστά σας γιατί θέλω να εκφράσω τη θέληση να είμαι ο ιδιοκτήτης της ΑΕΛ και να είμαι για πολλά χρόνια. Δεν είμαι δισεκατομμυριούχους. Είμαι όμως αρκετά υγιής οικονομικά και με τεράστια αγάπη για το ποδόσφαιρο.
Δεν ήρθα εδώ για να αναλωθώ σε ιστορίες από το παρελθόν. Αυτό που θέλω να πω είναι το πάθος που έχω για το ποδόσφαιρο και το όραμα για την ΑΕΛ. Είμαι ένα χρόνο Ελλάδα και είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω αρκετά παιχνίδια ελληνικών ομάδων. Και όταν ήρθα να δω την Λάρισα για πρώτη φορά ήταν κάτι το διαφορετικό.
Μου έκανε εντύπωση ότι ήταν στο γήπεδο 8000 φίλαθλοι και τραγουδούσαν για την ομάδα. Μου ήρθαν στο μυαλό παλιές εικόνες από την Αγγλία που οι οπαδοί υποστηρίζουν την ομάδα τους σε ποια κατηγορία και αν παίζει.
Τότε ήταν που άρχισα να σκέφτομαι πως θα αναμιχτώ με την ομάδα. Μου έλεγαν οι συνεργάτες μου για τις δοξασμένες μέρες και είδα την προοπτική ώστε να έχω την ευκαιρία να κάνω κάτι σημαντικό για την ΑΕΛ και να φέρω δόξα για την ομάδα και μέσω αυτής τη χαρά των οπαδών, ώστε να νιώθουν περήφανοι για την ομάδα τους.
Αν περιμένει ο φίλαθλος κόσμος της Λάρισας ότι θα έρθει ο Ισπανός Αμπράμοβιτς, δε θα το δει. Αλλά δεν είμαι απατεώνας. Έχω τη δυνατότητα να οδηγήσω την ΑΕΛ εκεί που μπορεί. Έχω μελετήσει τα οικονομικά στοιχεία και μπορώ να πω τι με ένα σοβαρό πλάνο και με τη βοήθεια του κόσμου θα πετύχουμε. Καταλαβαίνω καλά ότι η ΑΕΛ είναι αυτό που λέμε στην Ισπανία «Κάτι παραπάνω από μία ομάδα».
Ξέρω τι σημαίνει η ΑΕΛ και πως τα αποτελέσματα κάθε Κυριακή επηρεάζουν τους κατοίκους της πόλης. Ο στόχος μας είναι κάθε Δευτέρα να υπάρχουν χαρούμενα πρόσωπα και αυτό σκοπεύω να κάνω και θα το κάνω. Είναι φυσιολογικό κάποιοι να τα ακούνε όλ α αυτά με σκεπτικισμό διότι δε με ξέρετε. Αλλά όπως σας είπα μπορείτε από το ίντερνετ να μάθετε να πάντα για εμένα. Ίσως θα αναρωτηθείτε ότι στα 26 μου χρόνια είμαι πολύ νέος να αναλάβω μια τέτοια ομάδα. Η σοφία δεν έρχεται με τα χρόνια, ούτε η όρεξη για δουλειά. Έχω μεγάλα όνειρα για την ομάδα και ελπίζω ότι θα τα κάνω πραγματικότητα».
Τι προβλέπει το πλάνο:
1. Στόχος η ομάδα τη σεζόν 2015-16 να παίζει στη Σούπερ Λίγκ και την επόμενη χρονιά στην Ευρώπη
2. Θα θεσπιστεί ένα νέο μοντέλο διοίκησης που θα περιλαμβάνει εκπροσώπους της ερασιτεχνικής, των παλαιμάχων και των οργανωμένων οπαδών.
3. Θα γίνεται έλεγχος κάθε τρεις μήνες στα πεπραγμένα της ομάδας
4. Οργάνωση του εμπορικού τμήματος από την αρχή και αύξηση των εσόδων της ομάδας μέσω χορηγιών και διαφημίσεων.
5. Μείωση του κόστους των εισιτηρίων. Δημιουργία του μουσείου της ομάδας και εκμετάλλευση του γηπέδου με διεξαγωγή συνεδρίων και άλλων δραστηριοτήτων.
6. Δημιουργία περιοδικού για την ΑΕΛ και κινηματογραφικές προβολές στους χώρους τους AEL FC ARENA.
7. Νέες δράσεις μέσω των επικοινωνιών και τις τεχνολογίας.
8. Δημιουργία μασκότ της ΑΕΛ και επαναδραστηριοποίηση συνεργασιών με άλλες ομάδες.

9. Αναδιοργάνωση των ακαδημιών. Δωρεάν φοίτηση σε νέα ταλέντα με χαμηλό εισόδημα.


dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου