Πριν μερικά χρόνια δεν προλαβαίναμε να μετράμε νεκρούς και τραυματίες
εδώ στο πέταλο του Μαλιακού,τα περισσότερα στο τμήμα από Λαμία μέχρι
Καμένα Βούρλα.
Οι κυβερνήσεις ,πράσινες και γαλάζιες σχεδίαζαν αντί για την μετατροπή
του πετάλου σε αυτοκινητόδρομο την κατασκευή μιας υποθαλάσσιας
σήραγγας στον Μαλιακό ώστε να συντομευτεί κατά μισή ώρα περίπου και το
ταξίδι Αθηνάς-Λάρισας.
Ένα έργο που μπορεί να πρόσφερε μια μάλλον ασήμαντη συντόμευση στους
ταξιδιώτες της διαδρομής Αθήνας-Θεσσαλονίκης αλλα υπήρχε κίνδυνος
καταστροφής του θαλάσσιου οικοσυστήματος του κόλπου και οπωσδήποτε
υποβάθμιση της τουριστικής άξιας του Μαλιακού τουλάχιστον για τα 3-5
χρόνια που θα διαρκούσαν τα έργα.
Στα 3-5 αυτά χρόνια ,στο μεταξύ,τα τροχαία ατυχήματα θα συνέχιζαν να θερίζουν ανθρώπινες ζωές.
Έτσι μετά από σχετικούς αγώνες,μην νομιζει κανεις ότι υπήρχαν
τίποτα παλλαϊκές κινητοποιήσεις ,συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες, καμιά
100σταριά ρομαντικοί έδιναν κάθε τόσο τον τόνο του «αγώνα» και
κινδύνευαν να χαρακτηριστούν γραφικοί.
Εδώ υπήρχαν και κάτι περίεργοι τύποι που στη συνέχεια πολιτεύτηκαν και
γέμισαν τσουβάλια ψήφων οι οποίοι στην αφέλεια τους(;) ήταν από τους
πιο ένθερμους υποστηριχτές της υποθαλάσσιας ζεύξης του Μαλιακού !
Ήρθε όμως ο καλός φίλος των μεγαλοεργολάβων πρώην Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ
Γιώργος Σουφλιάς που δίνοντας απλόχερα χρήμα στους φίλους του , νόμιμα
βέβαια, έβαλε μπροστά τις μπουλντόζες και σε δυο χρόνια το πέταλο από
σκοτώστρα έγινε ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος.
Και θα ολοκληρώνονταν σε όλο το μήκος του το πέταλο, δηλαδή μέχρι
τις Ράχες ,αν κάποιοι εργολήπτες δεν έπεφταν έξω και δεν εγκατέλειπαν
τα έργα πριν καλά-καλά τα ξεκινήσουν.
Έτσι τώρα αν καταγράφονται δυστυχήματα αυτά συμβαίνουν στο τμήμα από
Αγια Μαρίνα μέχρι Ράχες. Εκεί ακόμη και σήμερα χάνονται ανθρώπινες ζωές
γιατί η Εθνική οδός είναι στην πραγματικότητα ένα εθνικό…μονοπάτι.
Τώρα προφανώς όχι μόνο για την δική μας ασφάλεια αλλα για να βοηθήσουν
και πάλι τους εθνικούς εργολάβους αποφασίστηκε παρόλη τη φτώχεια μας
να χρηματοδοτηθεί η ολοκλήρωση του πετάλου. Δηλαδή το τμήμα στην είσοδο
της Λαμίας και η παράκαμψη της Στυλίδας.
Υπομονή για 2-3 χρόνια και τότε το πέταλο θα είναι ευλογία και απόλαυση να το περιδιαβαίνει κάποιος……
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου