Η διαφορά σε σχέση με το αυτοκίνητο της προηγούμενης σαιζόν που είναι εμφανής είναι τα χρώματα του, με το άσπρο τμήμα του καλύμματος του κινητήρα να παραπέμπει σε κάποια από τα μονοθέσια της Ferrari της δεκαετίας του ’70.
Λιγότερο ορατή είναι η τελείως διαφορετική εμπρός ανάρτηση, το πίσω μέρος είναι πιο στενό για χάρη και της αεροδυναμικής, ενώ έχει αλλάξει και το σχήμα των εισαγωγών αέρα στα πλάγια. Παράλληλα οι μηχανικοί που ασχολήθηκαν και ασχολούνται με την εξέλιξη του V6 των 1.600 κυβικών έχουν χρησιμοποιήσει μεγαλύτερο turbo και θεωρούν τα πιο πολλά άλογα δεδομένα.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/252302/neo-monothesio-tis-ferrari-sti-f1-legetai-sf16-h-eikones#ixzz415zJNpim
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου