Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Red Bull: Συνειδητά αγνόησε τις εντολές ο Φέτελ!!!!


Ο αγωνιστικός διευθυντής της Αυστριακής ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ δεν παρείχε καμία στήριξη στο Σεμπάστιαν Φέτελ τονίζοντας πως δεν έχει καμία αμφιβολία για τον τρόπο που ενήργησε.
Το GP της Μαλαισίας είχε συναρπαστική εξέλιξη αλλά μετά το 4ο πιτ στοπ για τους Ταύρους όλα έδειχναν πως πάμε για 1-2 της Red Bull χωρίς άλλα δράματα. Η στρατηγική της ομάδας όπως και των περισσοτέρων στο grid είναι να επιτρέπεται στους πιλότους να συναγωνίζονται μέχρι ένα σημείο. Συναγωνίζονται με αντίπαλο το χρονόμετρο το Σάββατο, κοντράρονται την Κυριακή στον αγώνα, εκτός εάν βρεθούν στο ίδιο σημείο με διαφορετική στρατηγική οπότε διευκολύνει ο ένας τον άλλο και τελικά όταν το αποτέλεσμα σε σχέση με τους αντιπάλους έχει διαμορφωθεί ενεργούν ώστε να το διασφαλίσουν επ’ ωφελεία της ομάδας. Το ύφος του Φέτελ λίγες στιγμές αφότου έχει βγει από το μονοθέσιο προς τον τεχνικό διευθυντή της Red Bull, Άντριαν Νιούι, είναι αποκαλυπτικό. Όπως και η έκφραση - στάση του σώματος του φλεγματικού Βρετανού. Τούτων δοθέντων δεν περιμένουμε ποτέ να δούμε μάχη στους τελευταίους γύρους ενός αγώνα ανάμεσα σε πιλότους της ίδιας ομάδας. Στη Red Bull έχουν αντιμετωπίσει και στο παρελθόν ανάλογες καταστάσεις με τους Ταύρους να μπλέκουν τα κέρατά τους στο Istanbul Park το 2010. Όπως χτες έτσι και τότε, ο Φέτελ επιτέθηκε στο Γουέμπερ.
Μέσα στην Αυστριακή ομάδα υπάρχουν δυο ισχυροί πόλοι. Ο Χέλμουτ Μάρκο, σύμβουλος του αφεντικού που αβαντάρει τρελά το Φέτελ και δε διστάζει να υποτιμήσει την αξία του Γουέμπερ ακόμη και δημόσια. Ο Κρίστιαν Χόρνερ αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας και συνεργάτης του Γουέμπερ στην ομάδα GP3 ΜW Arden που προσπαθεί να κρατήσει τις ισορροπίες. Το 2010 στο Σίλβερστον όταν αποφάσισε να δώσει στο Φέτελ που έσπασε την αεροτομή του, τη μοναδική καινούργια αεροτομή που υπήρχε, αφαιρώντας την από το μονοθέσιο του Αυστραλού, ο οποίος κέρδισε τελικά, άκουσε στο team radio, όταν τον συνεχάρη, να του λέει: «Δεν τα πήγα άσχημα για Νο 2 οδηγός».

Ο Γουέμπερ και χτες τόνισε σαφέστατα πως ο Φέτελ «όπως πάντα» θα τύχει άνωθεν κάλυψης για όσα έκανε.
Ο Χόρνερ μιλώντας χτες μετά την απενημέρωση με τους οδηγούς και τα μέλη της ομάδας τόνισε: «Ήταν μάταιο να ζητήσουμε από το Φέτελ να ξαναδώσει πίσω τη θέση στο Γουέμπερ γιατί δε θα το έκανε. Απ’ τη στιγμή που έκανε την επίθεση ήταν σαφές ποια ήταν η πρόθεσή του. Γνώριζε τις εντολές. Αποφάσισε να τις αγνοήσει. Έβαλε το προσωπικό του συμφέρον πάνω απ’ αυτό της ομάδας. Έβαλε πάνω απ’ όλα τους επτά παραπάνω βαθμούς της νίκης. Παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος. Εμείς τους δώσαμε εντολή να διατηρήσουν τις θέσεις τους μετά τον 43ο γύρο όταν άλλαξαν τελευταία φορά ελαστικά. Δε θέλαμε περιττά ρίσκα. Μας ενδιέφεραν οι 43 βαθμοί. Ο Φέτελ ζήτησε συγνώμη από το Μαρκ και την ομάδα, επικεντρωνόμαστε τώρα στον επόμενο αγώνα».
Η άποψή μας
Ο Φέτελ πρέπει να τιμωρηθεί γι’ αυτή τη συμπεριφορά. Ο 25χρονος πρωταθλητής λειτουργεί ως παράδειγμα για χιλιάδες νέους αθλητές όχι μόνο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αν περάσει το μήνυμα ότι κάποιος παρακούει τις εντολές της ομάδας, του προπονητή, του παιδαγωγού, του δασκάλου και βγαίνει ωφελημένος απ’ αυτό, χωρίς να πληρώσει το τίμημα, τότε ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου. Η Red Bull θα βρεθεί πολύ σύντομα στην ανάγκη, να αντιμετωπίσει ανάλογες συμπεριφορές από πιλότους που αγωνίζονται με τα χρώματά της στις μικρότερες κατηγορίες οι οποίοι θα λάβουν ως δεδομένη την ατιμωρησία του Φέτελ.
Επιπλέον ο ίδιος ο Γερμανός, ως τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός στις κινήσεις που διαμορφώνουν το προφίλ του. Γιατί είναι βέβαιο πως χθες έχασε περισσότερα απ’ όσα κέρδισε. Ο Ντήτριχ Μάτεζιτς ιδιοκτήτης της Red Bull φημίζεται για την ευθύτητα και την ειλικρίνειά του. Πολύ δύσκολα θα δεχτεί τέτοια συμπεριφορά χωρίς ανάλογες συνέπειες.

Προφανώς ο Γουέμπερ θα μπορούσε να δώσει μάχη, να στριμώξει το Φέτελ να προκαλέσει σύγκρουση και άλλα πολλά. Δεν το έκανε και είναι προς τιμήν του. Μάχεται μ’ ένα σύστημα που αβαντάρει το Φέτελ και προσπαθεί ν’ ανατρέψει αποφάσεις πίσω από κλειστές πόρτες απλά οδηγώντας. Γίνεται;



ΠΗΓΗ   http://www.protothema.gr
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου