Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

Γιώργος Περρής: Οφείλω και σ' αυτούς που μου έφεραν εμπόδια ή δεν με πίστεψαν

Γιώργος Περρής: Οφείλω και σ' αυτούς που μου έφεραν εμπόδια ή δεν με

Από τους καλλιτέχνες που γνώρισα σίγουρα έχω μία αδυναμία στην αγαπημένη μου φίλη Lara Fabian. Είμαι περήφανος για εκείνη, για τη μουσική που προσφέρει στον κόσμο, τον τρόπο σκέψης της και κυρίως για το ότι μετά από τόσα χρόνια σε αυτή τη δουλειά, παραμένει γενναιόδωρη και επίκαιρη. Καμαρώνω όμως κάθε φορά που βλέπω έναν Έλληνα καλλιτέχνη να διαπρέπει, είτε στην Ελλάδα είτε έξω. Καμαρώνω για την Αγνή Μπάλτσα και τον Θεόδωρο Κουρεντζή σαν να είναι οικογένειά μου, κι ας μην τους έχω γνωρίσει ποτέ. Πάντα θα είμαι περήφανος για την Νάνα Μούσχουρη, για αυτό που πέτυχε σε όλο τον κόσμο, αλλά και ευγνώμων για τις συμβουλές που μου έδωσε όταν συναντηθήκαμε και τα τρυφερά της λόγια..

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ https://www.huffingtonpost.gr/entry/yioryos-perres-ofeilo-kai-s-aetoes-poe-moe-eferan-empodia-e-den-me-pistepsan_gr_5c923cabe4b0dbf58e4685f3?utm_hp_ref=gr-homepage
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου