Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Ελληνικά Αξέχαστα Λαικα Τραγουδια





1. Θαλασσόξυλα -- Πάζης
2. Έχω κολλήσει -- Πάζης
3. Αν φταις εσύ -- Πλούταρχος
4. Φεγγάρι μου -- Τερζής
5. Νυχτώνει στη Μεσόγειο -- Σφακιανάκης
6. Ασυγχώρητο Λάθος -- Τερζής
7. Επιστροφές καταστροφές -- Τερζής
8. Μην πεις Αυτή τη λέξη -- Τερζής
9. Χάρτινα Όνειρα -- Αδαμαντίδης
10. Τι άλλο θες να κάνω -- Πάζης
11. Και με πιάνουν τα κλάματα -- Γονίδης
12. Τρελός -- Γονίδης
13. Μια ζωή στις νύχτες -- Μητροπάνος 
14. Εσυ με καίς -- Σφακιανάκης
15. Στροφές -- Τερλέγκας
16. Εμένα δεν με αγάπησε κανείς -- Μητροπάνος
17. Έψαξα άδικα να βρω -- Καζαντζίδης
18. Δεν βρήκα μια γυναίκα -- Μαργαρίτης
19. Δεν κόβω εγώ τις τρέλες -- Μαργαρίτης
20. Ουρανέ -- Δημητρίου
21. Το χελιδόνι -- Καρράς
22. 9/8 -- Τερζής
23. Βραδιάζει -- Καζαντζίδης
24. Μια στάση εδώ -- Μητροπάνος
25. Γενέθλια -- Μπικάκης
26. Πέρνα κι εσύ -- Σφακιανάκης
27. Σβήσε με κυρά μου (LIVE)
28. Που πάς κορίτσι μου (LIVE)
29. Και πώς να κοιμηθώ - Πάζης
30. Ο παλιατζής -- Γερολυμάτος (LIVE)
31. Γιατί θεέ μου η ζωή -- Γονίδης
32. Γεια σου μάνα μου Σαλονίκη -- Μελάς (LIVE)
33. Μια ζωή πληρώνω -- Σακελαρίου
34. Αυτός ο άνθρωπος - Σακελαρίου
35. Άδειο πακέτο -- Νικολάου 
36. Νύχτα ξελογιάστρα -- Καρράς
37. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου -- Διονυσίου
38. Entelamange - Ζαγοραίος
39. Βαδίζω και παραμιλώ -- Νικολαϊδης
40. Όταν καπνίζει ο Λούλας
41. Σαν χριστιανός Ορθόδοξος
42. Που' σουν μάγκα το χειμώνα
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου