Αν ο Ε 65 γίνει από τον Δομοκό έως τα Τρίκαλα θα είναι ένα άχρηστο έργο δηλώνει στον FM-1 ο πρώην περιφερειακός συντονιστής του ΠΑΣΟΚ για την Κεντρική Ελλάδα, πρωην Νομάρχης Καρδίτσας Φώτης Λεξικός.
Αν δεν γίνουν οι απολήξεις προς την Εγνατία και τον ΠΑΘΕ θα είναι ένα έργο χωρίς καμία αξία και αυτό το επισημαίνω σε όλους τους βουλευτές της Θεσσαλίας αλλά και της Φθιώτιδας αφού στο τέλος της εβδομάδας θα ψηφιστούν οι νέες συμβάσεις με τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητοδρόμων .
Ο ίδιος δηλώνει ότι ως παλαιό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ δεν νοιώθει βολικά με την συγκατοίκηση του κόμματος του με την ΝΔ αλλά εκτιμά ότι αυτό θα τελειώσει μόλις φανούν αν φανούν ,τα πρώτα σημάδια αποκατάστασης της οικονομίας της χωράς μας.
Ο κ.Αλεξάκος έχει αρθρογραφήσει πολές φορές γιαυτό το θέμα το τελευταίο του άθρο παρακάτω..
Την ερχόμενη εβδομάδα κατατίθενται στη Βουλή, οι νέες αναθεωρημένες συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους που θα κατασκευαστούν με αυτοχρηματοδότηση. Μεταξύ αυτών και του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65). Όσον αφορά τον Ε65 προβλέπεται η κατασκευή μόνον των 80 - εύκολων κατασκευαστικά - χιλιομέτρων από τον Δομοκό μέχρι Τρίκαλα. Το έχω γράψει και το επισήμανα στον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη κατ' επανάληψη, ότι χωρίς την κατασκευή των δυο απολήξεών του προς Λαμία και Εγνατία, το τμήμα αυτό του Ε65 θα είναι παντελώς άχρηστο. Ένα κουφάρι στον κάμπο.
Είναι επιτακτική ανάγκη να προγραμματιστεί η κατασκευή
και οι κατασκευή των άλλων δυο οδικών τμημάτων (Λαμία – Δομοκός και Τρίκαλα – Εγνατία). Ο Υπουργός είναι θετικός, πρόσφατα μάλιστα επισκέφθηκε το εγκαταλελειμμένο τμήμα Λαμία – Δομοκός διαπιστώνοντας «ιδίοις όμασι» την κατάσταση και την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης αυτού. Οι τρόποι είναι δύο, ή συνέχιση της κατασκευής από τους παραχωρησιούχους ή προκήρυξή τους ως δημόσια έργα. Ήδη στην Πελοπόννησο οι τοπικοί παράγοντες κινητοποιήθηκαν και πέτυχαν τα τμήματα της Ολυμπίας οδού, Πάτρα – Πύργος και Τσακώνα – Καλό νερό, να δημοπρατηθούν τον Απρίλιο του 2014, ως δημόσια έργα, με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ.
Η αντιμετώπιση των παραπάνω οδικών τμημάτων πρέπει να είναι οδηγός μας ως Δυτική Θεσσαλία. Το σύνολο των Κοινοβουλευτικών μας εκπροσώπων Φθιώτιδας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Γρεβενών και Ευρυτανίας συντονισμένα μπορούν να επιτύχουν την κυβερνητική δέσμευση - πέραν αυτής του υπουργού - για την άμεση επανέναρξη εργασιών και στις δυο απολήξεις του Ε65.
Από την πλευρά μου ενημέρωσα τους περισσότερους βουλευτές της Δυτικής Θεσσαλίας για την αναγκαιότητα κοινής δράσης και πίεσης. Η πληροφόρησή μου από τις επαφές μου με το Υπουργείο δείχνει ότι τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ και πλέον υπάρχει «ευήκοον ους» στο αίτημά μας. Θέση του Υπουργείου είναι να εξεταστεί ο τρόπος ολοκλήρωσης του Ε65 σε κοινή σύσκεψη όλων των βουλευτών των ενδιαφερόμενων νομών μετά την ψήφιση των συμβάσεων. Όμως θεωρώ ότι κατά την συζήτηση στη Βουλή πρέπει να τεθεί με σαφήνεια το ζήτημα ώστε να υπάρξουν δεσμεύσεις για την ταχεία ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου από όλα τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Οι Κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της περιοχής μας μπορούν να το επιτύχουν και θεωρώ ότι έχοντας αντιληφθεί την κρισιμότητα των επόμενων ημερών για την τύχη του αυτοκινητόδρομου, θα παραμερίσουν τις όποιες διαφορές και μαζί θα φέρουν το αποτέλεσμα που έχει ανάγκη ο τόπος μας.
ΠΗΓΗ http://www.lamiafm1.gr/
dy/>
Αν δεν γίνουν οι απολήξεις προς την Εγνατία και τον ΠΑΘΕ θα είναι ένα έργο χωρίς καμία αξία και αυτό το επισημαίνω σε όλους τους βουλευτές της Θεσσαλίας αλλά και της Φθιώτιδας αφού στο τέλος της εβδομάδας θα ψηφιστούν οι νέες συμβάσεις με τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητοδρόμων .
Ο ίδιος δηλώνει ότι ως παλαιό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ δεν νοιώθει βολικά με την συγκατοίκηση του κόμματος του με την ΝΔ αλλά εκτιμά ότι αυτό θα τελειώσει μόλις φανούν αν φανούν ,τα πρώτα σημάδια αποκατάστασης της οικονομίας της χωράς μας.
Ο κ.Αλεξάκος έχει αρθρογραφήσει πολές φορές γιαυτό το θέμα το τελευταίο του άθρο παρακάτω..
Την ερχόμενη εβδομάδα κατατίθενται στη Βουλή, οι νέες αναθεωρημένες συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους που θα κατασκευαστούν με αυτοχρηματοδότηση. Μεταξύ αυτών και του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65). Όσον αφορά τον Ε65 προβλέπεται η κατασκευή μόνον των 80 - εύκολων κατασκευαστικά - χιλιομέτρων από τον Δομοκό μέχρι Τρίκαλα. Το έχω γράψει και το επισήμανα στον Υπουργό κ. Χρυσοχοίδη κατ' επανάληψη, ότι χωρίς την κατασκευή των δυο απολήξεών του προς Λαμία και Εγνατία, το τμήμα αυτό του Ε65 θα είναι παντελώς άχρηστο. Ένα κουφάρι στον κάμπο.
Είναι επιτακτική ανάγκη να προγραμματιστεί η κατασκευή
και οι κατασκευή των άλλων δυο οδικών τμημάτων (Λαμία – Δομοκός και Τρίκαλα – Εγνατία). Ο Υπουργός είναι θετικός, πρόσφατα μάλιστα επισκέφθηκε το εγκαταλελειμμένο τμήμα Λαμία – Δομοκός διαπιστώνοντας «ιδίοις όμασι» την κατάσταση και την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης αυτού. Οι τρόποι είναι δύο, ή συνέχιση της κατασκευής από τους παραχωρησιούχους ή προκήρυξή τους ως δημόσια έργα. Ήδη στην Πελοπόννησο οι τοπικοί παράγοντες κινητοποιήθηκαν και πέτυχαν τα τμήματα της Ολυμπίας οδού, Πάτρα – Πύργος και Τσακώνα – Καλό νερό, να δημοπρατηθούν τον Απρίλιο του 2014, ως δημόσια έργα, με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ.
Η αντιμετώπιση των παραπάνω οδικών τμημάτων πρέπει να είναι οδηγός μας ως Δυτική Θεσσαλία. Το σύνολο των Κοινοβουλευτικών μας εκπροσώπων Φθιώτιδας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Γρεβενών και Ευρυτανίας συντονισμένα μπορούν να επιτύχουν την κυβερνητική δέσμευση - πέραν αυτής του υπουργού - για την άμεση επανέναρξη εργασιών και στις δυο απολήξεις του Ε65.
Από την πλευρά μου ενημέρωσα τους περισσότερους βουλευτές της Δυτικής Θεσσαλίας για την αναγκαιότητα κοινής δράσης και πίεσης. Η πληροφόρησή μου από τις επαφές μου με το Υπουργείο δείχνει ότι τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ και πλέον υπάρχει «ευήκοον ους» στο αίτημά μας. Θέση του Υπουργείου είναι να εξεταστεί ο τρόπος ολοκλήρωσης του Ε65 σε κοινή σύσκεψη όλων των βουλευτών των ενδιαφερόμενων νομών μετά την ψήφιση των συμβάσεων. Όμως θεωρώ ότι κατά την συζήτηση στη Βουλή πρέπει να τεθεί με σαφήνεια το ζήτημα ώστε να υπάρξουν δεσμεύσεις για την ταχεία ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου από όλα τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
Οι Κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της περιοχής μας μπορούν να το επιτύχουν και θεωρώ ότι έχοντας αντιληφθεί την κρισιμότητα των επόμενων ημερών για την τύχη του αυτοκινητόδρομου, θα παραμερίσουν τις όποιες διαφορές και μαζί θα φέρουν το αποτέλεσμα που έχει ανάγκη ο τόπος μας.
ΠΗΓΗ http://www.lamiafm1.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου