Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Η Μελίνα Κανά τραγουδά Νίκο Βέρτη!



Η Μελίνα Κανά τραγουδά «Πες το μου ξανά» σε μουσική του Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους του Ηλία Φιλίππου.. Το 2004 η Μελίνα Κανά ηχογράφησε ζωντανά ένα cd με παλιά λαϊκά τραγούδια με τον τίτλο «Juke Box». Aνάμεσα στις επιλογές της και κάποιες που κάλλιστα θα τις χαρακτηρίζαμε εκπλήξεις, αφού σε δισκογραφικό τουλάχιστον επίπεδο, η ερμηνεύτρια δεν μας είχε συνηθίσει σε ακούσματα όπως τα «Σώσε με» , «Αγόρι μου»,  «Πάλι στο σπίτι μου χαράματα», «Αγάπη μου επικίνδυνη»,  «Τα φιλιά σου είναι φωτιά» κλπ…   Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν εκεί. Έτσι,  την Άνοιξη του 2006, στις εμφανίσεις της με τον Δημήτρη Μητροπάνο, τον Βαγγέλη Κορακάκη και τον Δημήτρη Μπάση στην «Ακτή Πειραιώς»,  ανάμεσα στα «Μεταξωτά», τις «Τυφλές ελπίδες», αλλά και στο «Αυτή η νύχτα μένει» του Σταμάτη Κραουνάκη, βρήκε θέση και μια μεγάλη επιτυχία της εποχής εκείνης, από την «άλλη όχθη» του τραγουδιού,  που έλεγε «Πες το μου ξανά, ότι μ’ αγαπάς» κλπ…   Συνθέτης ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, στιχουργός ο Ηλίας Φιλίππου και πρώτος διδάξας ο Νίκος Βέρτης. Το τραγούδι συμπεριλήφθηκε αρχικά στο ομότιτλο cd single που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2005 και στη συνέχεια στον τρίτο προσωπικό του δίσκο με τίτλο «Πώς περνώ τα βράδια μόνος» που κυκλοφόρησε το Δεκέμβρη εκείνης της χρονιάς… Στο video που ακολουθεί: «Πες το μου ξανά» (Κυριάκος Παπαδόπουλος-Ηλίας Φιλίππου) Τραγουδά η Μελίνα Κανά σε μια από τις εμφανίσεις της στην «Ακτή Πειραιώς» το 2006. (Αρχείο Θανάση Γιώγλου) 

ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:  http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=8839&Itemid=43
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου