Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Κωσταντής Πιστιόλης & Γιάννης Χαρούλης - Εγώ κρασί δεν έπινα - Ζαλίζομαι

                                          Ο Γιάννης Χαρούλης στο Φεστιβάλ "Μουσών" στο Ελατοχώρι Πιερίας στις 11 Αυγούστου 2012.

Εγώ κρασί δεν έπινα

Στίχοι: Παραδοσιακό
Μουσική: Παραδοσιακό

Εγώ κρασί δεν έπινα
ρακί για να μεθύσω,
τώρα τα πίνω και τα δυο
για να σε λησμονήσω.

Εσύ ήσουνα που μου 'λεγες
αν δεν με δεις πεθαίνεις
τώρα γυρίζεις και μου λες
ποιος είσαι πού με ξέρεις.

_________________________________________________

Ζαλίζομαι

Στίχοι, Μουσική: Παραδοσιακό

Ζαλίζομαι, ζαλίζομαι
όταν σε συλλογίζομαι
ναζιάρικο, ναζιάρικο
μικρό και σκανταλιάρικο.

Στα κατσαρά σου τα μαλλιά
λαλούν αηδόνια και πουλιά
ζαλιάρικο, ζαλιάρικο
μικρό και σκανταλιάρικο.
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου