Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Μα εγώ είμαι Έλληνας - Νότης Σφακιανάκης



Μα εγώ είμαι Έλληνας Νότης Σφακιανάκης
Στίχοι: Κώστας Χορλιαφάκης
Μουσική: Κώστας Χορλιαφάκης Στράτος Κουμπάς 

Χρόνια με χτυπάτε
χρόνια στέκομαι
χρόνια με πουλάτε 
και τ' ανέχομαι

Χρόνια ο σκοπός σας 
να αφανιστώ
Έλληνας χαμένος 
πρόγραμμα βατό

Έλληνας θαμμένος γη χωρίς Θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας
δεν θα πεθάνω
υπήρξα άρχοντας 
στον κόσμο επάνω

Είμαι αυτός 
που σου 'χει μάθει
τ' αλφαβητάριο 
μην κάνεις λάθη

Εγώ σε γέννησα 
σ' έχω αναθρέψει
κι ότι δικό σου 
μου το 'χεις κλέψει

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος 
και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω 
κι η ψυχή σου χαίρεται
τώρα ξεπουλιέμαι 
μα ποιος Θεός το δέχεται

Τώρα μου ζητάτε 
τα υπάρχω μου
ως και την ψυχή μου 
που 'χω πάνω μου

Δεν θα μου τα πάρεις ούτε από τον τάφο μου

Μα εγώ είμαι Έλληνας
δεν θα πεθάνω
υπήρξα άρχοντας 
στον κόσμο επάνω

Είμαι αυτός 
που σου 'χει μάθει
τ' αλφαβητάριο 
μην κάνεις λάθη

Εγώ σε γέννησα 
σ' έχω αναθρέψει
κι ότι δικό σου 
μου το 'χεις κλέψει

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος 
και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας 
ευλογημένος
σ' επαναστάσεις 
αναθρεμμένος

Έχω παλέψει 
έχω νικήσει
θεριά ανήμερα 
έχω λυγίσει

Δεν κάνω πίσω 
θα πολεμήσω
και τους ρουφιάνους 
θα τους διαλύσω

Αυτούς Ελλάδα μου 
που χρόνια τώρα
τον δρόμο σ' άνοιξαν 
στην κατηφόρα...

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων 
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα δεν κάνω κέρδος από αυτό το βίντεο δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογραφιών είναι από το διαδίκτυο 
Αυτό είναι καθαρά για διασκέδαση...
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου