Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΩΣΤΑ ΛΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

 


Με αφορμή την πτώση που είχα στην βρύση της Κεραμίδας.Τελικά βρέθηκα με ένα πλευρό σπασμένο.Πρώτον:θα ήθελα να πω ότι το νερό της βρύσης είναι ελάχιστο και παρόλο αυτό ο χώρος μπροστά κι έξω από την βρύση είναι μούσκεμα και γλυστράει πάρα πολύ.Έπεσε κι άλλος κόσμος,ας βγουν κι ας μιλήσουν.Αυτός που έβαλε τα σχέδια δεν έχει καμία σχέση με την τεχνική υπηρεσία του δήμου κι έκανε του κεφαλιού του.Δεν θα πω όνομα, εκείνος ξέρει.Μια αγωγή ήθελε ο δήμος για να γίνει από δω και πέρα ότι γίνεται σωστά.Δεύτερον: βρέθηκα στο νοσοκομείο Λαμίας στις 23:15 περίπου κι έφυγα από κει στις 03.30.Πάνω από τέσσερις ώρες για μια ακτινογραφία και για έναν υπέρηχο.Να σας χαιρόμαστε κύριοι βουλευτές της κυβέρνησης της Φθιώτιδας.Το πρόβλημα δεν είναι στο προσωπικό που υπάρχει.Το προσωπικό κάνει τα πάντα για τον ασθενή.Το πρόβλημα είναι στις ελλείψεις του προσωπικού και του νοσοκομείου.Έρχονται εκλογές και να είστε σίγουροι ότι δεν θα σας ξεχάσω.Κανέναν.Εγώ δεν είμαι από αυτούς που τρέχουν να βγάλουν selfie στα πανηγύρια ούτε να σας σφίξουν το χέρι.Τώρα θα μου πείτε, ποιός σ'ακούει εσένα; Κι όμως ξέρω ότι ενοχλείστε μερικοί κι ότι σας την χαλάω.Εγώ εδώ θα είμαι και θα τα λέω.

Εσείς μετά τις εκλογές να δω που θα είστε...

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου