Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020

Η μήνυση της Βουγιουκλάκη κατά του Σακελλάριου επειδή τη χλεύαζε σε μια παράσταση και αποκαλούσε τον Παπαμιχαήλ «χοντρό σαν βαρελάκι»....



Το καλοκαίρι του 1968 η επιθεώρηση «Και μη χειρότερα» ανέβηκε στο θέατρο «Μετροπόλιταν». Ο Σταύρος Παράβας υποδυόταν την Αλίκη Βουγιουκλάκη, ενώ στην παράσταση συμμετείχαν ο Σωτήρης Μουστάκας, ο Αλέκος Τζανετάκος, ο Τάκης Μηλιάδης και η Μάρθα Βούρτση. Ο Παράβας έβγαινε στη σκηνή, ντυμένος μαθήτρια με ξανθιά περούκα. Αποκαλούσε τον Παπαμιχαήλ «χοντρό σαν βαρελάκι» και στραβοπόδη. Στη συνέχεια τραγουδούσε : «Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, σου το ‘δωσα το σπίτι μου. Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, σου πήρα κι αυτοκίνητο…». Στη διάρκεια της παράστασης ακούγονταν ατάκες όπως: «Θέλω να καταπιώ δέκα σαν την Καρέζη για να κάνω κέφι». Σατίριζαν την ηλικία της Βουγιουκλάκη και το γεγονός πως δεν μπορούσε να κάνει παιδί. Την περίοδο εκείνη, η Βουγιουκλάκη είχε δύο αποβολές και έκανε προσπάθειες με τον Παπαμιχαήλ για να μείνει έγκυος. Μόλις πληροφορήθηκε το περιεχόμενο της επιθεώρησης η πρωταγωνίστρια, έκανε μήνυση για «εξύβριση λόγω και έργω» εναντίον των συγγραφέων Γ. Τζαβέλα και Αλέκο Σακελλάριο και του θεατρικού επιχειρηματία Τάκη Μακρίδη....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr
/i-minisi-tis-vougiouklaki-kata-tou-sakellariou-epidi-tin-chlevaze-se-mia-parastasi-ke-apokalouse-ton-papamichail-chontro-san-varelaki-i-aliki-xespase-se-klamata-ke-o-papamichail-exorgisti/?utm_source=gazzetta&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet


dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου