Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

ΔΟΜΟΚΟΣ: ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑ ΛΑΛΟΠΟΥΛΟ

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, δέντρο, σύννεφο και υπαίθριες δραστηριότητες

Kostas Lalopoulos

Επειδή δέχομαι μεγάλη επίθεση απαντώ, ότι ας βγει ένας κι ας μου πει πιο είναι το προσωπικό μου συμφέρον.Εσείς που δεν θέλετε τους Δομοκίτες από την Αθήνα όταν ψηφιστεί νόμος να μην έχουμε το δικαίωμα να ερχόμαστε στο τόπο μας τότε μόνο να μιλάτε.Και δεν έχω κάνει κανένα προσβλητικό σχόλιο η προσβλητική ανάρτηση κατά του κυρίου Λιόλιου.Σε προσωπικό επίπεδο στην ειρωνεία απαντώ με ειρωνεία.Πάντα αγαπούσα τον τόπο μου.Δεν είμαι υποψήφιος για να έχω προσωπικό συμφέρον ούτε έχω επιχειρήσεις για να εκμεταλευτώ κάτι.Αλλοι αλωνίζαν τόσα χρόνια,τα κορόιδα τρέχαν κι εκείνοι τα κονομάγανε.Σας πειράζουν ακόμα και οι φωτογραφίες μου, ακόμα και το όνομά μου.Τα κορόιδα ξύπνησαν.Καιρός να το συνηθίσουν μερικοί...Θα σας πονάω για πολύ ακόμα εσάς που δεν θέλετε εμάς τους ετεροδημότες στον τόπο μας.Θα το συνηθίσετε με τον καιρό....


ΑΠΟ adarofos: ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΩΣΤΑ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!! ΤΟΥΣ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ....
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου