Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Olympian Specialty Products: Από τον φούρνο της Olympian στο τραπέζι σας

Ήμουν αποφασισμένη η κουβέντα μας με την Ντέμπι Παπαδημητρίου-Ξανθοπούλου, τη γυναίκα που βρίσκεται πίσω από τα παραδοσιακά ζυμαρικά και γλυκίσματα της Olympian Specialty Products, να ξεκινήσει με ένα συγνώμη εκ μέρους μου. Πάνε κάμποσα χρόνια από τότε που διέπραξα το… «αδίκημα». Ως μία κλασσική μετρίων ικανοτήτων μαγείρισσα αγόρασα ένα τσουρέκι Olympian, το έβγαλα από τη ζελατίνα του, το κάθισα σε ένα πιάτο και το πήγα σε φιλικό σπίτι, λέγοντάς τους ότι το έφτιαξα με τα χεράκια μου. Δεν ξέρω αν οι φίλοι μας «έφαγαν» το αθώο ψέμα μου, αλλά το σίγουρο είναι ότι «έφαγαν» και ευχαριστήθηκαν το τσουρέκι μου. Συγνώμη, το τσουρέκι της Olympian ήθελα να πω. 
Αυτό έκανα λοιπόν. Ζήτησα συγνώμη και περίμενα την «καταδίκη» μου η οποία ήρθε υπό τη μορφή ενός «ευχαριστώ». 
«Δεν πειράζει. Αυτό μας επαινεί, σημαίνει ότι τα προϊόντα μας είναι επιτυχημένα και τόσο καλά όσο τα σπιτικά. Δεν είσαι και η πρώτη που το κάνεις έτσι και αλλιώς» μου απάντησε η Ντέμπι, προσθέτοντας ότι η σπιτική ποιότητα των προϊόντων της Olympian είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας της.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: http://neoskosmos.com/news/el/node/61372 

dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου