Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Jeronimo Groovy - Μια συζήτηση με τον Τάκη Φωτίου για το ραδιόφωνο.



Τον ανακάλυψα όταν ήμουν πιτσιρίκι, κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90 με αρχές 00's. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό που με έκανε να τον λατρέψω τόσο πολύ. Ίσως το γεγονός πως ουσιαστικά, επρόκειτο πιο πολύ για μια γαμάτη παρέα και όχι ένα μάτσο βαρετούς, τζιτζιφιόγκους - «επαγγελματίες» των FM, να έπαιξε έναν μεγάλο ρόλο σε αυτό. Όπως επίσης και η αξέχαστη βραδινή ζώνη με την οποία είχα κολλήσει τόσο πολύ, που χωρίς αυτή στα ακουστικά, δεν με έπαιρνε ο ύπνος.
Ο λόγος φυσικά, για τον θρυλικό Jyeronimo Groov. Ήθελα εδώ και χρόνια να μιλήσω με έναν από τους συντελεστές του σταθμού και με μεγάλη μου χαρά, ήρθα σε επαφή με έναν από τους πιο σημαντικούς παραγωγούς του. Το όνομα του οποίου, θα είναι για πάντα στο μυαλό μου συνδεδεμένο με την εφηβική μου ηλικία. Ο λόγος για τον Τάκη Φωτίου, που αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του σταθμού, την πόρτα του οποίου πέρασε μόλις στα 17 του, για να την κλείσει για πάντα πίσω του, στα 34. Χωρίς να το γνωρίζει, ο Τάκης, με έχει νανουρίσει πολλές φορές με τη βραδινή του εκπομπή, το «Stand by Me» αλλά επίσης, με έχει κλείσει και πολλές φορές από τον αέρα μόλις καταλάβαινε ότι ήμουν ανήλικος. Τέλος, έχω να πω, ότι εξαιτίας του Jeronimo Groovy, θα αγαπώ για πάντα την Europop!
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου