Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Στα άδυτα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ -Ετσι κυλά η καθημερινότητα των εργαζομένων [βίντεο]



Η Ελένη Δεληβάνη βρίσκεται πάνω από τρία χρόνια, στην πρώτη γραμμή, στην εξυπηρέτηση πελατών της COSMOTE για θέματα τεχνικής υποστήριξης. Παίρνει καθημερινά το λεωφορείο από το Αιγάλεω για να φτάσει στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, όπου η καθημερινότητά της είναι γεμάτη από επικοινωνία με πελάτες που καλούν στο 13888 για πληροφορίες, ενημέρωση και υποστήριξη.
«Από τη στιγμή που μπαίνεις στο Κέντρο και φοράς τα ακουστικά, πρέπει να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος. Είσαι εσύ και ο πελάτης, που έχεις στην άλλη άκρη της γραμμής», λέει η Ελένη περιγράφοντας τη συνεχή προσπάθεια και την προσήλωση των εκπροσώπων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Το 13888 λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο και δέχεται περίπου 16.000 κλήσεις καθημερινά και 4.500.000 κλήσεις το χρόνο. Όπως εξηγεί η Ελένη, «κάθε εκπρόσωπος διαχειρίζεται περίπου 1.500 επαφές με πελάτες σε μηνιαία βάση. Από αυτές πάνω από το 70% επιλύονται άμεσα».

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ: http://newsone.gr/ellada/910070-sta-adyta-toy-kentroy-exypereteses-pelaton-toy-ote-etsi-kyla-e-kathemerinoteta-ton-ergazomenon-binteo
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου