Η ετυμολογία της λέξης προσδιορίζει προφανώς τον τόπο όπου σερβίρονται αναψυκτικά. Κατ’ ουσίαν όμως, όταν οι Έλληνες έλεγαν πάμε «Αναψυκτήριο» υποδήλωναν κάτι πολύ περισσότερο από την ανάγκη τους να δροσιστούν.
Επρόκειτο για μια απόλυτα ελληνική πατέντα διασκέδασης, προσαρμοσμένη στις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας και στην ψυχαγωγική ιδιοσυγκρασία των κατοίκων της. Ήταν ο πιο διαδεδομένος (μαζικός) θερινός τρόπος διασκέδασης για περίπου μισό αιώνα. Για πολλούς νοσταλγούς του αποτελεί έως και σήμερα το μοναδικό γνήσιο είδος «λαϊκής ψυχαγωγίας» – απευθυνόμενο σε όλα τα βαλάντια.
Το προσφερόμενο ψυχαγωγικό θέαμα στο χώρο των αναψυκτηρίων έχει τις καταβολές του στο γαλλικό «βαριετέ». Παραπέμπει σε θεατρική παράσταση με ποικιλία θεαμάτων, τραγούδι, χορό, στοιχεία από προγράμματα καμπαρέ, μίμους, κλόουν και ταχυδακτυλουργούς.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ https://menshouse.gr/extras/80092/anapsyktiria-to-chameno-vintage-idos-psychagogias-pou-sarone-stin-athinaiki-nychta
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου