Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ - Καινούργιο μου φεγγάρι. Πρωτοακούστηκε στην ταινία «Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα»



«Καινούργιο μου φεγγάρι»
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος.
Μουσική: Μίμης Πλέσσας.
Πρώτη εκτέλεση: Ρένα Κουμιώτη, «ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ», 1970. Πρωτοακούστηκε στην ταινία «Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα» από τη Δ. Σταυρουλάκη πού ντούμπλαρε την Μάρθα Καραγιάννη (1969).
Άλλες ερμηνείες: Λένα Αλκαίου, Μελίνα Κανά.

Ποιος να ναι αυτός που με κοιτά
μ ένα παράπονο μεγάλο;
Ποιος να ναι αυτός που δεν μπορώ
από τον νου μου να τον βγάλω;

Άναψε, καινούργιο μου φεγγάρι,
φώτισε το έρημο στενό,
φέξε για να ρθει το παλικάρι,
τα παλιά μεράκια μου ξεχνώ.
Φέξε για να ρθει το παλικάρι,
τα παλιά μεράκια μου ξεχνώ.

Ποιο να ναι εκείνο το παιδί
που όλη τη νύχτα αναστενάζει;
Περνά σαν ίσκιος, δεν μιλά
και η ματιά του με σπαράζει.

Άναψε, καινούργιο μου φεγγάρι,
φώτισε το έρημο στενό,
φέξε για να ρθει το παλικάρι,
τα παλιά μεράκια μου ξεχνώ.
Φέξε για να ρθει το παλικάρι,
τα παλιά μεράκια μου ξεχνώ.
dy/>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου