Η Red Bull Racing αφού ανέλυσε όλα τα δεδομένα τηλεμετρίας γύρω από το ατύχημα του Φέτελ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πίσω δεξιά ελαστικό της RB7 έχασε όλη του την πίεση απότομα.
Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθ. της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ ξεκαθάρισε:«Ο Φέτελ εκκίνησε πολύ καλά. Έστριψε στην πρώτη στροφή, πατώντας το κερμπ και ξαφνικά το ελαστικό έχασε όλη την πίεση. Έτσι στη 2η στροφή γλίστρησε και βγήκε. Η ανάρτηση είχε πρόβλημα γιατί χτύπησε κάτω η ζάντα και στράβωσε μια ράβδος συγκράτησης. Ευτυχώς που αυτό συνέβη φέτος και όχι πέρυσι» είπε με χιούμορ ο Χόρνερ.
Στην Pirelli δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα: «Όταν παραλαμβάνεις μια τσάντα με υπολείμματα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσεις να βρεις εξήγηση. Το ελαστικό έχασε μονομιάς όλη την πίεση και το πιο πιθανό είναι αυτό να συνέβη λόγω κάποιου θραύσματος. Πρόκειται για σετ που είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές για 3 γύρους οπότε αυτό αποκλείει πολλά ενδεχόμενα. Πήγαμε μαζί με το Σεμπάστιαν και είδαμε το κερμπ ενδελεχώς δεν υπάρχει τίποτα εκεί που θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα» τόνισε ο αγ. διευθυντής της ομάδας, Πωλ Χέμπερι.
πηγη http://www.protothema.gr
dy/>
Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθ. της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ ξεκαθάρισε:«Ο Φέτελ εκκίνησε πολύ καλά. Έστριψε στην πρώτη στροφή, πατώντας το κερμπ και ξαφνικά το ελαστικό έχασε όλη την πίεση. Έτσι στη 2η στροφή γλίστρησε και βγήκε. Η ανάρτηση είχε πρόβλημα γιατί χτύπησε κάτω η ζάντα και στράβωσε μια ράβδος συγκράτησης. Ευτυχώς που αυτό συνέβη φέτος και όχι πέρυσι» είπε με χιούμορ ο Χόρνερ.
Στην Pirelli δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα: «Όταν παραλαμβάνεις μια τσάντα με υπολείμματα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσεις να βρεις εξήγηση. Το ελαστικό έχασε μονομιάς όλη την πίεση και το πιο πιθανό είναι αυτό να συνέβη λόγω κάποιου θραύσματος. Πρόκειται για σετ που είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές για 3 γύρους οπότε αυτό αποκλείει πολλά ενδεχόμενα. Πήγαμε μαζί με το Σεμπάστιαν και είδαμε το κερμπ ενδελεχώς δεν υπάρχει τίποτα εκεί που θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα» τόνισε ο αγ. διευθυντής της ομάδας, Πωλ Χέμπερι.
πηγη http://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου